Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kemiasta miehen ja naisen välillä, onko kokemuksia?

Vierailija
16.06.2012 |

Onko tunne siitä, että välillänne on jotain, osoittautunut oikeaksi tunteeksi? Millainen vetovoima välillänne oli?

Itse tunnen voimakkaasti, mutta en tiedä onko molemminpuolista, enkä halua tehdä itsestäni tyhmää.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tuntee kyllä molemmat yhtä aikaa, jos sitä on.

Vierailija
2/22 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siitä voi silti joskus tulla. Kun minä tapasin mieheni, tiesin tasan tarkkaan että ihastus oli yksipuolista, mies oli kiinnostunut minusta vain ystävänä. Tein kuitenkin sisukkaasti töitä että hän huomaisi minut muussakin mielessä ja siitä se seksuaalinenkin kiinnostus parissa vuodessa heräsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne. Tunnen suurta vetoa työkaveriin ja on kuin olisin löytänyt miespuolisen vastineeni. Molemmat varattuja mutta olisi kuitenkin kiva tietää tunteeko hän samoin. En koskaan kehtaisi kysyä tai tehdä mitään "aloitetta"...

Vierailija
4/22 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne. Tunnen suurta vetoa työkaveriin ja on kuin olisin löytänyt miespuolisen vastineeni. Molemmat varattuja mutta olisi kuitenkin kiva tietää tunteeko hän samoin. En koskaan kehtaisi kysyä tai tehdä mitään "aloitetta"...

Varsinkin jos on avioliitto, se on lupaus tahdosta rakastaa puolisoaan. Olen mies ja kyllä tiedän, että työpaikalla häiritsee työntekoa, jos menet päästämään julki tuollaisen ihastuksen.

Kemia on kemiaa ja ihastus on vain pieni osa elämää. Harva mies haluaa rikkoa hyvän suhteen ja sitä häiritsevät kiusaukset eivät voi olla häiritsemättä yhteistyötä töissä. Elä omaa elämääsi, anna flirtin piristää päivääsi, mutta älä ajattele vieväsi sitä sen pidemmälle. Sen askeleen ylittäminen muuttaa tilanteen ja ei siinä yleensä kukaan voita.

Vierailija
5/22 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos on avioliitto, se on lupaus tahdosta rakastaa puolisoaan. Olen mies ja kyllä tiedän, että työpaikalla häiritsee työntekoa, jos menet päästämään julki tuollaisen ihastuksen.

Kemia on kemiaa ja ihastus on vain pieni osa elämää. Harva mies haluaa rikkoa hyvän suhteen ja sitä häiritsevät kiusaukset eivät voi olla häiritsemättä yhteistyötä töissä. Elä omaa elämääsi, anna flirtin piristää päivääsi, mutta älä ajattele vieväsi sitä sen pidemmälle. Sen askeleen ylittäminen muuttaa tilanteen ja ei siinä yleensä kukaan voita.

Vierailija
6/22 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä, että vetovoima sinänsä merkkaisi mitään enempää. Mutta kyllä sitä vain joskus on.

Vierailija
7/22 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä, että vetovoima sinänsä merkkaisi mitään enempää. Mutta kyllä sitä vain joskus on.

Vierailija
8/22 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen huomaa pienistä katseista, hymyistä, eleistä. Joskus puheistakin.

Minulla on yli 10 miespuolista työkaveria, ja uskon voivani 99% varmuudella sanoa, ketkä heistä tuntevat minua kohtaan jotain vetovoimaa ja ketkä eivät.

Vierailija
9/22 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmimmin sen tietää siitä, jos välillänne on joskus ollut taianomaisia hetkiä. Sellaisia joissa aika pysähtyy vaikka vain sekunniksi...

Vierailija
10/22 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännitettä, pakoilua, hermoilua, punastelua

ei mukavaa yhdessä oloa ja kaverillista jutustelua, molemmat kokee sen samoin

Vierailija
11/22 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka tuntee niin, helposti kuvittelee toisenkin tuntevan, mutta välttämättä toinen ei tunne mitään.

nimim. kokemusta on

Vierailija
12/22 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kohtasi heti kemiat miehen kanssa. En osaa selittää sitä tunnetta, koko tilanne oli kuin jostain siirappisesta elokuvasta :D Se oli se ensi katse jo, ja siitä samaisesta illasta lähtien ollaan oltu yhdessä. Meidän kahden välillä on jotain sellaista, mitä en olisi koskaan voinut edes unelmoida :)

Vierailija
13/22 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usean vuoden ajan oli aina jotain sisäpiirin vitsiä meneillään ja muutenkin välillämme oli sellaista sielujen sympatiaa, syvempää ymmärrystä. Aina oli kovin hauskaa yhdessä ja pidettiin toistemme puolia. Närkästyttiin samoista asioista, arvot täsmäsivät kaikin puolin, vaikka eri kulttuureista oltiinkin. Myötätunto ja -eläminen oli jotain mieletöntä.

Netissä tavattiin ja nyt on ollut upeaa yhdessäoloa pidemmän aikaa, en olisi koskaan uskonut näin täydellistä vastapariani tapaavanikaan. Siitä syntyi säkenöivä ihastus, perhosia vatsassa koko ajan, ja seksuaalinenkin kemia natsasi heti, kun siihen asti päästiin!

Vierailija
14/22 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka tuntee niin, helposti kuvittelee toisenkin tuntevan, mutta välttämättä toinen ei tunne mitään.

nimim. kokemusta on

Mies pystyy tuntemaan pelkkää seksuaalista vetoa mukavaan naiseen jonka kanssa hänellä synkkaa, mutta ei silti tunne rakkautta. Nainen sit usein tulkitsee tuon kaverillisen synkkaamisen / kiinnostuneet katseet sellaiseksi et mies on rakastunut. Olen usein naiskaverisuhteissa törmännyt tähän naisten harhaan ja seksin jälkeen valitettavan monet kaveruudet on päättyneet kun naiset kuvittelee enemmän kuin meillä on. Sääli.

Vierailija
15/22 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuinka asiassa edetään? Jos molemmat on ujoja eivätkä uskalla tehdä aloitetta? Vinkkejä?

Vierailija
16/22 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapauksista kemia on ollut molemmanpuolista. Tai ainakin molemmat ovat aistineet jotain sähköä ilmassa.

Se on sitten täysin toinen juttu, johtaako se mihinkään tai haluaako edes johtavan mihinkään. Kuten edellä todettiinkin jo, usein se miehille merkitsee vain seksuaalista vetoa, ei muuta.

Ja varsinkin miesten ja naisten välisessä ystävyydessä rajojen veto voi välillä olla vaikeaa.

Vierailija
17/22 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen tuntee ja huomaa? itse en kestä olla luonnottoman lähellä henkilöä. jota pidän niin ihanana.pidän häneen välimatkaa enemmän kuin muihin, että ajatukseni ei paljastuisi.

Vierailija
18/22 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON kokemusta.

Kuvittelin, tunsin tai uskoin välillämme olevan vaikka mitä ystävyyttä, kemiaa, sähköä, katseita, kosketuksia, huomaavaisuutta, siulunkumppanuutta, ihastusta ja ties mitä...

Itse aloin olla jo siinä pisteessä, että olin lähellä rakastua tähän mieheen. Otin rohkeasti asian puheeksi, mutta mies ei osannutkaan muuta kuin ottaa etäisyyttä ja lopettaa kaiken yhteydenpidon.

[quote author="Vierailija" time="16.06.2012 klo 21:39"]

Onko tunne siitä, että välillänne on jotain, osoittautunut oikeaksi tunteeksi? Millainen vetovoima välillänne oli?

Itse tunnen voimakkaasti, mutta en tiedä onko molemminpuolista, enkä halua tehdä itsestäni tyhmää.

[/quote]

Vierailija
19/22 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että usein tunne on oikeassa jossain määrin, mutta kyllä sen molemminpuolisuuden todentaminen vaatii tiettyjä asioita. Jos vaikka on selkeästi tarkoituksellisia katseita, se on yleensä merkki, varsinkin jos siihen lisää sitten tuon tuntemuksen. Mutta toisen todellisista tarkoitusperistä tai vastaavista ei voi tietää ennen kuin asian selvittää. Voi olla , että toinen haluaa vain jotain kevyttä flirttiä muttei mitään enempää ja juoksee karkuun kuten 19:n tapauksessa. Ja toisaalta, jos toinen väistelee katseita aina, tuskin tuntee samoin. Vaikka olisi muuten ystävällinen. 

Vierailija
20/22 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten edetä tilanteessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi