Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mielestäsi on sopiva aika arkiaamuna soittaa kaverille, joka on kesälomalla?

Vierailija
18.06.2012 |

siinähän se kysymys sitten jo tulikin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta, saahan sen kännykän kiinni tai äänettömälle, jos haluaa nukkua tai olla rauhassa. Moni vaan ei tätä osaa.

Vierailija
2/19 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin tässä aikuisia. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika turvallista.

Vierailija
4/19 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin kymmenen jälkeen.

Vierailija
5/19 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä toisaalta ole mun asia tietää, milloin kukakin on lomalla ja mitä ne lomillaan tekevät. Pistäköön puhelimen kiinni, jos ei halua vastata.

Vierailija
6/19 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tietää että kaveri herää aikaisin myös lomalla ja on tästä kertonut niin sitten vaikka klo 9 muutoin klo 10 jälkeen.

Olen lomalla ja ei minua haittaisi vaikka joku soittaisi kasilta ja heräisin soittoon.

Vierailija
7/19 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos on kovin kiireellistä asiaa niin sitten 10.

Vierailija
8/19 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos on kovin kiireellistä asiaa niin sitten 10.

Vierailija
9/19 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellet sitten TIEDÄ että kaverisi on tosi aamuvirkku ja nousee lomallakin aikaisin.

Vierailija
10/19 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi tärkeää asiaa aikaisemmin, lähettäisin teksitiviestin "ootko hereillä" ensin.

Vierailija
11/19 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti 8.05 olisi ollut aikaisin muidenkin mielestä. Kaverini on kesälomalla, ja tietää, että minä olen myös. ap

Vierailija
12/19 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on kännykkä AINA äänettömällä yön, laitan äänet päälle sitte ku herään.

Jos kaveris haluaa nukkua rauhassa pitkään, luulisi hänen osaavan pistää käynnykkä äänettömälle.

Vierailija
13/19 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän kaverista. Jos kaverilla on pieniä lapsia niin voin olla varma että siellä ollaan kyllä hereillä jo aikaisin, joten voin tarvittaessa soittaa jo kahdeksan jälkeen. Toiselle kaverille, joka tekee vuorotyötä ja juhliikin välillä, en soittaisi kuin joskus kymmenen jälkeen. Toisaalta tiedän kyllä, että he eivät vastaa jos on huono hetki.

Vierailija
14/19 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koululaisen puhelimen myös.. :)

Mutta me ollaan sellaista aamu-unista porukkaa, kaikki kaverit tietää sen. Jopa jo lapsen kaverit alkanu ymmärtää, ettei meillä kovin aikaste nousta.

8.05 on kyllä tosi aikasin soittaa lomalla.. :/

Vierailija
15/19 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään nukkua pitkään ja kuitenkin pakko pitää puhelimessa äänet, koska odottelen viralliselta taholta puhelua.

Monet kaverit on onneksi niin fiksuja, et lähettää ekaksi viestin, et voiko soittaa jo.

Vierailija
16/19 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heräilen itse lomalla aikaisintaan kymmeneltä, joten sitä ennen en soittaisi kavereillekaan. Viikonloppuisin loman ulkopuolella sama juttu, silloinkin soitan aikaisintaan kymmeneltä aamulla ja viimeistään puoli yhdeksältä illalla. Muina aikoina laitan tekstiviestin, jos on asiaa.

Vierailija
17/19 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä main kaverini pyrkivät yleensä herää ja iteki lomal herään joskus niil main yleensä.

Vierailija
18/19 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään lomallakin viimeistään 07.30, joten minulle voisi hyvin soittaa jo puoli yhdeksän maissa. Haluan sen tunnin mielelläni itselleni, aamiaiseen ja lehtien lukemiseen.

Noin yleisesti, minusta lomalaiselle voi soittaa 09.00 jälkeen. Jos haluaa nukkua pitkään, laittakoon puhelimen kiinni tai äänettömälle.

Vierailija
19/19 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihmisten olisi hyvä muutenkin opetella sulkemaan puhelimensa tai laittamaan se äänettömälle, mikäli ei halua puheluita vastaan ottaa. Sama juttu iltaisin tai milloin vain.

Tänään aamulla esimerkiksi minua oli tavoiteltu töistä klo 8.17 (minulla vapaapäivä!), mutta eipä häirinnyt, kun pehelin oli äänettömällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi