Muita sinkkuja jotka haluaisivat parisuhteen?
Olen lopen kyllästynyt olemaan ja elämään yksin.
Kommentit (24)
Lapsen yh:Na ei oikein koskaan ole ollut oikea hetki mutta ei hän tuossa kauaa enää kotona asu niin sitten ajattelin aktivoitua markkinoille
Ja täällä parisuhteessa. Parisuhteen tila on joskus kuin keskustelisi Hesarin sensuurin kanssa.
Samaistun tuohon, että kyllästynyt olemaan yksin, mutta itselläni se tarkoittaa sitä, että haluan lisää kavereita ja meininkiä enkä parisuhdetta.
Saa kyllä olla ihan huippuyksilö joka saisi minut lopettamaan yksinolemisen.
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä parisuhteessa. Parisuhteen tila on joskus kuin keskustelisi Hesarin sensuurin kanssa.
avaatko? :D
Minä haluaisin rakastua, silleen niin kuin teininä, että se tunne menee kaiken muun yli. En tiedä onko se näin keski-ikäisenä mahdollista tai edes samanlaista. Mutta joo parisuhdekin olisi kiva.
Minä. Olen päättänyt että vuoden loppuun mennessä mulla on mies.
Vierailija kirjoitti:
Yhdyntä naisen kanssa. Tuo jokamiehenoikeus.
Patriarkaatin edustajat eivät ansaitse naista.
Vierailija kirjoitti:
Heterodraamaa.
Ei draamaa vaan tasaista ja pysyvää rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Sä saat miehen viidessä minuutissa jos haluat mut eihän teille ronkeleille kelpaa kuin alfamallipojat
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin rakastua, silleen niin kuin teininä, että se tunne menee kaiken muun yli. En tiedä onko se näin keski-ikäisenä mahdollista tai edes samanlaista. Mutta joo parisuhdekin olisi kiva.
Ei tule tapahtumaan ne ajat on menneitä
Kyllä. Tosin sinkkuudessa on paljon hyvää. M28
Rakastuminen on mahdollista myös keski-ikäisille :)
Vierailija kirjoitti:
niin minäkin
Vierailija kirjoitti:
Laske sitten rimaa ja tyydy oman tasosi miehiin. Älä kurkota. Se ei selvästi toimi. Vai onko syy taas miehissä? Katso peiliin, nainen...
Niin minäkin haluaisin turvallisen miehen, ykdin ei olekkaan hyvä olla. N59
Sama. Aikuinen parisuhde niin mikäpäs siinä.
N46
Ymmärrän. Itse taas olen tilanteessa, jossa nautin yksin olemisesta ja tykkään asua yksin. Eihän sitä koskaan tiedä, mitä vastaan tulee, mutta nyt on hyvä näin.