Mitä kertoo naisesta jos kutsuu pilluaan "pimpiksi"
Niimpä, onko jotenkin estynyt tai ärsyttävyyteen asti hienohelma.
Mä en kestä ku muutat kertoo kuinka antoi miehelleen posliinia pimppiä! Ihan kuin lapsi antais aikuiselle :/
Jos sanoisin, niin mä antaisin reilusti pillua tai tussua, en ajele posliiniksi. Sairasta ja rumaa
Kommentit (24)
Pillu, tussu, värkki, römpsä ja vittu ovat todella ruman kuuloisia sanoja ja antavat sanojastaan aika, no, rääväsuisen kuvan. Lisäksi ne ovat aika halventavia sanoja.
Minulla on vagina, olen mielestäsi varmasti todella estynyt ja hienohelma. En ajele häpykarvoitusta kokonaan pois, mutta siistin niin että oma oloni on hyvä.
Mikähän siinä on että teitä rääväsuita vaivaa eniten se että jotkin naiset ajelevat häpykarvoituksensa kokonaan pois?
eikö sulla ole ulkoisia elimiä siellä alapäässä ollenkaan?
Pillu, tussu, värkki, römpsä ja vittu ovat todella ruman kuuloisia sanoja ja antavat sanojastaan aika, no, rääväsuisen kuvan. Lisäksi ne ovat aika halventavia sanoja.
Minulla on vagina, olen mielestäsi varmasti todella estynyt ja hienohelma. En ajele häpykarvoitusta kokonaan pois, mutta siistin niin että oma oloni on hyvä.
Mikähän siinä on että teitä rääväsuita vaivaa eniten se että jotkin naiset ajelevat häpykarvoituksensa kokonaan pois?
pitää keskustella sukupuolielimistään toisten kanssa, gynekologia lukuunottamatta?
Sitten ajattelen sievistelijäksi, jos ei pysty sanomaan mitään sanaa vaan jättää hiljaisuuden sanan kohdalle tai käyttää kiertoilmaisua jolla toivoo toisen ymmärtävän ilman että tarvii sanoa häpeällistä sanaa...
Mutta pimppi-sanaa käyttävä lienee ihan keskiverto nainen. Ei niin rääväsuu, että puhuisi pillusta, eikä estynyt "tiedäthän?" ihminen.
Se, että kertoo antaneensa miehelleen posliinia pimppiä, kertoo naisen estottomuudesta ja kaveripiirin avoimuudesta sen verran, että tiedän, etten viihtyisi heidän seurassaan. Mä olen sillai hienohelma.
Sitten ajattelen sievistelijäksi, jos ei pysty sanomaan mitään sanaa vaan jättää hiljaisuuden sanan kohdalle tai käyttää kiertoilmaisua jolla toivoo toisen ymmärtävän ilman että tarvii sanoa häpeällistä sanaa...
Mutta pimppi-sanaa käyttävä lienee ihan keskiverto nainen. Ei niin rääväsuu, että puhuisi pillusta, eikä estynyt "tiedäthän?" ihminen.
"tiedäthän" ihmiset on ihan parhaita!! =DD
Yleensä kun joku kertoo genitaalialueestaan ja tokaiseen "siellä, no tiedätähän...", vastaan kirkkain silmin että en tiedä. xD
Joo, joo olen ilkeä.
Sanaa emätin ja vagina käytetään ihan yleisesti koko sukupuolielinten alueesta. Sisältäen siis niin ulkoiset kuin sisäiset sukupuolielimet.
"tiedäthän" ihmiset on ihan parhaita!! =DD
Yleensä kun joku kertoo genitaalialueestaan ja tokaiseen "siellä, no tiedätähän...", vastaan kirkkain silmin että en tiedä. xDJoo, joo olen ilkeä.
Kaikkein parhaimpia ovat ihmiset, jotka punastuvat kun puhutaan mistään missään määrin seksuaalisuuteen liittyvästä. Tällaisten ihmisten sanavarastoon kuuluvat mm. termit "alakerta" "se siellä" ja "kylsätiet". Sanat sanotaan yleensä kuiskaamalla.
Itse olen sitten vissiin rääväsuu, sillä ei mun ole mikään ongelma ohimennen mainita jotain mun PILLUUN liittyvää :)
Joskus voin sanoa pillu, Fjöösa vois vielä mennä tai just ja just toosa, mutta vittu tai tussu - en IKINÄ.
Jos joku nainen sanoo "vittu", niin mä pidän häntä ihan helvetin lääväisenä alibinaisena, enkä halua sellaisia ihmisiä lähelleni. Yök.
Miten mulla ei tunnu olevan aikuisten kesken mitään käyttöä kummallekkaan sanalle. Lapselle voin jossain yhteydessä käyttää sanaa pimppi, mutta aikuisten kesken ei kyllä tule tarve noille sanoille. Seksistä en puhu niin yksityiskohtaisesti, ja esim. jos on synnytyksen yhteydessä jotain puhetta tarkemmista paikoista niin käytän sanaa emätin. Jotenkin ällöä puhua pilluista ja kyrvistä.
Sanaa emätin ja vagina käytetään ihan yleisesti koko sukupuolielinten alueesta. Sisältäen siis niin ulkoiset kuin sisäiset sukupuolielimet.
[/quote]
On se kumma, ettei naisella ole edes oma anatomia hallussa.
[/quote]
On se kumma, ettei naisella ole edes oma anatomia hallussa.
"Emätin (lat. vagina) on naaraspuolisen nisäkkään ulkoisia sukupuolielimiä ja kohtua yhdistävä putkimainen elin. Emättimellä on keskeinen rooli lisääntymisessä ja seksuaalisuudessa. Se toimii naaraan yhdyntäelimenä ja synnytyskanavan osana. Naisen sukupuolielimiin kuuluvat emättimen lisäksi muun muassa munasarjat eli munarauhaset, munanjohtimet, kohtu sekä ulkoiset sukupuolielimet.
[/quote]
[/quote]
Vagina on se putki, ei ulkoiset sukupuolielimet
http://fi.wikipedia.org/wiki/Em%C3%A4tin
miehillenne annatte? Keskustelette kaveriporukassa ulk. suk. p. elimistä?
Kysymys siis osoitettu niille pilkunantajille, joiden mielestä sanoja emätin ja vagina ei voi käyttää merkityksessä pinppi.
Hyvänen aika, kyllä äikänope hämmästyisi moisesta sanamerkitysten viilaamisesta.
ettei sana pillu nyt ole niin kovin erilainen kuin pimppi tai pimppa..