Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa kun nuoremmat naiset saa vauvoja!!!!!!

Vierailija
18.06.2012 |

Epäreilua! Minä aloitin yrityksen aikaisemmin!

Eihän se siis näin mene.

Meillä on toivottu lasta tammikuusta 2011 saakka.

Koettu on yksi km ja nyt todettiin kohdunulkoinen, ja yritystä on sen vuoksi lykättävä syyskuuhun :(

Kaverit saa vauvoja, ja useamman vuoden nuoremmat kaverit on kertoneet että jättää ehkäisyn pois syksyllä.

Oon ihan varma että muut saa nopeasti vauvan, mutta me ei.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä ei ole reilua, ja sillä että sitä vastaan kovin kapinoi ei saa aikaan kuin itselleen mielipahaa. Elämä ei siitä reilummaksi muutu.

Toivottavasti kuitenkin saatte lapsen ennemmin tai myöhemmin. Minä sain ensimmäiseni vasta nelikymppisenä kun ei löytynyt miestä isäksi sitä ennen.

Vierailija
2/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole reilua, ei.

Minäkin olen pian 31-vuotias.

Onneksi minulla on hyvä avioliitto, ja lapset olisivat todella toivottuja.

Meillä on ollut vain todella huonoa tuuria. Muussa tapauksessa meillä olisi jo lapsi/lapsia. Kukaan ei onneksi tiedä vaikeuksistamme, ja sitten jos saamme lapsen voimme vain sanoa, että se tuli oikeaan aikaan, juuri kun halusimme.

Näinhän ihmiset sanovat, vaikka olisi ollut vaikeuksiakin lapsen saannissa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme myös yrittäneet pian vuoden verran ja ikää on minulla 33 ja miehellä enemmän. Ei ole kertaakaan edes raskaus alkanut. Kummatkin on tutkittu eikä mitään vikaa löydy.

Ei auta muu kuin odottaa ja ihmetellä...

Vierailija
5/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen hedelmällisin aika on siinä parinkympin tietämillä, miks ootte jääny oottaa sinne kolmeenkymppii ku parhaat päivät on nähty vuosiavuosia sitten??

t- 21 vuotias esikoisen odottaja ja heti nappas!

Vierailija
6/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen hedelmällisin aika on siinä parinkympin tietämillä, miks ootte jääny oottaa sinne kolmeenkymppii ku parhaat päivät on nähty vuosiavuosia sitten??

kun aiemmin emme ole olleet valmiita hankkimaan lasta. Itse en ole ainakaan tiennyt mitä haluan elämältä. Toki jos sellainen olisi ilmoittanut tulostaan, olisi ollut selvää, että lapsi olisi ollut tervetullut.

Meillä on tärpännyt kyllä suht helposti (7-9 kierron aikana kaksi kertaa raskaaksi) mutta vain sattunut huonoa tuuria noiden raskauksien kanssa.

Ap

Vierailija
7/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää kiinni.

t. 32-vuotias esikoisen odottaja ja heti nappas!

Vierailija
8/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei ole tosiaan reilua, mutta eihän se kamalasti lohduta silloin kun tuntuu että omalle kohdalle on sattunut epäreilun huonoa tuuria tms.

En tiedä onko tästäkään mitään hyötyä, mutta yritä muistaa että varmasti sinulla on joitain asioita jotka niillä kavereillasi eivät ole onnistuneet yhtä hyvin (parisuhde, työ, asuminen, terveys tms). Harvalla kuitenkaan KAIKKI menee aina niin kuin haluaisi ja elämä sujuisi kevyesti ja pettymykset olisivat vain pieniä. Mulla esim. on onnistanut parisuhteen ja lapsen kanssa mutta työasiat ovat menneet aika paskasti jo useamman vuoden, kaverillani taas työ ja lapsijutut ovat sujuneet, mutta parisuhdepuoli ei.

Vierailija
9/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen kateellinen kaikille joilla suhde kestää!!! Sain ekan lapsen 24 vuotiaana, olin tuntenut muehen 2kk sitä ennen. Huono idea.

Tsemppiä ap, kyllä teillä vielä tärppää :) parempi olla hyvässä suhteessa kuin yksin lasten kanssa.

Vierailija
10/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen saanti onnistu, voisiko olla niin että vahhempien terveydessä on jotain vikaa, jotain joka ei testeissä näy. Kannatte molemmat piilevänä geenivirhettä jonka vuoksi mahdollinen lapsenne olisi sairas tai sairauden kantaja?

Mielestäni hedelmättömyyshoidot ym. tulisi kieltää, kyllä luonto tietää kenen kuuluu saada lisääntyä ja kenen ei.

Itselläni on sairaus, jonka vuoksi hyvällä tuurilla ensimmäinen lapseni olisi mahdollisesti terve, mutta sitä seuraavat lapset olisivat varmuudella sairaita. Tämä sairaus tuli ilmi ihan sattumalta, ja olen todella iloinen että se selvisi ennenkuin edes ajattelin lapsen hankintaa. Luultavimmin en edes pysty tulemaan raskaaksi, mutta käytän silti ehkäisyä varmuuden vuoksi. Hirvittää ihmiset, jotka tieten tahtoen tekevät tekevät lapsia maailmaan ihan vaan siksi että itse haluavat lapsia, miettimättä yhtään millainen elämä sillä lapsella tulee olemaan.

Vierailija
11/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen saanti onnistu, voisiko olla niin että vahhempien terveydessä on jotain vikaa, jotain joka ei testeissä näy. Kannatte molemmat piilevänä geenivirhettä jonka vuoksi mahdollinen lapsenne olisi sairas tai sairauden kantaja?

Mielestäni hedelmättömyyshoidot ym. tulisi kieltää, kyllä luonto tietää kenen kuuluu saada lisääntyä ja kenen ei.

Itselläni on sairaus, jonka vuoksi hyvällä tuurilla ensimmäinen lapseni olisi mahdollisesti terve, mutta sitä seuraavat lapset olisivat varmuudella sairaita. Tämä sairaus tuli ilmi ihan sattumalta, ja olen todella iloinen että se selvisi ennenkuin edes ajattelin lapsen hankintaa. Luultavimmin en edes pysty tulemaan raskaaksi, mutta käytän silti ehkäisyä varmuuden vuoksi. Hirvittää ihmiset, jotka tieten tahtoen tekevät tekevät lapsia maailmaan ihan vaan siksi että itse haluavat lapsia, miettimättä yhtään millainen elämä sillä lapsella tulee olemaan.

Vierailija
12/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 v ensisynnyttäjä. Ei kannata panikoida ja laskea muiden vauvoja. Ota rennosti äläkä stressaa, se ei ole hyväksi. Ystävättäreni sain esikoisensa 35 v joten vielä ei kannata heittää kirvestä kaivoon. Rauhassa hyvää tulee.

Vierailija
13/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä perusteella voidaan kaikki lääkehoidot/sairaiden hoidot yms lopettaa! Kyllähän luonto tietää kenet pitää hengissä... ja sitä rataa.

Vierailija
14/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hedelmällisyyteen vaikuttavat sairaudet eivät ole perinnöllisiä.

Ei tässä hedelmällisyyteen vaikuttavista sairauksista olekaan kysymys. Ei minunkaan periyttävä sairaus vaikuta hedelmällisyyteen. Taisi mennä kirjoitukseni pointti ohi...

Vierailija
15/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisen teki yli 40 vuotiaana.

Vierailija
16/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin hedelmällisyydellä myös esim. sikiön elinkelpoisuutta jne. Ei se jos on ongelmia tarkoita aina että olisi joku perinnöllinen sairaus joka tekisi jälkeläisistä sairaita.

Kaikki hedelmällisyyteen vaikuttavat sairaudet eivät ole perinnöllisiä.

Ei tässä hedelmällisyyteen vaikuttavista sairauksista olekaan kysymys. Ei minunkaan periyttävä sairaus vaikuta hedelmällisyyteen. Taisi mennä kirjoitukseni pointti ohi...

Vierailija
17/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä perusteella voidaan kaikki lääkehoidot/sairaiden hoidot yms lopettaa! Kyllähän luonto tietää kenet pitää hengissä... ja sitä rataa.

Vierailija
18/18 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun esimerkiksi tulehdus tuhoaa munatorvet, niin kyllä luonto on silloin ehdottomasti osoittanut, että nainen ei ole sopiva lisääntymään. Kyllähän sen jo tietää, ettei tuollaisesta ihmisestä vain yksinkertaisesti ole vanhemmaksi.

Pässi.