Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikakausilehtien myyminen kirpparilla

Vierailija
17.06.2012 |

Mietin tässä, että kannattaakohan noita edes kanniskella kirpparille. Roskiinkaan en viitsisi viedä.

Löytyy satoja kappaleita erilaisia sisustus- ja käsityölehtiä. Sen lisäksi Cosmopolitaneja, todella vanhoja Suosikkeja, Evitoita jne.

Menisköhän johonkin 20cent hintaan kaupaksi? Ostaako kukaan teistä vaikka rantalukemiseksi lehtiä kirpparilta?

Hirveä kiire päästä noista eroon muuton alta! :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haen rannalle.äiti hakee mökille!

Vierailija
2/5 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kannattaa. Tosi vanhat numerot laittaisin roskiin, mutta itse ostan lehtiä viiden vuoden takaakin, jos kiinnostava juttu. Sitä vanhemmat ei kiinnosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja helpommin pääset eroon lehdistä ja säästyt pikkupennosten käsittelyltä jos laitat hinnaksi vaikka c20/kpl ja e1/8kpl. Yllättävän moni ostaa enemmän kun halvalla saa...

Käsityölehdistä voi pyytää enemmänkin, vaikka c50/kpl ja e2/6kpl.

Ja anna vaikka kaupanpäällisiksi tai ilmaiseksi vähän vanhemmat kauneus- ja hömppälehdet jos tosiaan tahdot vain eroon lehdistä. Niistä voi joku saada askartelumateriaalia jne.

Ei lehdillä oikeasti rahaa pysty tekemään, mutta kesälomalukemiseksi ja sen jälkeen takansytykkeeksi voivat mennä jos vain hinta on riittävän alhaalla.

Vierailija
4/5 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan kaikki kiinnostavat lehdet joita en ole lukenut. Tykkään vaan lukea paljon, eikä ne jutut tosta vaan vanhene.

Monet ostaa myös askarteluun yms. Meilläkin lapset rakastaa leikkailla ja liimailla aikakauslehdistä kuvia.

Vierailija
5/5 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vuoden satseissa hintaan 2€. Eli siis vaikka kaikki vuoden -09 Vauvalehdet ja kaikki vuoden -10 Cosmot yhdessä pinkassa. Meni ihan nätisti. Aikakausilehdet tuntuvat menevän kesäisin paremmin myytyä, oletettavasti juuri sen takia, että niitä ostetaan mökki- ja rantalukemiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan