Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon raskaana ja toivon älyttömästi toistakin tyttöä

Vierailija
18.06.2012 |

Mulla on jo yksi ihana tyttö ja nyt kun olen raskaana, olen huomannut että en voi olla ajattelematta että olis ihan ihanaa saada hänelle sisko. Tuntuis niin suloiselta että meillä olis kaksi tyttöä ja onhan se oikeesti eri asia jos on melkein samanikäinen sisko kuin veli. (On omakohtaista kokemusta asiasta)

Ekan kohdalla en tiennyt kumpaa olisin toivonut mut nyt toisen ollessa tulossa oon itekin yllättynyt miten kauheesti toivonkaan tyttöä. Nyt kun ei toivo vaan itteensä varten vaan miettii sitä sisarussuhdetta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta! :) itse odottelen ensimmäistä ja tyttö on tulossa ja väistämättä tulee mieleen että olisi se ihanaa jos oma lapsukainen saisi kokea saman sisarusrakkauden kun minä itse :) minulla on sisko jonka kanssa jaan kaiken ja hän on suorastaan parasystäväni! on niitä velikultiakin mutta ei tyttöjen juttuja mikään voita :D

Vierailija
2/5 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen siis poika ja tyttövoittoiseen sukuun. Toista odottaessa tajusin helpottuneeni, kun rakenneultrassa paljastui poika. Esikoinen saisi veljen!

Tähän tietysti vaikutti se, että lapsi vähän alle 3-vuotiaana totesi, että ei halua olla poika vaan tyttö, kun serkut olivat tyttöjä ja anoppi aina toitotti, miten ihania tytöt on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää niin!

Vierailija
4/5 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta mullakaan ollut väliä, oli tyttö. Kakkosen kohdalta ajatus pojasta tuntui vähän vieraalta, etenkin miehestä, vaikka sinänsä ajattelimme, että olis myös kivaa, että olis kumpaakin sukupuolta. Poika syntyi ja miten hurmaavaksi on osoittautunutkaan! Ovat todella läheisiä ja leikkivät aina yhdessä. Jotenkin uskon, että heillä tulee säilymäänkin hyvät ja läheiset välit. Ja ihan mahtavaa on, kun molemmilla on mahdollisuus osallistua toisen sukupuolen juttuihin. Meillä lakataan pojankin kynsiä ja leikitään keijuja siinä missä käydään lätkämatseissa ja keräillään ninjagoja:)

Vierailija
5/5 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meillä veljekset läheiset ystävät toisilleen. Ihan kuin minä siskoni kanssa ja minun mieheni oman veljensä kanssa. Toisaalta tiedän sisko veli parejakin, että läheiset voi tulla vaikka eri sukupuolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi