Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku nainen tuijotti koko ajan lastani säälivästi junan ravintolavaunussa,

Vierailija
18.06.2012 |

kun otin hänen seurassaan yhden oluen. Kysymys oli todellakin loman alkajaisten kunniaksi otetusta yhdestä (1!) oluesta, lapseni jutellessa iloisesti kanssani ja syödessä mehua ja pullaa. Tekikö tämä yksi olut minusta niin huonon äidin, että minua piti kyylätä koko matka ja katsoa lastani säälivästi? En todellakaan juo itseäni humalaan, jos lapseni on läsnä. Pilasit meiltä loman aloittamisen ilon tuomitsevalla asenteellasi.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt ei ole sama asia, mutta kirjoitanpa silti. meillä on 2v3kk taapero. Viime viikolla tyttö koppasi päänsä olohuoneen matalan arkkupöydän kulmaan. Pöydän sivu jysähti suoraan hieman ohimosta alspäin ja silmäkulmaan tuli pieni vekki...no seuraavana aamuna silmän ympärille oli levinnyt kunnon mustelma, ihan perinteinen musta silmä siis. Lähikaupassa sitten yksi ukko möllötti ja mulkoili ja pyöri koko ajan meidän ympärillä. Välillä möllötti mua päästä varpaisiin. Ilmeisesti luuli että mä olen hakannut omaa lastani. Ei jäänyt siitä toljotuksesta kyllä yhtään arvailujen varaa, mitä se ukko miettii. Rupesi kyllä vähän ottamaan pannuun.

Vierailija
2/15 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi tietää, mitä naisen mieleen on tullut. Hän on itse voinut tulla alkoholistiperheestä tai nähnyt perheitä, joilla tuo alkoholinkäyttö ei ole hallussa. Ja nyt kun näki sinut, tuli kaikki negatiiviset mielikuvat mieleen. Kukin näkee tuon asian omalla tavallaan, jos kerran otit yhden oluen ja tiedät, että asiat on hyvin niin älä anna tuollaisen pilata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei, jospa se oli sen naisen ihan perusilme ja sä vaan tulkitsit sen väärin, kun ittäs nolotti se oluen juominen.

Vierailija
4/15 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän oikeasti voi tietää mitä hän ajatteli.

Mietti ehkä omaa viinanhuuruista lapsuuttaan - ehkä hänelle tuli mieleen ikäviä muistoja.

Eihän me toisten pään sisälle kuitenkaan nähdä.

Vierailija
5/15 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntteja riittää ,älä välitä. Ei tehnyt sinusta yhtään pahempaa eikä siitä toisesta mulkoilullaan parempaa

Vierailija
6/15 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hymyilin leveästi sille muijalle ja annoin taaperon maistaa kokista :P Kiusa se on pienikin kiusa.

Vierailija
7/15 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasta kyyläilyä se on. Jos sulla olis ollu lasi viiniä tai skumppaa nenäs edessä ei kukaan olis sanonu mitään. Toi kalja vaan on monille sellainen dokailijan juoma. Mä pidän myös enemmän oluesta kun viinistä ja olen saanut smanlaisia katseita monesti. Tää on niin tätä... Älä välitä!

Vierailija
8/15 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon

Vierailija
9/15 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menettänyt lapseni. Saatan joskus seurata lapsia.

Kenties naisella on ollut joku henkilökohtainen menetys kuin säälisi/olisi vihainen kun äiti juo?

Ettet itse olisi vähän herkkänä tuosta juomisesta, se sinulle kuitenkin tuli ensimmäisenä mieleen. Kenties sinä juot liikaa jos mietit tälläisiä?

Kyllähän äidit ja isät saa olutta juoda muutaman lapsen läsnäollessa.

Vierailija
10/15 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt ei ole sama asia, mutta kirjoitanpa silti. meillä on 2v3kk taapero. Viime viikolla tyttö koppasi päänsä olohuoneen matalan arkkupöydän kulmaan. Pöydän sivu jysähti suoraan hieman ohimosta alspäin ja silmäkulmaan tuli pieni vekki...no seuraavana aamuna silmän ympärille oli levinnyt kunnon mustelma, ihan perinteinen musta silmä siis. Lähikaupassa sitten yksi ukko möllötti ja mulkoili ja pyöri koko ajan meidän ympärillä. Välillä möllötti mua päästä varpaisiin. Ilmeisesti luuli että mä olen hakannut omaa lastani. Ei jäänyt siitä toljotuksesta kyllä yhtään arvailujen varaa, mitä se ukko miettii. Rupesi kyllä vähän ottamaan pannuun.

Meillä on käynyt siis samoin ja muutamaan otteeseenkin koska lapsella on epilepsia ja pari kertaa hän on lyönyt päänsä kun kohtaus alkaa.

"Paras" tapaus taisi olla se, kun olimme leikkipuistossa lapsen kanssa ja lapsi siinä iloisesti leikki ja nauroi. Hänellä oli siis huuli turvoksissa ja siinä näkyi mustelmaa ja haava sekä pientä nirhaumaa vasemmalla puolen kasvoja koska hän kaatui kyljelleen kun kohtaus tuli.

No, kaivelin siinä sitten eväitä esiin ja huomasin että joku nuorehko nainen jutteli lapsen kanssa. Nainen vilkuili vähän väliä minua vihaisena ja silitteli lapsen päätä. Menin lähemmäs kysymään että mitä ihmettä se nainen tekee niin kuulin kun nainen sanoi että "Voit kyllä kertoa ihan rohkeasti jos Äiti ja Isi tekee sinulle pahaa". Ai jestas että suututti.

Poika onneksi sitten sanoi että hänellä on sellainen tauti jossa tulee kohtauksia ja hän kaatui kun sellainen kohtaus viimeksi tuli. Sitten näytti rannekoruaan jossa on tiedot että hänellä on epilepsia.

No, voitte uskoa että ärsytti. Se nainen kyylää edelleen meitä aina kun näkee meidät ja välillä tekisi mieli ottaa valokuva ja antaa se hänelle että saisi tuijotella meitä kotonaankin.

Vierailija
11/15 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käynyt siis samoin ja muutamaan otteeseenkin koska lapsella on epilepsia ja pari kertaa hän on lyönyt päänsä kun kohtaus alkaa.

"Paras" tapaus taisi olla se, kun olimme leikkipuistossa lapsen kanssa ja lapsi siinä iloisesti leikki ja nauroi. Hänellä oli siis huuli turvoksissa ja siinä näkyi mustelmaa ja haava sekä pientä nirhaumaa vasemmalla puolen kasvoja koska hän kaatui kyljelleen kun kohtaus tuli.

No, kaivelin siinä sitten eväitä esiin ja huomasin että joku nuorehko nainen jutteli lapsen kanssa. Nainen vilkuili vähän väliä minua vihaisena ja silitteli lapsen päätä. Menin lähemmäs kysymään että mitä ihmettä se nainen tekee niin kuulin kun nainen sanoi että "Voit kyllä kertoa ihan rohkeasti jos Äiti ja Isi tekee sinulle pahaa". Ai jestas että suututti.

Poika onneksi sitten sanoi että hänellä on sellainen tauti jossa tulee kohtauksia ja hän kaatui kun sellainen kohtaus viimeksi tuli. Sitten näytti rannekoruaan jossa on tiedot että hänellä on epilepsia.

No, voitte uskoa että ärsytti. Se nainen kyylää edelleen meitä aina kun näkee meidät ja välillä tekisi mieli ottaa valokuva ja antaa se hänelle että saisi tuijotella meitä kotonaankin.

[/quote]

siis jos epäilee että jotain lasta pahoinpidellään, niin yrittää selvittää asian, eikä vaan tuijota? Maailmassa on paljon lapsia, jotka saa usein turpaansa, eikä kukaan tee mitään. Hienoa että ihmiset huolehtivat. Vielä hienompaa, jos huoli on turha.

onnentyttö

Vierailija
12/15 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tultiin junan ravintolavaunussa ihan sanomaan kahden vanhemman rouvan toimesta:

"Suloinen lapsi. Ja äiti vaan juo siideriä."

Oltiin lapsen (ikä 6 vuotta) kanssa lähdössä kotimatkalle Itävaltaan ja päätin ottaa Tre-Hki välillä junassa yhden siiderin (0,33 l) jonka join todella hitaasti samalla kun ruokailimme. Olen aina pelännyt lentämistä ja ennen lentomatkaa nautittu siideri rauhoitti oloani. Rouvat katselivat minua avoimen paheksuvasti ja ennen kuin poistuivat niin vielä kommentoivat. Silloin ärsytti mutta kotona muistellessa on naurattanut se millainen maa Suomi on.

Vierailija
13/15 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos epäilee että jotain lasta pahoinpidellään, niin yrittää selvittää asian, eikä vaan tuijota? Maailmassa on paljon lapsia, jotka saa usein turpaansa, eikä kukaan tee mitään. Hienoa että ihmiset huolehtivat. Vielä hienompaa, jos huoli on turha.

onnentyttö

ärsyttänyt? Yeah right!

Perättömät epäilyt saavat monet ihmiset ärsyyntymään. Mutta eniten tuossa tilanteessa ärsytti se, että ko. nainen ei ilmeisesti usko että lapsella on epilepsia, vaan kyttää edelleen aina kun näkee meidät.

Vierailija
14/15 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvittaisi tuollainen luimistelu!

Älä välitä ap!

Vierailija
15/15 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettei sääli ollut oma tulkintasi?

Minäkin katselen lapsia, ihan huomaamattanikin usein, koska lapsista pidän. Ei kyllä juuri koskaan käy mitenkään arvostelevat ajatuksen mielessä, vaikka mietteliäs olisinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan