Ympäristörikos
Kolmen lapsen pykäminen maailmaan on ympäristörikos. Kaksikin siinä ja siinä. Harkinnan alla on se, että jos jos on pakko (syynä mm. erinomainen geeniperimä) väsätä kolme mukeloa, siitä pitää maksaa haittaveroa.
Kommentit (7)
Itseä jotenkin säälittää ja öklöttää, kun nään monilapsisia perheitä! Ihmisiä on todellakin maailmassa liikaa.
Ennen lapsia tehtiin Suomessakin omaa vanhuutta turvaamaan. Nyt ei ole mitään syytä tehdä 2 lapsea enempää. Elämme muutenkin rikkaasti täällä teollisuusmaissa, joten mitä enemmän me teemme lapsia, sitä enemmän todellakin kuluu luonnonvaroja!
Itseä jotenkin säälittää ja öklöttää, kun nään monilapsisia perheitä! Ihmisiä on todellakin maailmassa liikaa. Ennen lapsia tehtiin Suomessakin omaa vanhuutta turvaamaan. Nyt ei ole mitään syytä tehdä 2 lapsea enempää. Elämme muutenkin rikkaasti täällä teollisuusmaissa, joten mitä enemmän me teemme lapsia, sitä enemmän todellakin kuluu luonnonvaroja!
Kolmen lapsen äitinä olen juuri hyvin tarkka ekologisesta jalanjäljestäni, että maapalloa jäisi vielä lastenlapsillekin.
Yli 60 vuotiaat ja lapsettomat ökyilee ja kehuskelee, että "mitä väliä, kyllä tää pallo vielä mun aikani kestää". Just!
Kolmen lapsen äitinä olen juuri hyvin tarkka ekologisesta jalanjäljestäni, että maapalloa jäisi vielä lastenlapsillekin.
Yli 60 vuotiaat ja lapsettomat ökyilee ja kehuskelee, että "mitä väliä, kyllä tää pallo vielä mun aikani kestää". Just!
elää maapallon mittakaavassa tosi leveesti. Jos siis todella välittäisit mitä jätät lapsillesi, olisit tehnyt yhden tai kahden lapsen vähemmän! Jokainen länsimaalainen on maapallon kuluerä!
Kolmen lapsen äitinä olen juuri hyvin tarkka ekologisesta jalanjäljestäni, että maapalloa jäisi vielä lastenlapsillekin. Yli 60 vuotiaat ja lapsettomat ökyilee ja kehuskelee, että "mitä väliä, kyllä tää pallo vielä mun aikani kestää". Just!
..asiat pitää yrittää selittää itelleen myönteisesti. Pane nyt edes stoppi liikalisääntymiselle!
mutta koska minulla on lapsia, välitän ympäristöstäni. Toki välitin siitä jo aiemminkin. Lapseni osasivat jo kaksivuotiaina laittaa jätteet kotona oikeisiin paikkoihin. Kaikki ihmiset eivät "osaa" koskaan. Asennekysymys.
Tiedän uraihmisiä, jotka lentävät vähintään kerran kuukaudessa, joko työkseen tai huvikseen. Itse olen kohta 50v, enkä ole koskaan ollut lentokoneessa.
ja ikävin juttuhan on se, että yleensä tyhmät ja köyhät tekevät niitä neropatteja enemmän kuin muut.