Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sterilisaatio

Vierailija
05.05.2012 |

onko täällä paikalla muita joille tehty?

miten vaikuttaa kuukautisiin, entä seksi haluihin?

mites pms oireet?

terv 3vk päästä leikattava 30v nainen

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaa samalla nuo kuukautisvaivat. Näin siis sanoi lääkäri.

Vierailija
2/9 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kätevää, samalla sairaalakeikalla ja kivuilla.

En oo huomannu vaikuttavan mitenkään kuukautisiin (aina niukkaa vuotoa), tai seksihaluihin.

Kaikki ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin ensin essure ( ei onnistunut( ja sen jälkeen 3 kk päästä perinteinen nukutuksessa. Tokat kuukautiset essuren jälkeen oli ihan kamalat, mutta sen jälkeen normalisoituivat. Tosin aikaa toimenpiteistä on kulunut vasta vajaa 6 kk

Vierailija
4/9 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon helpompi toimenpide.

Vierailija
5/9 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehty n. 8 vuotta sitten, enkä huomaa että olisi vaikuttanut mihkään. Ekat viikot oli kyllä aika tuskallisia, tuntui että vihloi tosi usein niihin klipsien kohtiin.. Joskus tuntuu vieläkin kun on kk-kipuja, aivan kuin niihin kohtiin kivistäisi. Mut ehkä se on vaan mun päässä. :P

Vierailija
6/9 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuukautisvuoto on kyllä lisääntynyt. Mutta en kyllä kadu, vuoto ei häiritsevää.

Vierailija
7/9 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, jolla operaatio siis kolmenviikon päästä :)

Vierailija
8/9 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin Essure viime vuonna. Menkat on sen jälkeen olleet samanlaiset kuin luomuna, eli siihen voi itse kukin verrata. Itselläni ne on suht niukat ja säännölliset. Pms-oireita ei ole, mutta ei ollut luomunakaan. Halut eivät kokonaisuutena ole muuttuneet, paitsi ovulaation aikaan parina päivänä kierron aikana ne ovat korkeammalla kuin muutoin. Sen kyllä huomaa selvästi. Parastahan nyt on se, että vaikka on ovulaatio, niin tietää, ettei raskaaksi takuulla tule, vaikka kuinka paljon harrastaisi seksiä! :)

Ei siis niinkään ole merkityksellistä se, että tehdään steri, vaan se, että jätetään hormonaalinen ehkäisy pois. Tilanne palautuu siis luomuksi.

Vierailija
9/9 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki toimii luomuna loistavasti, toki ikää alkaa olla (48)jotta mummo-oireita odottelen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme