Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies jännittää niin, ettei sillä meinaa seisoa millään?

Vierailija
16.06.2012 |

Mulla on uusi miesystävä ja sillä ei meinaa seisoa millään. Kaikki aiemmat miesystäväni ovat olleet jo melkein pussailusta ihan kovana. Voiko johtua jännityksestä? Voiko tilanne parantua tästä? Ihana mies, toivon niin..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi,sellasella ukolla mitää teen,kiertoon.

jos oot yhtään miesten kanssa ollut, niin sulla on varmasti kyllä kokemusta ohimenevistä tilapäisistä ongelmista seksin kanssa. herääkin kysymys, että mikä susta on ajan myötä luonut noin vihamielisen ja katkeran, että suhtaudut ihmisiin tällä tavalla

Vierailija
22/26 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierai joolija kirjoitti:

Ole kärsivällinen. Yrittäkää ottaa asenne että "ei sen tarvitse onnistua nyt eikä seuraavalla kerrallakaan, sitten joskus onnistuu kuitenkin." Nauttikaa muuten seksistä ja koskettelusta. Tällä taktiikalla se onnistuu varmasti ennen pitkää, ja saat hyvän miehen.

Toinen vaihtoehto on, että mies on homo.

"Toinen vaihtoehto on, että mies on homo."

hahaha. missä ysärillä sä oikeen elät

Vuodessa 2012 näemmä. 

Aikamoinen tyhjäpää sekin joka tällaisen 13 vuotta vanhan turhuuden nostaa. 

Kaikki tietää että miehen erektio on niin herkkä, niin herkkä, että mikä tahansa voi saada sen epäkuntoon milloin tahansa. Yksi väärä sana tai ele niin se on heippa erektiolle. 

Erektiohäiriöisen ka

Itse olen jo kohta kolme vuotta yrittänyt parantaa yhden miehen erektiota. Ei se kyllä oikeasti muuksi muutu.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen jo kohta kolme vuotta yrittänyt parantaa yhden miehen erektiota. Ei se kyllä oikeasti muuksi muutu.  

no tuossa voi olla jo jostain fyysisestä ongelmasta kyse, ei pelkästä jännityksestä

Vierailija
24/26 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi! Myöskään muu fysiologinen tai psykologinen asia ei voi mieheen vaikuttaa. Miehesi on totaalisesti rikki. Ei voi korjata. Kaput!

Vierailija
25/26 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Itselläni on ollut lukuisia naisia, mutta en ole kertaakaan onnistunut saamaan seisomaan. On mennut  suulla ja sormilla tyydyttämiseksi.

Vierailija
26/26 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpostikkin.  Keskustelkaa asioista ja vähennelkää vaatteita samalla. Totutelkaa olemaan alasti/vähäpukeisena toistenne kanssa. Vaikka sitten peiton alla ja valot himmennettynä. Ei pimeässä ehkä kuitenkaan. Puhukaa omista seksuaalisista mielenkiinnon kohteista tms. Esim. minkä kokee kiihottavana jne. Rentoutukaa ja tutustukaa toisiinne. Pikkuhiljaa se jää murtuu ja homma alkaa rullaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi