Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä ketjussa MIEHET vastaavat naisten kysymyksiin suoraan ja kaartelematta!

Vierailija
15.06.2012 |

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä stringeissä viehättää?

Jos naisella on tiukka pillu, niin miksi mies silti kinuaa anaalia?

Mikä meikkaus- tai pukeutumistyyli naisilla yököttää?

Vierailija
22/61 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako parisuhteessa oikeasti mikään muu kuin vakipano?

Olen kuullut useilta miehiltä että loppujen lopuksi miehiä ei kiinnosta seurustelussa mikään henkinen yhteys, yhteiset harrastukset, arvomaailma tai edes perheen hankkiminen vaan pelkkä pillu.

Jotkut pariskunnat ovat helposti 50vuotta yhdessä, mieti kysymystäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tykkäätte legginseistä eli niistä "pitkistä kalsareista" naisilla?

varmaan itsetuntoakin.

Mut ei ne pahoja ole.

Tero

Vierailija
24/61 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut naiset leikkivät av-palstalla olevansa miehiä, niin kuin tässäkin ketjussa ap?

Vierailija
25/61 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut useilta miehiltä että loppujen lopuksi miehiä ei kiinnosta seurustelussa mikään henkinen yhteys, yhteiset harrastukset, arvomaailma tai edes perheen hankkiminen vaan pelkkä pillu.

vaimo joka kokkaa miehelle, hoitaa kodin ja miehen pyykit sekä miehen hygienian, kasvattaa ja huolehtii jälkeläisistä sekä näiden hyvinvoinnista ja pitää miehen puolesta yhteyttä kaikkiin sukulaisiin. Mieti nyt vähän. Sen lisäksi mies tarvitsee tietenkin rakastajattaria, mitä useampia sen parempi. Näin on aina ollut ja on edelleenkin, käy vaikka Victoria Milanissa jos et usko.

t. täyttä elämää elävä ukkomies

Vierailija
26/61 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kyllä juotu ärrinpurrin siideriä?

Vierailija
27/61 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon lässytätte naisille sitoutumishalustanne vain saadaksenne seksiä, ilman että oikeasti aiotte sitoutua?

jossain nettitreffipalsoilla voisi toimiakin, mutta niistä ei ole kokemusta. Ehkä se jotenkin sitten heijastuu siitä vastapuolesta mikä toimii, mutta lähtökohhtaisesti mä ainakin haen aina sellaista seuraa, jonka kanssa voi ajatella pidemmälle.

Tero

Vierailija
28/61 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo joka kokkaa miehelle, hoitaa kodin ja miehen pyykit sekä miehen hygienian, kasvattaa ja huolehtii jälkeläisistä sekä näiden hyvinvoinnista ja pitää miehen puolesta yhteyttä kaikkiin sukulaisiin. Mieti nyt vähän. Sen lisäksi mies tarvitsee tietenkin rakastajattaria, mitä useampia sen parempi. Näin on aina ollut ja on edelleenkin, käy vaikka Victoria Milanissa jos et usko.

t. täyttä elämää elävä ukkomies

ja mies olen itse, vanhempien miesten juttuja työpaikan saunailloissa kun olen kuunnellut niin melkein väittäisin jopa todeksi.

Vierailija
29/61 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on seksikästä naisessa?

Silmät, hymy, naururypyt, hymykuopat, huumorintajuiset heitot, rinnat, kaikki kaaret.

Kaula. Kuopat.

Tero

Vierailija
30/61 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta että kaikki miehet himoitsevat eniten 13-19 vuotiaita tyttöjä mutta vain harva uskaltaa tuon tosiasian tunnustaa?

13-vuotiaat eivät nappaa millään tasolla, mutta 17-19-vuotias saattaa napatakin. En ymmärrä, miksi kukaan yllättyisi asiasta tai hämmästelisi sitä, sillä tuon ikäisellä on usein timmi ja kiinteä vartalo. Ja miehet ovat tunnetusti visuaalisia olentoja. Laskekaa nyt hyväntähden 1 + 1.

Ei sillä, että tuon ikäisen kanssa oikeasti jaksaisi seurustella eivätkä nuo siinä mielessä kiinnostakaan. Se on vain pintaa. On oikeasti tarjoutuisi tilaisuus ja 18-vuotias tulisi itseään tyrkyttämään, niin oikeasti saattasin kuitenkin kieltäytyä. Ajatus siitä, että tämä nuori, naiivi ja idealistinen pikkuaikuinen sitten alkaisi roikkua lahkeessa ja kehitellä toiveita suhteesta, on harvinaisen rasittava.

Niin joo, tässä on muuten sellainenkin jännä piirre, että jos vanhempi nainen hommaa vähän nuoremman pojan seksikaveriksi, niin ketään ei kiinnosta. Nainen vain pitää hauskaa. Mutta jos vanhempi mies sattuu ohimennekin 19-vuotiaan tytön ulkonäköä, niin tämä on heti likainen vanha pervosetä. Tasapuolisuus ei aivan pelaa.

Vierailija
31/61 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ihastut puolituttuun naiseen esim naapuriin, työkaveriin tai lähikaupan kassaan? Miten se näkyy susta jos et kerro sitä? Entä jos olet varattu tai toinen osapuoli on peitätkö tunteita näkymästä jollain keinolla?

Vierailija
32/61 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

Vierailija
33/61 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstiviestit kännykästään?

Ei ole yöpoissaoloja.

Vierailija
34/61 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on henkilökohtainen kysymys: Voisitko kuvitella aloittavasi suhteen kanssani (jos olisit vapaa)?

Mulla oli suhde naimisissa olevaan mieheen. Lopetin sen, kun sain tietää. Mies ei sitä oikein hyväksynyt ja tuli mun luokseni ns. omaisuudenmerkitsemiskäynnille. Sen jälkeen hän välitti kavereilleen minusta ottamansa alaston- ja seksikuvat ja videota, joiden piti olla vain häntä varten. Sen jälkeen hän haukkui mut tosi ikävällä tavalla (mun taustani korostamista ja tavallaan huorittelua).

Mä olen salannut nämä asiat parhaani mukaan lähipiiriltäni, mutta jos sä tietäisit nämä asiat minusta, voisitko arvostaa mua ja kuvitella seurustelevasi kanssani?

Mun ns paras kaveri teki samat temput, enkä häntä ole hylännyt! Hieman etäisyyttä pidin pahimman kuohunnan aikaan, mutten koskaan hävennyt häntä!

Vierailija
35/61 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusette seisaaltaan?

Vanhemmiten on viisaampaa istahtaa, miehenkin.

Tero

Vierailija
36/61 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä stringeissä viehättää?

Ne ovat seksikkäät, korostavat naisen takapuolta ja ehkä antavat sellaisenkin viestin (tai positiivisen harhaluulon), että nainen ei välttämättä ole aivan tylsimys sängyssä.

Jos naisella on tiukka pillu, niin miksi mies silti kinuaa anaalia?

Koska naisen muodokas takapuoli on kiihottava, joten...

Mikä meikkaus- tai pukeutumistyyli naisilla yököttää?

Kilo meikkiä naamassa.

Vierailija
37/61 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä haluaisit, että puolisosi tekisi toisin?

Enpä juuri mitään, sen vuoksi joskus rassaa kuunnella mitä minun pitäisi muka tehdä toisin. :)

Vierailija
38/61 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta että kaikki miehet himoitsevat eniten 13-19 vuotiaita tyttöjä mutta vain harva uskaltaa tuon tosiasian tunnustaa?

13-vuotiaat eivät nappaa millään tasolla, mutta 17-19-vuotias saattaa napatakin. En ymmärrä, miksi kukaan yllättyisi asiasta tai hämmästelisi sitä, sillä tuon ikäisellä on usein timmi ja kiinteä vartalo. Ja miehet ovat tunnetusti visuaalisia olentoja. Laskekaa nyt hyväntähden 1 + 1.

Ei sillä, että tuon ikäisen kanssa oikeasti jaksaisi seurustella eivätkä nuo siinä mielessä kiinnostakaan. Se on vain pintaa. On oikeasti tarjoutuisi tilaisuus ja 18-vuotias tulisi itseään tyrkyttämään, niin oikeasti saattasin kuitenkin kieltäytyä. Ajatus siitä, että tämä nuori, naiivi ja idealistinen pikkuaikuinen sitten alkaisi roikkua lahkeessa ja kehitellä toiveita suhteesta, on harvinaisen rasittava.

Niin joo, tässä on muuten sellainenkin jännä piirre, että jos vanhempi nainen hommaa vähän nuoremman pojan seksikaveriksi, niin ketään ei kiinnosta. Nainen vain pitää hauskaa. Mutta jos vanhempi mies sattuu ohimennekin 19-vuotiaan tytön ulkonäköä, niin tämä on heti likainen vanha pervosetä. Tasapuolisuus ei aivan pelaa.

nimenomaan on kyse juuri tuosta että vanhempi nainen hommaa VÄHÄN nuoremman pojan seksikaveriksi (yleensä nimittäin jo 5 vuoden ikäerokin muistetaan mainita isona ikäerona, jos nainen on se vanhempi osapuoli...) mutta vanha mies yleensä hommaakin kumppaniksi sen 19-vuotiaan tyttösen, siis ei edes kunnolla aikuisen naisen. Silti kohu ikäerosta on tuolloin melko mitätön, kuten esim. Parviaisten tapauksessa. Olet siis todella väärässä.

Vierailija
39/61 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain harva uskaltaa tuon tosiasian tunnustaa?

mutta kyllähän sen omalla tavallaan tänäänkin kaupungilla huomasi.

En mä sanoisi "himoitsi" vaan "katsoi"

Tero

Vierailija
40/61 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö paikkaansa että miehet ei tunne pettämisestä syyllisyyttä ja että jokainen mies pettää tilaisuuden tullen jos on 100% varmaa että ei jää kiinni?

Tero

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä