Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö kukaan kaneista?

Vierailija
15.06.2012 |

Kääpiö luppakorva uros on aivan innoissaan lasten pallojen perään. Kiipeää pallon päälle- ja kuljettaa niitä kuonollaan. On joskus tipahtanut lattialle pallon päältä, mutta tänään tipahtaessaan kilajisi kovasti. Onko kani innoissaan vai kiljuuko pelästyessään? Voiko sen antaa leikkiä noinkin hurjia palloleikkejä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin miettimään jos kania vaivaa jokin muu. Se oli aiemmin aamupäivällä polkenut jalkaansa kovasti häkissään. Onko se kivun merkki? ap

Vierailija
2/6 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa siltä. Ei kanit leiki normaalisti tolla lailla palloilla eikä muillakaan leluilla. Ottaisin pallot siltä pois, ettei loukkaa itseään.

Ehkä olisi hyvä jutella eläinlääkärin kanssa kanin kastroinnista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että satutti jalkansa.

Vierailija
4/6 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttääkin siltä kuin kani yrittäisi "nylkyttää" palloa, ilmeisesti hakee siitä ns. morsianta. Otin pallon pois, koska pelkäsin, että loukkaa itsensä. Nyt kani hyppii ja on vauhdikas oma itsensä taas. Toivottavasti kaikki on hyvin nyt. ap

Vierailija
5/6 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli polkee takajaloilla kovaäänisesti. Varoittaa uhkaavasta vaarasta. Eli kani on saattanut pelästyä jotain. Mun entinen kani rummutteli kans välillä mun mielestä ilman syytä. Ehkä kuuli ulkoa jotain ääniä.

Jos kani kiljaisi, nii saattoi satuttaa. Tuskin oli riemunkiljahdus. En ole itse kuullut kanin kiljuntaa, mutta eräs tuttuni, joka harrastaa metsästystä, sanoi, että jäniksistä lähtee tosi kova ääni, kun ne saa osuman ,( jos ei heti

kuole siihen)

Mun entinen kani piti sellaista "murinaa"kun jutteli. Loikki luokse ja murisi samalla kun tuli kerjäämään rapsutusta :D

Vierailija
6/6 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kun se leikattiin. Oli hauska katsoa sen ilmettä kun se nylkytti ilmapalloa ja yhtäkkiä pallo poksahti rikki :))) ja ei kun toisen kimppuun... Kaneila on tapana tömäytellä jaloillaan pelästyessään. Se ei ole vaarallista.

Muistathan, että kanit ovat laumaeläimiä eivätkä ne viihdy yksin. Kanille kaveri! Niiden pitää myös antaa olla paljon vapaana asunnossa. Kanilla on luonnossa yhtä iso reviiri kuin kissoilla, eikä kenellekään tulisi mieleenkään lukita kissaa pieneen häkkiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi