Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koko päivä satanut, vittu!

Vierailija
17.06.2012 |

Oli sitä ja tätä suunnitelmaa ja kaikki meni läskisi, nyt tämä luuhaaminen saanut aikaan tympeän ja vielä laiskemman olon. Kyllä, olen sokerista!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä kaikkein turhinta.

Vierailija
2/11 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsetkin ovat kiukutelleet koko päivän ja mökkihöperyys iskee... Onneksi menivät nyt hetkeksi naapuriin, huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsetkin ovat kiukutelleet koko päivän ja mökkihöperyys iskee... Onneksi menivät nyt hetkeksi naapuriin, huoh.

Vierailija
4/11 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kesä on vähäluminen mutta runsassateinen.

Pitää iloita joka hetkestä kun ei tule räntää taivaan täydeltä :)

Jooh, ihan samaa mietin kuin sinä ap, en vain viitsinyt sanoa ääneen... Mutta tulipa hoidettua kotona kaikki tylsät asiat jotka ovat roikkuneet jo pitkään. Lapset tosin kiipeää seinille...

Vierailija
5/11 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iloisin olen siitä,että pääsen eroon itikoista :D.

Vierailija
6/11 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä satoi eilisen illan, oli suunnitelmissa mennä erääseen ulkoilmatapahtumaan ja sen jälkeen terasseille. Päin persettä meni sitten ja vittuilin illan kotona.

Ja taas sataa...Pahoin pelkään, että tämä on sellainen inhoamani kesä, että joka toinen päivä sataa ja ei ole kunnolla lämmintä. Uimavedet ei lämpene jne. Sellaisen kesän jälkeen syksy ja talvi vituttaa entistä enemmän. Elän nääs kesästä kesään. Ilmeisesti tässä tottui liian hyvälle parin viime kesän aikana kun oli kunnolla hellettä ja aurinkoa.

Vierailija
7/11 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iloisin olen siitä,että pääsen eroon itikoista :D.

on nyt tosi kuuma, mutta ihanaa!

Itikoista et tosin pääse eroon, niitä änkeekä öisin Simola hotellihuoneeseen.

Vierailija
8/11 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitä ja tätä suunnitelmaa ja kaikki meni läskisi, nyt tämä luuhaaminen saanut aikaan tympeän ja vielä laiskemman olon. Kyllä, olen sokerista!

Mä kävin lasten kanssa Stockalla ja syötiin siellä hesessä, niin lapset pääsi myös siihen leikkipaikkaan ja myöhemmin käytiin sokoksen kahvilassa sokeritankkauksella ennen kotimatkaa.

Vierailija
9/11 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pizzat kai pitää tilata

Vierailija
10/11 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kastuin tänään litimäräksi. Kaikkein rankin kuuro osoi kohdalle juuri pyöräilymatkallani. Ei ollut vettähylkivästä ulkoiluasusta mitään apua.

Vierailija
11/11 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin kokonaista puoli päivää. Kesä on jo melkein puolessa, joten kyllähän tämä Suomen kesä on on ihan helvetin lyhyt. Ja siitäkin ajasta sataa ja on kylmää suuren osan ajasta.

Tänään on ollut rasittava päivä, vaikka olikin vähän ohjelmaa. Lapset käy kierroksilla ja odotaan vaan sitä hetkeä, että ne menee nukkumaan ja arki alkaa taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän