Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen onnistunut laihduttamaan ateriankorvikejuomien avulla!

Vierailija
15.06.2012 |

Pakko julistaa tännekin, kun on niin hyvä mieli.

Olen kahden kuukauden ajan liikkunut 2-3krt viikossa, juossut ja käynyt jumpassa.

Silloin aloin myös vähentämään herkkujen syöntiä; huonolla menestyksellä.

Kuukausi sitten aloin juomaan noita ateriankorvike smootheja, korvaan yhden aterian päivästä niillä (lounas tai päivällinen)

Sitten vielä henkiseksi tueksi olen vetänyt kromia, jotta uskon etten halua herkkuja.

Kiloja tippuu ja olen pian bikinikunnossa!!!! Niin helppoa, vaikka painonpudotus on ollut aina todella vaikeaa.

Onko muita painonpudottajia kuulolla, miten olet onnistunut?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt kevään aikana 2 kpl 12 päivän easy diet -pussikuuria, molemmilla lähtenyt noin 4 kg per kuuri. Aina välillä olen syönyt normiruokaa niin että tavoitteena pysyä kuurilla saavutettu paino. Nyt loman alkaessa aion rykäistä vielä yhden 2 viikon kuurin easy diettiä niin sitten olen tavoitepainossani.

Vierailija
2/20 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvikkeilla ja välillä taas normiruualla. Kiloja tippunut 10 huhtikuusta. 70kg->60kg (167cm)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vain tsekata että on ns. lääketieteellisesti hyväksytty juttu eikä mikää n humpuukihomma.

Modifast menossa ja hyvin toimii, erityisesti kun väliin vetää päiviä että syö vain sitä. Ja jostakin syystä virtaakin tuntuu olevan kuin duracellpupulla... :)

Vierailija
4/20 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mastuvatko hyviltä ja syödäänkö siinä vain noita keittoja?

ap

Vierailija
5/20 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten teet kun et enää laihduta ja alat taas syödä?

Vierailija
6/20 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen päässyt vauhtiin niin selätän kyllä kaikki liikakiloni,

energiaa on mullakin ollut jotenkin enemmän,

(jostain voisin myös ostaa pussitettua jatkohermoa lasten tappelun kuunteluun ;)

ap

Vierailija
7/20 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, Millainen toi easy-diet pussikuuri on? Mastuvatko hyviltä ja syödäänkö siinä vain noita keittoja?

ap

Se on VLCD (very low calorie diet) kuuri, jossa tosiaan syödään vain pirtelöitä ja keittoja niin että saadaan vain 550 kcal / päivä ja keho menee ketoositilaan. Ekat muutama päivä on vaikeita ennen kuin ketoosi käynnistyy mutta sen jälkeen nälkä ja heikotus katoavat ja kuureilu on helppoa. Itse ostin ensimmäiseksä 6 päivän Easy Diet-starttipakkauksen apteekista kun oli Yliopiston Apteekissa tarjouksessa. Startissa on vaihtelevasti eri pussimakuja 6 päivän tarpeiksi. Myöhemmin sitten voi ostaa yksittäisiä pusseja niitä makuja joita pitää siedettävimpinä. Kuitenkin päviässä pitäisi syödä vain 1 makea pirtelö ja 2 suolaista Easy Diet -ateriaa.

Hyviltä nuo eivät maistu. Mutta osa on ihan siedettäviä ja ne pahatkin sain alas starttipaketista kun ajattelin sitä enemmän lääkkeenä kuin ruokana. Seuraavalla kerralla en niitä kamalimpia makuja (juustokeitto, tex mex -keitto, thaikeitto) ostanutkaan lainkaan kun ostin yksittäispusseja.

Jos haluaa tuota kokeilla niin suosittelen kuitenkin alkuun sitä starttipakettia. Siinä on mukana myös pH buffer -jauhetta jota otetaan iltaisin jolla kropan happamoitumista kuurin aikana voi estää, ja iltapäiviksi välipalakiisselit niiden jauheiden lisäksi. Mä en kyllä jatkokuureilla ole kiisseleitä enkä pH buffereita enää käyttänyt vaan vain 3 ED-pussia per päivä, mutta aloittelevalle ketoosikuureilijalle ne voivat helpottaa oloa.

Vierailija
8/20 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää koskaan niin kuin ennen.

Uskon, että keventynyt olo ja uudella tavalla opeteltu syönti kantavat eteenpäin. Pelkästään kun katson itsestäni otettuja kuvia, missä painoni on korkeimmillaan, tiedän miksi en halua syödä kuin porsas.

Myös mieheltä ja ystäviltä tullut palaute on tuntunut mahtavalta. Leikkautin hiukseni ja meikkaankin nyt enemmän, kun on vaan kauniimpi olo.

ap

Vierailija
9/20 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaako kuurilla käydä juoksulenkeillä?

ap

Vierailija
10/20 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, kuulostaa aika radikaalilta.. mutta varmasti toimii. Jaksaako kuurilla käydä juoksulenkeillä?

ap

Rankkaa liikuntaa ei suositella jos on ketoosikuurilla. Jos välttämättä haluaa käydä juoksulenkillä kuurin aikana, on niissä dieettiohjeissa suositus ottaa ennen liikuntasuoritusta urheilujuoma tai banaani, josta saa hieman hiilihydraatteja joiden pitäisi estää liika heikotus urheilun aikana. Itse en harrastanut liikuntaa kuurin aikana, muuta kuin pakollisen arkiliikunnan (sis. noin 2 tuntia kävellen koiran ulkoiluttamista päivässä). Sen ja töissä käynnin jaksoin oikein hyvin.

Easy Dietin verkkosivuilta löytyy AKCD ohjeita kohdasta hyvin tietoa: http://www.easydiet.fi/

Vierailija
11/20 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet laihtunut per vko / kk? Oletko siis ainoastaan korvannut yhden aterian juomalla ja muuten syönyt kuten ennenkin? (Unohdin jo mitä kirjoitit :)) )

Vierailija
12/20 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lounaan Nutrilet patukalla ja kiloja tippunut eka viikolla 1½.

Vierailija
13/20 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan teitä, jotka korvaatte yhden ruuan noilla korvikkeilla? Olen joskus kokeillut, mutta tuntui ettei ne nälkää vieneet :/.

Vierailija
14/20 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole nälkä? Tarkoitan teitä, jotka korvaatte yhden ruuan noilla korvikkeilla? Olen joskus kokeillut, mutta tuntui ettei ne nälkää vieneet :/.

minäkin kokeilin joskus osanutrausta eli 1 aterian korvaamista Nutrilett-pirtelöllä mutta nälkä oli kamala koko ajan. Yllättäen mulle oli sitten helpompaa paljon 100% Nutrilett-kuuri ilman normaaliruokaa, sen jälkeen kun ketoosi alkoi.

Vierailija
15/20 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin kokeilin joskus osanutrausta eli 1 aterian korvaamista Nutrilett-pirtelöllä mutta nälkä oli kamala koko ajan. Yllättäen mulle oli sitten helpompaa paljon 100% Nutrilett-kuuri ilman normaaliruokaa, sen jälkeen kun ketoosi alkoi.

Vierailija
16/20 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaanmakuista en ole juonut, muut maistuvat tosi hyviltä ja pitävät oikeasti nälkää minulla 3 tuntia! Sisältävät paljon proteiineja.

Olen ostanut myös Naturdietin smootheja, toimivat samoin.

Olen laihtunut 8kg kuukaudessa korvaamalla yhden aterian näillä juomilla. Muutenkin olen syönyt kevyesti, mutta kuitenkin ihan tavallista kotiruokaa. Liikunnan lisäyksellä taitaa olla isoin osus tässä, 3krt viikossa kunnon hikiliikunta tunti kerrallaan.

ap

Vierailija
17/20 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, Millainen toi easy-diet pussikuuri on? Mastuvatko hyviltä ja syödäänkö siinä vain noita keittoja?

ap

Se on VLCD (very low calorie diet) kuuri, jossa tosiaan syödään vain pirtelöitä ja keittoja niin että saadaan vain 550 kcal / päivä ja keho menee ketoositilaan. Ekat muutama päivä on vaikeita ennen kuin ketoosi käynnistyy mutta sen jälkeen nälkä ja heikotus katoavat ja kuureilu on helppoa. Itse ostin ensimmäiseksä 6 päivän Easy Diet-starttipakkauksen apteekista kun oli Yliopiston Apteekissa tarjouksessa. Startissa on vaihtelevasti eri pussimakuja 6 päivän tarpeiksi. Myöhemmin sitten voi ostaa yksittäisiä pusseja niitä makuja joita pitää siedettävimpinä. Kuitenkin päviässä pitäisi syödä vain 1 makea pirtelö ja 2 suolaista Easy Diet -ateriaa.

Hyviltä nuo eivät maistu. Mutta osa on ihan siedettäviä ja ne pahatkin sain alas starttipaketista kun ajattelin sitä enemmän lääkkeenä kuin ruokana. Seuraavalla kerralla en niitä kamalimpia makuja (juustokeitto, tex mex -keitto, thaikeitto) ostanutkaan lainkaan kun ostin yksittäispusseja.

Jos haluaa tuota kokeilla niin suosittelen kuitenkin alkuun sitä starttipakettia. Siinä on mukana myös pH buffer -jauhetta jota otetaan iltaisin jolla kropan happamoitumista kuurin aikana voi estää, ja iltapäiviksi välipalakiisselit niiden jauheiden lisäksi. Mä en kyllä jatkokuureilla ole kiisseleitä enkä pH buffereita enää käyttänyt vaan vain 3 ED-pussia per päivä, mutta aloittelevalle ketoosikuureilijalle ne voivat helpottaa oloa.

musta se oli jopa tosi hyvää =))

Vierailija
18/20 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette mitoissanne

Vierailija
19/20 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten teet kun et enää laihduta ja alat taas syödä?

Itse laihdutin vuosi sitten 10 kg Nutrilettilla. Edelleen odotellaan niitä kiloja takaisin :D Pointti on siinä, että annoskoot pienenevät, kun mahalaukkun palautuu venytystilastaan.

Vierailija
20/20 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette mitoissanne

katso minun edellinen viestini :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme