Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exät ja nyxät samoissa juhlissa...painostavaa??

Vierailija
14.06.2012 |

vai onko ? Oletteko huomaavinanne exänne nyxää tai päinvastoin ;) ?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun heihin kuten kaikkiin ihmisiin eli ystävällisesti ja huomaavaisesti. He ovat exiä eli en "omista" heitä millään lailla. Oli tosi outoa kyllä kun törmäsin exään ja hänen nyxäänsä kadulla ensimmäistä kertaa, exä ei esitellyt nyxää, marssivat vain ohitse tervehtimättä, nelikymppiset ihmiset. Lapset ovat olleet siellä joka toinen viikonloppu jo muutaman vuoden ja erosimme sulassa sovussa joten olisi ollut jo aika esitellä mutta exä ei ole kyllä koskaan osannut kunnollisia käytössääntöjä.

Vierailija
2/2 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin häissä, mä sain kutsun, koska morsian on hyvä ystävä ja sulhanen ex.n. Me ollaan morsiamen kanssa oltu ekaks tuttuja mutta miehet ovat läheisempiä.

He kysyivät kummaltakin kävisikö tälläinen ja ainakin minulle annettiin ymmärtää jos ei olisi käynyt, minä olisin ollut ykkösvieras.

Oli miten päin vaan, pisteet hääparille.

Me mentiin sinne kaikki, siis ero kyytejä mutta samassa pöydssä istuttiin, elaks minä, sitten lapset, sitten ex ja lopulta nyksä. Häälahjana he pyysivät romikultaa, joka vietiin kultasepänliikkeeseen, tämä äytettiin osamaksuna hääparin sormusten ostosta ja nyksä ilmoitti hän on vienyt sinne pari korua ja on kuitannut meidänkin llahjan eikä suostunut ottamaan rahaa vastaan.

Mulla oli lapset silloin, mun viikko, mutta kun lasten nukkumaanmenon aika tuli, otti nyksä auton ja ilmoitti jääkää te tänne, hän lähtee lasten kanssa ja kysyi monelta palauttaa lapset aamulla.

Me sitten jopa tanssittiin pari krt ex.n kanssa.

Ilta meni tosi rattosasti koska kummallakin oli siellä paljon ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla