Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen teinityttö Provinssirockissa ja pitäisi mennä työvuoroon tänään illalla

Vierailija
17.06.2012 |

Nyt sitten soitti sieltä, että ei pääsekään ajoissa kotiin ja voisinko mä soittaa työnantajalle ja sepittää jonkun jutun vaikka että hän on kipeä.

No, en takuulla soita enkä sepitä, tää on periaatekysymys. Tytöllä on ensinnäkin ollut viikkokaupalla vuoro tiedossa eikä saanut sitä vaihdettua ja vielä perjantaina oli töihin kyllä menossa eli ihan on vaan omasta itsekurista nyt homma kiinni.

Toisekseen en rupea valehtelemaan tällaisessa asiassa ja näyttämään huonoa esimerkkiä. Tyttö on sitäpaitsi 17 v ja täyttää kohta 18, joten nyt opetelkoon hoitamaan asioitaan itse - myös niitä epämiellyttäviä asioita.

Ilmoitin nämä kaikki neidille, jolloin neiti pillahtaa itkuun ja alkaa rääkyä, että olen yks vitun noita-akka. No ihan sama, saa rääkyä, mieltäni en muuta. Ilmeisesti oli koittanut isäänsä myös, auttaisiko tämä mutta tiedättekö mitä tämä hemmetin munaton tyyppi tekee?

Soittaa tietysti mulle, että etkö sä nyt vois hoitaa tätä asiaa ja soittaa sinne töihin? Miksi mies ei itse soita ja hoida vittumaista asiaa tai miksi mies ei itse kykene sanomaan tytölleen, että tällainen ei vetele.

Kertokaa mulle, miten noilla miehillä voi olla tuollainen ajatuksenjuoksu? Miksi ne eivät pysty tekemään juuri mitään epämiellyttäviä päätöksiä? Toikin on korkeasti koulutettu henkilö, joka työssään tekee paljon rankempia päätöksiä eikä sillä ole mitään ongelmia niiden kanssa!

Enhän minä edes ole tuon lapsen äiti, vaikka olenkin siitä huolehtinut ja rakastan häntä omalla tavallani.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ala juoksutytöksi eikä lapsen isä juoksupojaksi.

Vierailija
2/21 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan mies pysty tekemään mitään epämiellyttäviä päätöksiä saati sitten että pitäis kuria omille lapsilleen, vaikka sillä onkin lapsia vain mun kanssa.

Mä olen se meidän perheen kivisydän ja tiukkapipo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei itse osaa soittaa sinne duunipaikkaansa???

Ei juma mamit ja papat enää tuollaisia asioita hoida ison kakaran puolesta. Jäikö kasvatus vähän vaiheeseen?

Vierailija
4/21 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyynesti vaan ilmoitat että hoitaa omat asiansa, isukki toki saa seivata tyttärensä mutta itse et siihen rupea.

Vierailija
5/21 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei itse osaa soittaa sinne duunipaikkaansa???

Ei juma mamit ja papat enää tuollaisia asioita hoida ison kakaran puolesta. Jäikö kasvatus vähän vaiheeseen?

jolle on kaikki kannettu valmiina nenän eteen. Varmaan ajatteli että olis jotenkin vakuuttavampaa jos isänsä tai äitipuolensa soittaisi. Mutta ei se niin mene, jokainen fiksu pomo haistaa heti valheen.

Vierailija
6/21 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin, lapseni on vastuullinen nuori.

ohis

ps. jos jostain syystä tekisi niin itse sotkunsa selvittelis

Vierailija
7/21 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis oma tyttös, tekisit just toisin. Surullista

Silloin minulla olisi sananvaltaa paljon enemmän kuin nyt. t. ap

Vierailija
8/21 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis oma tyttös, tekisit just toisin. Surullista

Silloin minulla olisi sananvaltaa paljon enemmän kuin nyt. t. ap

Kyllä tuonikäisen teinin pitää hoitaa omat asiansa.

Vierailija
9/21 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittäköön kun sanotaan ettei ole ollut tytön elämässä muutamaan vuoteen

Vierailija
10/21 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti hoitaa omat duuninsa. Todennäköisesti työpaikka vaatii lääkärintodistuksen. Ja jos sitä ei tuu, sitten on irtisanomisille paikka.

Vierailija
11/21 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti hoitaa omat duuninsa. Todennäköisesti työpaikka vaatii lääkärintodistuksen. Ja jos sitä ei tuu, sitten on irtisanomisille paikka.

mutta teinimäiseen tapaan tyttö siirsi vastuun pois itseltään: "Se on sit sun vika jos mut irtisanotaan".

Huoh, on tämä kasvattaminen joskus vaikeaa. Tässäkin pitäisi käydä vähän tätä ratkaisun logiikkaa läpi, mutta aika haasteellista tuntui olevan. Kyllä tytön täytyy nyt opetella työelämän sääntöjä.

Itse asiassa koko juttu on täysin turha. Fiksu nuori hoitais tämän menemällä työhön eikä edes alkaisi sotkea mitään muuta. Mutta ehkä näitä sattuu ja tarkoitus on, että nuoret kasvais ihmisinä. t. ap

Vierailija
12/21 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikassa ei kelpaa äidin/isän/sisaren/veljen/puolison tai kenenkään muun ilmoitus siitä, että joku on pois töistä, vaan kyseisen henkilön pitää asia itse ilmoittaa. Toki poikkeuksena, jos joku on sairaalassa tajuttomana tms, mutta sellaisestahan ei nyt ole kyse, että tyttö itse vaan soittamaan!

Vierailija
13/21 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sen teinin pitäisi heti soittaa ja kertoa tuo ihan rehelliseti, ei mitään typeriä valheita, sillä niistä ei hevin selviä pois. Rehellisyys on parempi, enkä edes usko, että tästä nyt irtisanottaisiin, mutta, onhan se mahdollista.

Meillä ei irtisanottaisi, mutta kunnon keskustelut käytäisiin ja sovittaisiin pelisäännöistä kunnolla loppu kesää ajatellen.

Teininne ei ole valitettavasti poikkeus, näitä tyhjäpäitä työelämässä on paljon, mutta asiallisesti opastettuna ne muuttuu ihan fiksuiksi. Nähty on :)

Tsemppiä!

Vierailija
14/21 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta edelleen mua vaivaa koko casessa eniten, että MIKSI HITOSSA TUO MIES EI KYKENE TEKEMÄÄN RATKAISUA OLLA VALEHTELEMATTA TYTÖN PUOLESTA, MIKSI TYÖNTÄÄ SITÄ MUN NISKAAN????

Eikä kyse ole siitä, että nyt on kyse hänen tytöstään, vaan se on ihan yhtä saamaton myös meidän yhteisten lasten kanssa.

Vierailija
15/21 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisissa asioissa, ei voi mtn. Monessa perheessä se on se äiti, joka pitää porukat ruodussa...

Vierailija
16/21 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen se meidän perheen kivisydän ja tiukkapipo.

Vierailija
17/21 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko kaukana? Mä oisin saattanu joustaa sen verran että hakenu tytön (riippuu tosiaan välimatkasta) ja vieny töihin.

Sielläpä se ois ilta mukavasti rapulassa sujunu.. :)

Ymmärrän kyllä, että teininä saattaa juhlat venyä, niin oli minullaki. Mutta töihin mentiin, vaikka ei ois nukuttu yhtään.

Kerro, miten tää asia ratkesi? Soittiko sinne töihin sitten kukaan?

Vierailija
18/21 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ÄLÄ vaan helppaa tätä pamatsua. Jos valehdella pitää niin hoitakoon isukkinsa. Toisaalta kauheesti ihmettelen ettämiksei likka itse soita, vai onko hän kipeä niin että ääni meni??? Hhah haha

Jos isä on jonkinsortin esimies niin kai hän nyt tajuaa että tyhmintä on että joku aikuinen soittaa pennun puolesta, pennun joka osaa roikkua puhelimessa vaikka miten paljon..

Ei siis haluta hoitaa muuta kuin hauskaa, kivaa..

Mutta tosiaan, ei nää upeta esimiehet pysty vanhempiensakaan kanssa mistään ikävästä keskustelemaan, jos ei aihe ole hauska nii sitten vaietaan ellei muija hoida..

paskasakkia, mutta hienosti pukeutunutta

Vierailija
19/21 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä esimiehinä ikäviä keskusteluja. Nähty on ja aina saa olla siivoamassa nyssyjen sotkuja.

Vierailija
20/21 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tilanne eteni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi