Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuravaatteet vai "kesä kuivaa..." ?

Vierailija
17.06.2012 |

Käskettekö kesäsateisiin (kuten tänään) lapsille täydet kuravaatteet vai annatteko kesän kuivata... ?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuravaatteet olisi tosi hiostavat kesä kuumalla.

Vierailija
2/10 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meidän ipanat olisi olleet esim. hiekkalaatikolla, olisin luultavasti laittanut kurahousut ja -kintaat. Oltiin reissussa, lähinnä sisätiloissa ja autossa, joten tänään ei tarvinnut miettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meidän ipanat olisi olleet esim. hiekkalaatikolla, olisin luultavasti laittanut kurahousut ja -kintaat. Oltiin reissussa, lähinnä sisätiloissa ja autossa, joten tänään ei tarvinnut miettiä.

Mulla ainakin oli näpit ihan jäässä kun ajoin tänään sateessa pyörällä. Kurakintaat olisin itselleni laittanut, jos olisi ollut! :)

Vierailija
4/10 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tänään oli kurahousut ja -rukkaset. vettä oli paljon maassa ja koko ajan satoi, joten muutoin ei olisi voinut edes olla ulkona.

Vierailija
5/10 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin pahemmin ulkoiltu, mutta taapero sai hetken hyppiä rivaripihassamme paljain varpain kaatosateessa. Ja oli kyllä niin onnellinen, ettei olkkarin kuraantuminen jaksanut harmittaa ketään.

Vierailija
6/10 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 asteessa kesä ei vielä kuivaa. Ticketin plain rainit oli lapsilla, hupparit vielä laitoin alle, kumpparit ja kurakintaat. Itselläni oli saman verran ja kylmä tuli. Tosin minä vain istuin katoksen alla.

Vierailija
7/10 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesisateessa pyöräillessä kastuu kyllä tosi ikävästi.

Vierailija
8/10 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesisateessa pyöräillessä kastuu kyllä tosi ikävästi.

Mulla oli kyllä "kuravaatteet", eli sadetakki ja sadehousut, mutta ei niitä kurakintaita! :)

t. 5

Vierailija
9/10 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pelkkä toppi ja huppari. Lapsella välikausihaalari (roiskeen kesstävä)jonka alla ohuet vaatteet. Omassa pihassa oltiin, että kerittiin kaatosateen alta pois ja loppu ilta oltiin sisällä. Oltais kyllä oltu muutenkin päivällisen jälkeen. .

Vierailija
10/10 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaatosateella tänään. Meillä oli +15 astetta ja kylmä tuuli, ei siinä auta odotella kesän kuivaamista. Etenkin, kun satoi koko loppupäivän. Sellaisella 25 asteen tienoolla voi antaa vaatteiden kastua ilman pelkoa kyulmettymisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän