Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset mahdollisuudet on päästä opiskelemaan liikunnanohjaajaksi amk:ssa, kun... (ov)

Vierailija
17.06.2012 |

olen nainen, ikää 32 vuotta, ei minkäänlaista kilpaurheilu/valmentajataustaa, peruskunto kohtalainen (jota ehtisi nostaa ennen pääsykokeita), ei todettuja sairauksia.

Liikunnasta olen oppinut pitämään vuosi vuodelta enemmän mitä aikuisemmaksi olen kasvanut ja harrastustaustaa on useammasta eri lajista, mutta mitään en ole harrastanut kovin vakavasti, omaksi iloksi vain.

Olen lukenut kokemuksia pääsykokeista jne. niin on semmoinen olo, että olen aivan hullu kun edes haaveilen pääseväni ko. kouluun, mutta toisaalta; ei kai yrittänyttä laiteta?

Mielipiteitä, kiitos!! =)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim Vierumäelle on tosi vaikea päästä, Kajaaniin tas paljon helpompi. Eipä kai siellä mitään kummoista urheilijauraa tarvita, mutta jotain taitoja kuitenkin. Minun ystäväni opiskeli juurikin Kajaanissa. Pääsi sisään sinne aika kevyesti, vaikkei ole mitään kokemusta ns. seurassa urheilemisesta, lähinnä hän oli hiihdellyt ja lenkkeillyt ihan omaksi ilokseen.

Vierailija
2/6 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kajaania juuri olen miettinyt ja onpa huojentava kuulla, että välttämättä ei tarvitse mitää himourheilijataustaa kouluun päästäkseen! =D

Kuulisin mielelläni lisää kommentteja!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtä haaveilet tekeväsi tuolla koulutuksella?

Vierailija
4/6 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista työtä haaveilet tekeväsi tuolla koulutuksella?

Tunnen ryhmäliikuntaa ohjaavia ihmisiä ja kolmikymppisenä realiteetti on, että rasitusvammojen riski kasvaa.

Vierailija
5/6 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap taisi kuitenkin tarkoittaa ammattikoulua?

Vierailija
6/6 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikoulussa liikuntaneuvojaksi.

Miksi haluat alalle? Jos haluat ohjata ryhmäliikuntaa niin kannattaa ennemmin käydä kursseja aloittaa siten.

Keskibruttotulot liikunnanohjaajalla on 1800€ brutto (tämä koko vuoden keskiarvo). Saat palkkaa monessa paikassa VAIN siitä mitä ohjaat, eli kun oot kipeä tms. ei palkkaa tule. Monen paikan työehtosopimus on tämä. Tietty jos kunnalle pääsee on asia toinen.

Itse voin sanoa että oma harrastaminen ja liikunnanilo kärsii pahasti kun päivästä toiseen on liikunnanparissa mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän