Saat sijoittaa 1000€ itseesi, mitä teet/ostat?
Kommentit (22)
Mulla on yllättäen pitkä lista, jota voisi hankkia. Ainakin balleriinat ja tennarit voisin ostaa. Sit ehkä shortsitkin, jos oikein hurjaksi heittäydyn. Vedenpitävä kamerakin voisi olla kiva, vaikka mulla onkin jo kaksi kameraa. Noi nyt tulee mieleen ja muuhun en kyllä nyt keksis laittaa. 400 saan siis kevyesti menemään, mutta 1000 e ei nyt tältä istumalta onnistu.
Saisiko lopuilla 600 eurolla ostaa vaikka osakkeita?
missä en ole ennen käynyt.
En tarvitse enempää tavaraa ja luonnostaan vaatimattoman näköiseen olemukseeni ei tonni riittäisi edes juuri ja juuri erotettavissa olevaan parannukseen.
Mutta jos ei olisi lähelläkään, niin sitten ostaisin kunnon pyörän ja lopuilla vaatteita.
Hampaat pitäisi laitattaa kuntoon, mutta summa on vain murto-osa siitä, mitä siihen menisi (20 000e ainakin) ja omia säästöjä ei ole noin paljon.
2 kpl 500e käsilaukkua tai matkalle lähtisin
Ei huvita ostaa mitään tai panostaa itseensä. Ruokahalutkin menneet, vaikka hoikka jo ennastaan. Hankinnat eivät saa mielialaani kohoamaan, ei matkat ,ei mikään. Liikaa huolia ja murheita sairaista lapsista ja tulevaisuus ei ainakaan parempaa lupaa.
Pientä iloa kyllä saan lukiessani näitä teidän vastauksianne, joilla on kiinnostus elämään jäljellä ja jaksatte huolehtia itsestänne.
ostaisin ne uudet 500 euron silmälasit, mitä olen jo tammikuusta saakka käynyt ihastelemassa, muttei ole ollut varaa ostaa.
Sen lisäksi ostaisin kahdet Vagabondin kengät (ballerinat ja korkkarit) yhteensä 150 euroa.
Lopuilla rahoilla ostaisin Espritilta kesämekon ja pari muuta siistiä, ajatonta työvaattetta.
Ja olisin kaiken tämän jälkeen hurjan onnellinen :)
tosin tuo ei kyllä riittäis mutta sinne menis :)
Laittaisin vaatekaapin täysin uusiksi alusvaatteista lähtien.
Muutamat kunnon kengät oli kans kivat.
Ja jos jotain vielä jäisi niin maksaisin ajokorttilaskua pois.
- Ensin ostaisin kahdet kengät, joita olen jo käynyt sovittamassakin, mutta joihin ei ole ollut tarpeeksi rahaa (ballerinat 100e + Eccon sandaalit 100e).
- Sitten kävisin miehen kanssa valokuvaamossa (häät oli viime vuonna, mutta ei ollut rahaa käydä "virallisessa" hääkuvassa. Olisi silti kiva saada meistä kaunis kuva seinälle). (200e)
- Loput n. 600 euroa käyttäisin hedelmöityshoitoihin. Ei ole yli vuoden yrityksestä huolimatta tärpännyt :(
Ostaisin mun lemmikille kaverin tai kaksi. Loput laittaisin niiden ruokintaan ja kuivikkeisiin plus muihin tarpeellisiin tavaroihin.
Ei huvita ostaa mitään tai panostaa itseensä. Ruokahalutkin menneet, vaikka hoikka jo ennastaan. Hankinnat eivät saa mielialaani kohoamaan, ei matkat ,ei mikään. Liikaa huolia ja murheita sairaista lapsista ja tulevaisuus ei ainakaan parempaa lupaa.
Pientä iloa kyllä saan lukiessani näitä teidän vastauksianne, joilla on kiinnostus elämään jäljellä ja jaksatte huolehtia itsestänne.
olen haaveillut siitä jo pitkään.
kylpyläkäynnin, uusia vaatteita. nyt on säästölinja kaikessa
vaatteita koko perheelle. Tai sitten tehtäis joku kiva reissu. Mut jos tää tonni olis sellainen, että pitäis vaan itteään hemmotella, ettei sais ajatella muita, niin sitten ostaisin vaatteita vain itselleni ja kävisin jollain ammattilaisella joka opettais mut meikkaamaan kunnolla.
Loppurahoilla paikan päällä hyvää, ruokaa, juomaa, kauneushoitoja ja shoppailua. :)
silmälasit, kävisin ihotautilääkärillä & lääkkeet, ja sitten loput laittaisin kannettavaan tietokoneeseen
ja sitten pienennyttäisin rinnat. Tosin tuo summa ei taida riittää siihen.
Ei tuo raha siihen ihan riittäisi, mutta melkein. :)
Kainalot ja bikiniraja.