Hmm, miten pitää kroppa raskauden aikana/jälkeenkin hyvännäköisenä?
Eli millä saisi pidettyä rinnat mahd. kiinteinä vaikka imettäisi, millä ehkäisi vatsanahkan löysäksi jäämistä ja raskausarpia ja mitenkä alapää pysyisi myöskin kondiksessa?
Oisko semmosta asiantuntijaa joka osaisi neuvoa erityisesti naisen kauneudenhoito asioissa raskauden aikana ja jälkeen? Oon koittanu ehtiä tämmöistä, mutta en oo löytäny.
Nimittäin jokuhan niistä julkkiksistakin huolehtii, tiedätkö julkkista joka näyttäisi raskauden jälkeen edes semmoiselta että olisi ollut raskaana? Kaikki heistä näyttävät hyvältä. Joten en läheskään usko että asiat on geeneistä kiinni miten se kroppa muuttuu ... jollain ne pitää itsensä hyvännäköisenä
Vai pitäisikö vaan suosiolla hankkia pelkkä personal trainer, tarvitseeko siihen kummempaa? mutta erityisesti haluaisin sellaisen joka painottautuu raskaana oleviin ja synnyttäneisiin naisiin!
Kommentit (8)
Eli löytyy semmonen pömppis maha ja jos johonkin se pienikin määrä sitä ylimäärästä kertyy niin tuohon vatsan seudulle...
Eli kannattaisko se sitten mun treenata littanaksi ennen kun alan lasta yrittämään, nimittäin jos tästä suoraan alotan ja maha on tuommonen niin jääköhän löysää nahkaa...?
Mietin et, raskausarpiinhan on rasvat, eikö niin? Mutta sitten olen kuullut jostain tämmösestä vyöstä joka laitetaan tuohon vatsalle, että se tukee sitä ja auttaa sitä nahkaakin jotenkin palautumaan paremmin entisiin mittoihin. pötyä vai totta? ja jos on totta niin tulisiko sitä käyttää jo raskauden aikana vai vasta sen jälkeen?
sulla on ennestään pömppis, mutta haluat, että jos saat lapsen, niin synnytyksen jälkeen jo näytät kuin moni julkkis...? EIkähän he ole olleet kuosissa jo hyvissä ajoin ennen raskautumisia...
että suurimmalla osalla normaalipainoisista vatsa vaan palautuu. Hyvät vatsalihakset tuskin on ainakaan haitaksi. Rinnat on helppo korjata kirurgin pöydällä ja julkkisten alapäistähän ei tiedä missä kondiksessa on.
Eikä muuten ole _kaikki_ julkkikset superlaihoja ja nopeasti takaisin entisissä mitoissaan.
Kovalla treenauksella se kroppa kuntoilee ja katsoo mitä laittaa suuhunsa. Raskausarpia tuskin voi hirveesti estää tulemasta, nehän taitaa riippua aikalailla geeneistä. Onhan niitä raskauden aikana käytettäviä voiteita ja öljyjä jotka saattaa vähän estää arpien muodostumista. Tai sitten ei, riippuu ihmisestä. Ikä myös vaikuttaa.
Mitään ihme jippoja en ole harrastanu raskaana ollessa ja olen edelleen hoikka. Alapääkin vissiin kondiksessa, kun miehelle edelleen kelpaa :D Rinnat ei ole koskaan isot olleetkaan, joten eivät ole imetysten myötä muuttuneet. Siis ei mitään läpysköjä vaikka yhteensä 4 vuotta imetystä takana.
Raskausarpia ei ole tullu vaikken mitään "ihme rasvoja" ole käyttänykään.
Kait nää jutut on aika henk.kohtasia. Jokaisen keho toimii omalla laillaan.
just hyvältä.
Vielä ne keksii miten sen vatsan saa pidettyä pienenä loppuraskaudenkin aikana..
liikuntaa ja liikuntaa. Monipuolinen ruokavalio lisäksi. Mä olen synnyttänyt neljä lasta ja olen itseasiassa timmimmässä kunnossa kuin ennen ensimmäistä. Jumppaan 3-4krt/vk ja lisäksi touhuan muutenkin kokoajan..
Nojoo, kuulostihan tuo kieltämättä hassulta et mulla on jo nyt pömppis mut sit tahtoisin että ois littana vatsa.
Ihan varmaan siks vaan mietin, kun siis tuo pieni pömppis mikä mulla nytkin on nii on ihan söpö, ettei se mitenkään pahan näköinen ole... mutta kun se ei kuitenkaan ihan täydessä kuosissa ole, niin sitten jos raskaus tuohon, niin meniskö entistä hirveemmäks
Et voisinkin jopa treenaillu aloittaa nytten ja ehkäistä sitä sitten. Ei oo kiva jos jää löysää nahkaa ja sitten kun käyttäis tiukkia farkkuja nii ylimääränen nahka roikkuis siitä housun reunuksen yli... ei kiitos
että suurimmalla osalla normaalipainoisista vatsa vaan palautuu. Hyvät vatsalihakset tuskin on ainakaan haitaksi. Rinnat on helppo korjata kirurgin pöydällä ja julkkisten alapäistähän ei tiedä missä kondiksessa on.