Miehen teinityttö Provinssirockissa ja pitäisi mennä työvuoroon tänään illalla
Nyt sitten soitti sieltä, että ei pääsekään ajoissa kotiin ja voisinko mä soittaa työnantajalle ja sepittää jonkun jutun vaikka että hän on kipeä.
No, en takuulla soita enkä sepitä, tää on periaatekysymys. Tytöllä on ensinnäkin ollut viikkokaupalla vuoro tiedossa eikä saanut sitä vaihdettua ja vielä perjantaina oli töihin kyllä menossa eli ihan on vaan omasta itsekurista nyt homma kiinni.
Toisekseen en rupea valehtelemaan tällaisessa asiassa ja näyttämään huonoa esimerkkiä. Tyttö on sitäpaitsi 17 v ja täyttää kohta 18, joten nyt opetelkoon hoitamaan asioitaan itse - myös niitä epämiellyttäviä asioita.
Ilmoitin nämä kaikki neidille, jolloin neiti pillahtaa itkuun ja alkaa rääkyä, että olen yks vitun noita-akka. No ihan sama, saa rääkyä, mieltäni en muuta. Ilmeisesti oli koittanut isäänsä myös, auttaisiko tämä mutta tiedättekö mitä tämä hemmetin munaton tyyppi tekee?
Soittaa tietysti mulle, että etkö sä nyt vois hoitaa tätä asiaa ja soittaa sinne töihin? Miksi mies ei itse soita ja hoida vittumaista asiaa tai miksi mies ei itse kykene sanomaan tytölleen, että tällainen ei vetele.
Kertokaa mulle, miten noilla miehillä voi olla tuollainen ajatuksenjuoksu? Miksi ne eivät pysty tekemään juuri mitään epämiellyttäviä päätöksiä? Toikin on korkeasti koulutettu henkilö, joka työssään tekee paljon rankempia päätöksiä eikä sillä ole mitään ongelmia niiden kanssa!
Enhän minä edes ole tuon lapsen äiti, vaikka olenkin siitä huolehtinut ja rakastan häntä omalla tavallani.
Ethän vaan itse alennu sille työnantajalle soittamaan? Toivottavasti ei nysvä miehesikään...
Kuten joku aiempi vastaaja sanoi, saattaisin hakea tytön juhlimasta ja veisin töihin/pyytäisin miestä tekemään sen. Naurettavaa käytöstä kyllä tuon ikäiseltä. Onhan se sitä provinssia varmaan kerenny jo pari päivää juhlia? Ja alaikäinenkin on. Aika paha, että tuon ikäisenä jo luistaa töistä ryyppämisen takia...