Heh, työkaveri ei ole laittanut koulutustaan faceen koska on pelkkä amk :)
Kommentit (16)
Minä olen ihan hyvin edennyt maisteri eikä FB:ssä ole koulutus- tai työtietoja. Voi ei, luuleekohan joku, että oon työtön.
Ei tulisi mieleenkään laittaa sinne koulutus- tai työhistoriaansa. Kaikki, keiden pitää ne tietää, tietää muutenkin.
En minä ainkaan ota sinne kavereita jotka ei tietäis mikä minä olen. Säälittävää
hoitoalalla ne ainakin kirii kaikkien meidän vanhamuotoisten ohi?
Itse ootkin varmasti huippuarvosanoin valmistunut huippuyliopistosta. Tunnut tosi älykkäältä ja kunnianhimoiselta.
t.Amiskorkealainen
Ettei vaan tule joskus väsyneenä lauottua totuuksia töistä. ;)
Ettei vaan tule joskus väsyneenä lauottua totuuksia töistä. ;)
Toivottavasti kaverisi tajuaa etsiä uusia kavereita. Nykyisissä ei ole kehumista ;)
Tai hanki elämä, ellei se ole jo liian myöhäistä.
Itselläni on myös yksi amk-työkaveri, ja hänelle tuntuu olevan todella katkera asia se että akateeminen tutkinto puuttuu. Yrittää aina peitellä sitä esittelemällä itseään adjektiivilla korkeakoulutettu.
ja täysin kouluttamaton. Revi siitä.
akateemisia, jotka junnaavat samassa hommassa koko työuransa ja sitten niitä merkonomeja ja amk:laisia, jotka etenee urallaan kovaa vauhtia. Ei se koulutus vaan kyvyt, rohkeus, halu ja asenne.
akateemisia, jotka junnaavat samassa hommassa koko työuransa ja sitten niitä merkonomeja ja amk:laisia, jotka etenee urallaan kovaa vauhtia. Ei se koulutus vaan kyvyt, rohkeus, halu ja asenne.
Itse olen amk ja tähän mennessä olen urallani mennyt komeasti vaan eteenpäin. Ikää 35 ja hyvä työ suuren yrityksen ylemmässä keskijohdossa. Toisaalta nyt olen sitten tajunnut että se onkin sitten tässä. Ylemmäs ei enää olekaan asiaa. Joten vähän tuo mietityttää että tosiaankin olen pelkkä amk.
Minä olen ihan hyvin edennyt maisteri eikä FB:ssä ole koulutus- tai työtietoja. Voi ei, luuleekohan joku, että oon työtön.