Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulisitko toimeen 2500 eur/kk palkalla?

Vierailija
16.06.2012 |

onko mielestäsi hyvä vai huono palkka?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun brutto on tuon, ja pari vuotta sitten elettiin kahden hengen talous tuolla pelkästään, ja ihan mainiosti pärjättiin; normaaliin elämään ja säännöllisiin huvituksiin riitti rahaa, ja käytiin me kesäisin jossain pienessä euroopan reissussakin.

Nyt kun on kaksi tienaajaa, mulla tuo netto noin 1900 ja toisella noin 1500, niin rahaa voi käyttää aika miten tykkää, ja tuhlailusta huolimatta joka kuu jää jotain säästöön.

Vierailija
42/50 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen saisi nettona niin ei mitään ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan bruttona 2350€/kk. Asun kaverin kanssa, harrastan ratsastusta ja säästän opiskeluja varteen. Tulen toimeen, en elä leveästi. Olen 22-vuotias.

Vierailija
44/50 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jää nyt käteen perustilistä noin 2600€, joten menot ovat sen mukaisia.

Vierailija
45/50 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä bruttopalkka jää vähän tuon alle eli tilille en saa läheskään noin paljoa. Hyvin tullaan toimeen kahden lapsen kanssa, ollaan totuttu elämään säästeliäästi. Onneksi on ihana työ.

T. Lastentarhanopettaja

Vierailija
46/50 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisin toimeen, nyt saan eläkettä n. 1200 €/kk.

Juuri näin, miksen tulisi jos toisetkin pärjäävät tällä rahalla.👍

Vierailija
47/50 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään tulisi. Lainanlyhennys, vastike ja mökkiä varten otettu laina söisi koko summan.

Vierailija
48/50 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä työssä tienaa 4000kk nettona?

Vierailija
49/50 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elelisin herroiksi, nyt saan puolet tuosta.

Vierailija
50/50 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

taasnäitäidioottikysymyksiä kirjoitti:

Olin töissä yli 3 tonnin palkalla, veroprosentti 26%

Otin lopputilin, karenssia, lisää karenssia, nollatulot 4 kuukautta. (TE-toimisto, haistakaa homeinen vittunne ja hallitus myös)

Tein uuden työsopimuksen juurikin tuolle palkalle, veroprosentti 15,5%

Päärjäänkö? Voisiko joku kertoa tyhmälle, joka ei ymmärrä verotuksesta mitään =)

No niin lapset. Eli tuon laittoman karenssin takia, minä nettoan edelleen melkein saman summan taskuuni, kuin tuolla yli 3 tonnin brutollakin, mutta valtio saa vähemmän. Hah hah.

Syksyksi / talveksi ostan lisää verkkoja, eli tällaisena puolianarkistesena omavaraistalouteen pyrkivänä yksilönä, ainut "nettoaja" olen suuremmilla osuuksilla minä. Valtion mielestä tämä on tietenkin varmaan melkein rikollista, että ihminen pyrkii itsenäisesti elättämään itseään ja esim. edistää terveyttään syömällä lähiruokaa.

Pitäisikö kalastus kieltää, koska vain kalastaja itse hyötyy kalastuksestaan. Linkola, kerro mulle, jatkanko tätä ekonatsismia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän