Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sitten veti herneen nenään

Vierailija
16.06.2012 |

Miehen kermapersetyttö pääsi opiskelemaan ja vuokrasi asunnon, jonka vuokta on lähes 700 e/kk. Olivat kuulemma sopineet, että isi maksaa. Ilmoitin miehelle, että ei missään nimessä, tuollaisista asioita sovitaan etukäteen enkä todellakaan ole valmis siihen, että meidän perheen rahoista menee iso osa siihen, että miehen tyttö ei suostu asumaan missään soluasunnossa tai edes muualla kuin keskustassa. Meidän perheen rahat käytetään tähän perheeseen eikä täysi-ikäisiin lapsiin.

Tänään ihmettelin, miksi tilillä on niin vähän rahaa, vaikka miehellä oli eilen palkkapäivä. Ryhdyin kysymään, että mitä vikana, missä palkka, pitäisi maksaa lasten kesäleiri ja hankkia lomavaatetta. Mies kehtasi sanoa, että itsehän sanoit, että tämän perheen rahat käytetään tähän perheeseen. Pojat eivät ole hänen lapsiaan, joten miksi ihmeessä hän kustantaisi näiden menot, maksa omista tuloistasi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun lasten kuluja mut sä et osallistu hänen lastensa kuluihin. Sitä saa mitä tilaa!

Vierailija
2/6 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein teki. Sä et ole valmis antamaan penniäkään hänen tyttärelleen, mutta sun pojille pitäisi tietty löytyä rahaa. Hohhoijaa. Mulla on kaksi lasta enkä odota, että mieheni kustantaisi heille mitään extraa kun eivät ole hänen lapsiaan. Lasten isän ja mun välinen asia, mistä mun poikien harrastuksiin ym rahat kerätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisia "perheitä", joissa edes osapuolet itse eivät pääse sopuun, kuka on perhettä ja kuka ei. Sinänsä mies on oikeassa.

Suosittelen kyllä ydinperhettä kaikille.

Vierailija
4/6 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Kyllä nyt menee taas pisteet miehelle.

Vierailija
5/6 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku on niin tyhmä ja itsekäs, että luulee toisen maksavan hänen lastensa kuluja, jos ei itse osallistu vastaavasti miehen lapsen kuluihin.

Vierailija
6/6 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuinen nainen kutsuu oman miehensä tytärtä "kermapersetytöksi". Minä loukkaantuisin, jos joku kutsuisi lastani noin. Miehesi teki aivan oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän