Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivostuttaa!!!! Tietaako muut sellaisista pariskunnista jotka asuvat nimellisesti eri osoitteissa, etta saavat kaikki maholliset tuet ja sossun rahat?

Vierailija
23.11.2005 |

Minä tiiän parikin tällaista ja tekis niin mieli ilmottaa jonnekkin mut en tiiä minne? Sitte ne puhuukin niin ärsyttävän avoimesti siitä!

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen neropatti oot! Ei varmaan ihan suotava asia mutta, en mä tajuu miksi lähtee kärayttelemään omia kavereita. Tosi reilu kaveri! Mä kyllä mielummin sanoisin suoraan asian, että en tykkää puuhistanne mut, en varmaan mitään paskajuttua kaverille tekis. Hävettää alkuperäsen ja muittenkin katkeroituneiden puolesta. Hoitakaan omat asianne, sopan keittelijät!

Vierailija
2/55 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on AINA jostain muualta pois, älkää sitten itkekö suuria päivähoitomaksuja tms koska vaikka naapurinne turhat eurot kilisee väärään pussiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

,asuu huora, jolla on päällä kilo kultaa ja ajelee uudella Bemarilla, vaikka on sairaslomalla.Mutta mitä sitten, sen kun ilmoittaa kelaan, niin sanovat kiitos ilmoituksesta ja tiedustelevat sitten tältä lumpulta, miten menee (tosin lomakkeella).Luuletteks te, että kela lähettää poliisin paikalle? Vai kyttäävät itse pusikossa, kuka asuu missäkin? Eiköhän niillä ole kädet täynnä muutenkin. Mutta senkun ilmotatte...jos näin saatte itsellenne paremmat fiilikset.

Vierailija
4/55 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on eri osoite, miehellä oma yksiö jossa hänen kamojaan ja kirjat siellä ja sitten minulla vuokrakolmio. Asutaan siis erillään, mutta mies on yötä miellä noin 5yötä viikossa. Omalla kämpällään aina kun ei jaksa ajaa tänne asti töistä.

Saan yh-lisää lapsilisiin ja asumistukea. Mikä tässä on väärin? On järjestetty, että eri osoitteessa asuville kuuluu sellaiset tuet. Pitäisikö alkaa rajoittaa yökyläilyjä vai??

Käräyttelemällä teette itsenne naurettaviksi. Meidän tilanteessa ei ole mitään laitonta.

Vierailija
5/55 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten voi saada? Mä en luultavasti sais kun yh-lisät. Oma liksa on se verran iso et, asumistukea ei tippuis. Mitä muuta voi vaatia.

Muo ei kyllä haittaa jos joku saa pikkasen ylimäärästä vaikka kelasta, luultavasti se summa on kuitenkin niin pieni että, en lähtisi ihmisiä polttaa kyseisestä asiasta.

Vierailija
6/55 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsokaa ympärille!oletteko koskaan jutellleet meidän sotaveteraanien kans?he ovat tehneet paljon aikanaan maamme hyväksi ja nyt somalit ym tulevat tänne ns valmiiseen pöytään!niinhän uutisissa sanottiin kuinka helpol tänne tullaan ja kuinka hyvät olot heille sitten annetaan

Vierailija
7/55 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka, eri asia sitten mitä sen jälkeen tapahtuu, esim.20:n tapauksessa ei mitään...mutta aina noita löytyy, jotka kuvittelevat, että kaverilla menee paremmin kuin itsellä, ja sitten mietitään, miten sen vois pilata...ja pilataankin vaan se oma mieli.

Vierailija
8/55 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jotenkin Suomessa elämä on tehty niin vaikeaksi, että eläminen on muutenkin vaikeaa. Anna heidän elää niin kuin he elävät.

Vierailija
9/55 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tarjotaan vain harjoittelua = orjatyötä ja luvataan että 6kk jälkeen voit saada vakipaikan (harjoittelussa saa pitää vain 6kk) mutta eipä sitä paikkaa sen jälkeen tulekaan vaan joudut työstä pois. Työharjoittelu mahdollistaaa sen että Suomeen ei synny uusia työpaikkoja!

Vierailija
10/55 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä on eri osoite, miehellä oma yksiö jossa hänen kamojaan ja kirjat siellä ja sitten minulla vuokrakolmio. Asutaan siis erillään, mutta mies on yötä miellä noin 5yötä viikossa. Omalla kämpällään aina kun ei jaksa ajaa tänne asti töistä.

Saan yh-lisää lapsilisiin ja asumistukea. Mikä tässä on väärin? On järjestetty, että eri osoitteessa asuville kuuluu sellaiset tuet. Pitäisikö alkaa rajoittaa yökyläilyjä vai??

Käräyttelemällä teette itsenne naurettaviksi. Meidän tilanteessa ei ole mitään laitonta.

Vierailija
11/55 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aina tarjotaan vain harjoittelua = orjatyötä ja luvataan että 6kk jälkeen voit saada vakipaikan (harjoittelussa saa pitää vain 6kk) mutta eipä sitä paikkaa sen jälkeen tulekaan vaan joudut työstä pois. Työharjoittelu mahdollistaaa sen että Suomeen ei synny uusia työpaikkoja!

Vierailija
12/55 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi alentua orjaksi?

Vierailija
13/55 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi minun pitäisi alentua orjaksi?

Vierailija
14/55 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seuraavalla viikolla olikin jo uusi harjoittelija. Eipä tee kauheasti mieli tukea tällaista järjestelmää jossa kierrätetään työttömiä tekemässä aivan samaa työtä mitä ne vakinaisetkin työntekijät mutta työttömät tekee sitä orjapalkalla. Nyt ei tästä mitään hyötyä ole kun ei kukaan sitä työpaikkaa saa vaan aina joutuu työttömäksi takaisin. Yritykset vaan hyödyntää tätä harjoittelua kun saavat ilmaisia työntekijöitä.

Vierailija
15/55 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten kuitenkin tapaillaan, olen välillä miehen luona yötä ja olemme lapsen kanssa hänen luonaan joka päivä. Arkisin ollaan lapsen kanssa omassa kodissa yötä.

Mä saan Kelasta työmarkkinatuen, asumistuen ja lapsilisän yh-korotuksineen. Lisäksi mies maksaa elareita 120 ja välillä saan sossusta vähän rahaa.

Me ei olla vielä palaamassa saman katon alle, ehkä ei koskaan muutetakaan yhteen. En tiedä vielä, koska me nyt katsotaan mitä tästä tulee. Taloutemme ovat erillään, eli monesti kyllä syön miehen luona nykyään, mutta välillä ruuat ostan minä ja välillä mies. Toistemme rahoilla emme elä, vaan lainataan toiselta jos esim. mies ostaa ruuat.

Vierailija
16/55 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kurjaa, miten jotkut pitävät tukien huijaamista ihan ok juttuna ja jopa lähes suotavana.

Näin kun maksaa veroja yli 2500 e/kk ja katsoo samalla työkaverini taistelua vammaisen lapsensa VÄLTTÄMÄTTÖMIEN palvelujen puolesta tai katselee noita selvästi mielenterveysongelmaisia ihmisiä kadulla, niin kyllä välillä menee usko tähän sosiaalidemokratian hyvyyteen ja verojen maksamisen mielekkyyteen.

Se on myös huvittavaa, että eniten vasemmalla ovat nämä ahneet ihmiset, jotka eivät hyödytä tätä järjestelmää millään tavalla, vaan ovat jopa huijaamalla valmiita repimään irti kaiken mahdollisen hyödyn, välittämättä kenestäkään muusta vähääkään kuin itsestään!!

Vierailija
17/55 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritysjohtajista jotka käyttää esim. työttömiä surutta hyväkseen hetken ja sit taas uutta kehiin. Jos joku tarvii 36e yksinhuoltajakorotuksen ja " eroo" sen takia niin okei, hätä on varmaan suuri, mutta nää herrat perkele.

Vierailija
18/55 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Voitin" tällä järjestelyllä n.30 euroa/kk. Miehestä asia ei ollut ok, mutta itse ajattelin silloin toisin. Kulut maksettiin aina puoliksi, joten extra 30e tuli todella tarpeeseen. Kuukausituloni (=opintoraha+asumislisä) olivat siis yhteensä tuohon aikaan alle 400e/kk.

Vierailija
19/55 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli täällä noin puolet kuukaudesta silloin kun lapset oli pieniä (isommat 2v ja 1v kun kaksoset syntyivät). Joku " kateellinen" ilmoitti sossuun että minä nostan elatustuet kaupungilta väärin perustein ja etten ole oikeasti yksinhuoltaja. Olis sitten vissiin pitänyt jaksaa yksin KAIKKI yövalvomiset jne vaikka lasten isä oli työttömänä ja aikaa ja halua auttamiseen löytyikin. Erosimme kun odotin kaksosia.

Yh:na saan asumistuen omistusasuntoon, yh-korotuksen lapsilisään sekä elatusmaksut.

Mutta näihin kusettajiin en kyllä lukeudu koska me erottiin OIKEESTI eikä meillä ollut suhdetta eron jälkeen vaikka mies täällä aika paljon olikin... Ja onneksi oli koska en olisi selväpäisenä muutoin selvinnyt, oli sen verran rankka eka vuosi kaksosten kanssa.

Ja nyt kun kaksoset ovat 3v niin eipä ole isää enää kuvioissa lainkaan. Kun löysi näet uuden naisen eikä lapset enää sovi yhtälöön. Lapset näkivät isäänsä tänä vuonna yhden vuorokauden ajan.

Vierailija
20/55 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun virallisesti eri osoitteessa kun miesystäväni vaikka vietän melko paljon aikaa hänen luonaan. En saa sossusta mitään rahaa ja elätän itse itseni! Miesystäväni on työtön ja odotamme hartaasti sitä, että hän saa töitä ja sitten muutamme yhteen ja hankitaan lapsia. Älä turhaan haasta riitaa naapureiden kanssa. Ota mielummin ensin selvää asioista ennen kuin menet syyttelemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi