Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyttääkö muita koko kesän jatkuneet keskustelut?

Vierailija
11.08.2023 |

Olen aivan kyllästynyt näihin rasismi-keskusteluihin ihan kaikilta osin. En jaksa enää lukea uutisia näistä. Olen v*ttuuntunut persuihin ja Rkp:hen. Olen myös todella ärsyyntynyt mediaan. En pysty ymmärtämään miksi persut eivät nyt voi vaan selvästi tuomita rasismia ja sanoutua siitä irti. En myöskään pysty ymmärtämään miksi Rkp ei kykene tekemään mitään päätöksiä. Ehkä kaikkein vähiten pystyn ymmärtämään miksi media HS:n johdolla pitää tätä keskustelua väkisin yllä. Ei tästä kukaan ainakaan minun silmissäni ole ottanut tyylipisteitä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin samaa mieltä!

Ja olen siis sitä mieltä, että on tosi hyvä, että rasismi tuotiin nyt näkyville ja tietoisuuteen. Mutta tää poliittinen jatkuva median ylläpitämä humppa tässä on jo ihan oksettavaa.

Toivottavasti rasmille tehdään jotain. Muuten LOPETTAKAA nyt jo jankkaaminen.

Vierailija
2/12 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt kaiken mielenkiintoisen poisteluun. Vain tylsät aiheet saa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin kyllästynyt kun menee aivan naurettavaksi mediassa kirjoitukset. Älyvapaata öyhötystä.

Vierailija
4/12 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä et ymmärrä miksi persut ei irtisanoudu rasismista?

Tässä maassa ei ihan vielä voi julistaa lehdissä ja tv:ssä olevansa nasse ja rasisti. Persut taiteilevat niin lähellä sitä rajaa kuin ikinä pystyvät. Nuo aatteet ovat tuon puolueen ydin.

Vierailija
5/12 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olen siis sitä mieltä, että on tosi hyvä, että rasismi tuotiin nyt näkyville ja tietoisuuteen. Mutta tää poliittinen jatkuva median ylläpitämä humppa tässä on jo ihan oksettavaa.

Miten ajattelit että asialle tehtäisiin jotain, jos puhuminen lopetetaan? Joku heilauttaa taikasauvaa?

Nykyhallitus edistää rasismia parhaansa mukaan. Ainut mikä hillitsee on julkinen keskustelu.

Vierailija
6/12 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen tämä Kansan palvelija -sarja jossa parlamentti keskittyi tappelemaan jostain kadunnimestä kun kadut itsessään oli täynnä monttuja eikä mitään saatu kuntoon.

Vierailija
7/12 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoinen pyrkimyksellinen strategia, jota pidetään jatkuvasti yllä hallituksen vaihtamiseksi ja presidentin vaalin suosikin jo ennalta kaatamiseksi. Tahot tuntee jokainen omin aivoin ajatteleva suomalainen.

Vierailija
8/12 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ajattelit että asialle tehtäisiin jotain, jos puhuminen lopetetaan? Joku heilauttaa taikasauvaa?

Nykyhallitus edistää rasismia parhaansa mukaan. Ainut mikä hillitsee on julkinen keskustelu.

Moni on ihan päinvastaista mieltä: nyt tulee parannusta uhkaavaan kehitykseen, jos/kun tietys eskaloituvat ilmiöt kyettäisiin vielä estämään.

Vierailija
9/12 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen tämä Kansan palvelija -sarja jossa parlamentti keskittyi tappelemaan jostain kadunnimestä kun kadut itsessään oli täynnä monttuja eikä mitään saatu kuntoon.

Tämä. Pelottavan hyvä vertaus.  

Onneksi ihmiset eivät ole tyhmiä. Eivät ainakaan niin tyhmiä kuin heidän haluttaisiin olevan.

Vierailija
10/12 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä ole pikkuisen isommat asiat kyseessä kuin tyylipisteiden kerääminen pitkästyneeltä ja ärtyneeltä kaduntallaajalta. Jos et ole sattunut huomaamaan, niin tässä määritellään yhteiskunnan arvoja. Tässä keskustellaan siitä, onko ulkomaalaisella Suomessa ihmiarvo vai eikö ole.

Hyvä kun media ei ole yhtä apaattinen ja välinpitämätön kuin sinä.

Vierailija
11/12 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on väärin, jos haluan nähdä ihmisen kasvot kohdatessa? Tai keskustella ja saada selvää mitä lääkäri sanoo vastaanotolla? Tai saada asiakaspalvelua äidinkielellä? Tai tehdä töitä ammattiosaavaan yhteistä kieltä puhuvan työtoverin kanssa?

Vierailija
12/12 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni on ihan päinvastaista mieltä: nyt tulee parannusta uhkaavaan kehitykseen, jos/kun tietys eskaloituvat ilmiöt kyettäisiin vielä estämään.

Nuo päinvastaista mieltä olevat ovat ihmisvihaajia. Heille ei ole paikkaa tässä yhteiskunnassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi