Kerro jokin asia mitä et ole ikinä kertonut kenellekkään?
Kommentit (34)
On kuukausia joista en muista mitään tai juuri mitään.
terveyskeskus, sosiaalitoimisto, mitä tahansa. Kerro, ettet muista. Postraumaattisesta muistihäiriöistä voit kärsiä tai jostain muusta. Hae apua, saat sitä.
terveyskeskus, sosiaalitoimisto, mitä tahansa. Kerro, ettet muista. Postraumaattisesta muistihäiriöistä voit kärsiä tai jostain muusta. Hae apua, saat sitä.
En usko kuitenkaan paljastavani tätä kenellekään.
mä taidan tehdä sen ja jatkaa sitten matkaa.
pari vuotta jatkuneesta rauhoittavien ja uniläääkkeiden käytöstä tietää vain mieheni ja hoitava taho. Olin saman vuoden aikana 3 kk psykiatrisessa sairaalaassa ensin vieroitushoidossa ja sen jälkeen työkykyarviossa. Lapsellekin (2 v) sanottiin vain että äiti on töissä.
32
pari vuotta jatkuneesta rauhoittavien ja uniläääkkeiden käytöstä tietää vain mieheni ja hoitava taho. Olin saman vuoden aikana 3 kk psykiatrisessa sairaalaassa ensin vieroitushoidossa ja sen jälkeen työkykyarviossa. Lapsellekin (2 v) sanottiin vain että äiti on töissä.
(ja miehen suvun) äänekäs mussutus kun ne syö ruokaa. Yritän lapsille vaivihkaa opettaa että söisivät rauhassa ilman sitä loisketta ja lätinää suussa, mutta tulokset on edelleen aika huonot. :-(
...että olen alkanut epäillä naimisiinmenoa... Häitä on suunniteltu vuoden verran ja nyt mulle tuli joku viime hetken paniikki ja menin tyhmä ihastumaan rutkasti nuorempaan mieheen... Enpä ole viitsinyt kenellekään mainita!
Ensimmäinen oikea salaisuuteni, yleensä läpätän kaiken kaikille jotka vaivautuu kuuntelemaan. :)
Olen rakastunut entiseen salaiseen,joka varattu.
Hänen kanssaan en voi enään olla.Siispä minulla on uusi petikaveri.En ole tyytyväinen.Seksi ei ole läheskään yhtä hyvää kun edellisen kanssa.Lisäksi uusi mies ei ole yhtä raamikas ja hyvä mitoiltaan.
Kuulostaapa kamalalta näin kirjoitettuna =)
Haveilen että löytäisin tarkoitukseen sopivamman.
Tätä en ole kertonut kenellekään enkä tule koskaan kertomaankaan. Inhoan appivanhempiani niin paljon, että toivoisin heidän kuolevan. En ole koskaan sanonut kenestäkään näin, mutta olen niin kyllästynyt heidän tapaansa olla sotkemassa elämäämme. Mieskään ei jaksaisi olla väleissä vanhempiensa kanssa, mutta ei uskalla laittaa välejä poikki. Tilanne on jatkunut jo vuosia enkä näe muutakaan ulospääsyä. Tällä hetkellä vain siedän ja yritän olla mahdollisimman vähän tekemisissä heidän kanssaan.
annoin koiran nuolla, kaksi kertaa..
montakertaa,hävettää ja samalla myös kiihottaa!!??.
kuinka olisin tehnyt abortin lapseni kohdalla.
Nyt musta on tulossa etä-äiti ja tuntuu että sitäkin parempi olisi vain hävitä lapsen elämästä kokonaan.
Mä olen vapaaehtoisesti etä-äiti, kaikille muille olen sen selittänyt että olen olosuhteiden pakosta ja kaikki uskovat sen.
nuorena kun piti saada mainetta ja kunniaa!..seurauksena oli seksi haluja ei olenkaan,rinnat olemattomat,klitta kuin pienen pojan pippeli.
syömishäiriö. Viimeiset kahdeksan vuotta olen vannonut ja vakuuttanut etä olen toipunut kokonaan, mutta kausittain itken ja oksennan ja satutan itseäni rangaistukseksi siitä että olen syönyt.