Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko koululaisen nukkua aamulla niin kauan kuin nukuttaa?

Vierailija
15.06.2012 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys lomalla viimeistään kello 9 aamulla.

Vierailija
2/19 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että nukkuisi pidempäänkin. 8-vuotias heräsi tänäänkin klo 6.20. Ja samaa luokkaa joka aamu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu niin pitkään kuin lystää. Teini-ikäisillä muutenbkin viimeisiä vuosia kun saa nukkua niin kauan kuin haluaa!

Vierailija
4/19 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielellään heräävät ja lähtevät.

Murkku on eri asia, sai nukkua myöhempään.

Vierailija
5/19 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan oven ja en enää käske kenenkään olla hiljaa. Ei se niin myöhään montaa kertaa ole nukkunutkaan vaan yleensä herää viimeistään ennen yhdeksää.

Mä inhoan kaikkea rytminmuuttamisia ja syksyllä on kiva, kun ei tarvi alkaa säätään taas koulun alussa yöunien kanssa.

Vierailija
6/19 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousevat kuitenkin joka aamu 7-9. Mutta 15.v herätän viimeistään klo. 12, muuten tosiaan kukkuu kolmeen asti yöllä ja nukkuu pitkälle iltapäivään.

Vierailija
7/19 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi mies antaa mun nukkuu niin pitkään ku haluan. (kuukauden kesäloma) Valvon noin yhteen ja herään puoliltapäivin. Ja ihan sikiunessa koko ajan. Jännää, että on tuo unentarve vieläkin noin iso (oon 25v). Olen opiskelija ja oon suosiolla jättäny aamuluennot väliin, koska poikkeuksetta nukahdan siellä. Siis vaikka menisin kympiltä nukkumaan, pitäisi herätä kuudelta, että ehdin kasiksi yliopistolle, eikä tuo uni vaan riitä..

Vierailija
8/19 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä teini ja poikaystävänsä herätetään klo 7.00. Ei käy edes mielessä, että meillä kakarat saisi vetelehtiä puolillepäivin.

Vierailija
9/19 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valvoa yöllä niin pitkään kuin huvittaa näin lomalla. Meillä nyt koko perhe elää rytmissä kolmen-neljän välillä aamuyöstä nukkumaan ja joskus puolenpäivän jälkeen ylös.

Vierailija
10/19 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-vuotias menee sänkyyn klo 20.30, kuten yleensäkin, ja aika pian alkaa en jälkeen nukkua, joten herää kyllä aamulla tarpeeksi aikaisin.

Vierailija
11/19 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat voi nukkua kahteenkin asti päivällä. Kesä on kesä.

Vierailija
12/19 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 8v ja heräsi täänkin 6.50. Olisin antanut nukkua kyllä pidempäänkin ihan mielelläni =).

Vierailija
13/19 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

Vierailija
14/19 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos herään itse aikaisemmin, liikun hiipimällä, että saan hetken omaa rauhaa =)

Vierailija
15/19 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu jonkun 14 tuntia siis yössä?

Vierailija
16/19 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole vielä lomalla eikä mies ja pikkuveli on päiväkodissa vielä...

Joten kyllä tuo 10v saa nukkua aamulla pitkään. Eipä tartte olla niin pitkään yksinään. Yleensä kyllä herää 9 aikaan, viimeistään 10... Soittelee mulle työpaikalle kun on heräillyt.

Vierailija
17/19 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu jonkun 14 tuntia siis yössä?

Tai sitten murrosikä on alkanut, silloinhan unentarve luontaisesti lisääntyy.

Mutta klo 13 on aika myöhäinen heräämisaika. Ilman muuta aikaistaisin illalla nukkumaanmenoaikaa. Tuon ikäiselle on esim. 21.30 aivan sopiva ja normaali nukkumaanmenoaika. Sitten heräisi sentään ennen puoltapäivää.

Vierailija
18/19 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska poika ei yritäkään heilua koko yötä valveilla, eikä yritäkään nukkua koko päivää.

Menee vapaaehtoisesti nukkumaan klo 11-12 ja herää yleensä ennen kymmentä.

Tyttö taas sekottaisi unirytminsä täysin,jos vaan saisi. Valvoisi vaikka kuuteen aamulla, jos annettaisiin. Olisi Facebookissa, katsoisi koneeltaan leffoja, sitten nukkuisi ihan koko päivän iltaan asti.

Annan sen valvoa kello kahteen, joskus erityistilanteissa ehkä kolmeen, ja herätän viimeistään 12-13 aikaan.

Vierailija
19/19 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omani siis nukkuu ja tiedän vaan että kavereilla on kellot soimassa, ettei "makaa puolillepäivin". Mietin, että ollaanko me poikkeuksia, mutta näköjään muutkin saa lomalla relata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä