Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi jumankauta (Anteeksi kielenkäyttö!), mikä tämän tyypin päässä viiraa? ov

Vierailija
16.06.2012 |

Yksi tyyppi (ex-kaveri) keuhkosi talvella, että on joutunut tekemään rikosilmoituksen laittomasta tappouhkauksesta (vai mikä se oikea nimike nyt onkaan) eikä ollut ensimmäinen kerta, kun häntä ja puolisoa uhattiin.

Nyt tänään sitten äsken tuli yv:tä, että jos et vittu lopeta mun mustamaalaamista, niin tämä ei jää tähän.

Mä olen oikeasti TÄYSIN pihalla siitä, että mitä tuo horisee. Ja vastasinkin, että selvennäs nyt vähän, että missä ja kuka ja mitä sulle on väitetty.

Koska hän itse on levittänyt musta paskaa selkäni takana parille tyypille.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut siis ihan vakavasti ottaen mä en oo koskaan ymmärtänyt näitä keskustelupalstalla kerrottuja tarinoita selän takana paskaa puhuvista kavereista, käsittämättömista drama queen -riidoista ja kissatappeluista, mustamaalaamisista ja selkäänpuukottamisista. Olis kiva kuulla ihan konkreettisia esimerkkejä, että mitä oikeasti kaveri on sanonut tai tehnyt, että sitä pidetään paskan puhumisena selän takana.

Mulla on aina ollut vaan fiksuja kavereita, eikä koskaan ole tarvinnut kenenkään kanssa riidellä. Mut me ollaankin kaikki semmosia tylsän harmaita akateemisia keskiluokkaisia sivistyneitä naisia, jotka ei kännää tai vietä aikaa lähiöräkälässä Ranen ja Repen kanssa...

Mä luulen, että tää on aika pitkälle sosiaaliluokkakysymys.

Vierailija
2/2 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiraa apllakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän