Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

taivas että teinityttö voi olla vaikea kun on kyse ikävistä töistä

Vierailija
23.04.2012 |

Joo, meillä lapsetkin joutuu hommiin. Nyt pitäis pinota puita liiteriin ja 16v tytön pitäis homma aloittaa. Venyy, vanuu ja valittaa. "Miksi tänään, miksi ne pitää pinota, miksi meillä lämmitetään puilla, mua väsyttää" On istunut klo 17 asti läppärillä vaikka tiesi että homma on aloitettava tänään, huomenna jatkaa pikkuveljet. Ei pojatkaan hommasta tykkää mutta tietävät että se on tehtävä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on alkanut tuossa 15-vuotiaana. 18-19v on jo kelpo kaveri, onneksi senkin iän on jo 3 ohittanut

7 poikaa

Vierailija
2/6 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna sille rahaa eläkä kuskaa. Ota netti seinästä sitten kun päätä että on ihmisten aika mennä nukkumaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin. Tänäänkin lykkäsin tiskaamista iltaan asti, kun tiskikone on rikki. Sitten kyllä koin suurta tyydytystä, kun sain vihdoin homman tehtyä.

Etkö voisi mennä tytön kanssa yhdessä pistämään homman alulle? Kaksin työ sujuu paremmin, kun voitte jutella.

Vierailija
4/6 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on alkanut tuossa 15-vuotiaana. 18-19v on jo kelpo kaveri, onneksi senkin iän on jo 3 ohittanut 7 poikaa

ja ainakin vielä on tosi velvollisuudentuntoinen. Voihan olla että muuttuu vielä, tosin epäilen. Esikoistytär on aina ollut tuollainen, murroiässä vielä muuttui hankalammaksi.

Vierailija
5/6 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuota peräkärryä tarvitaan jo uuden kuorman tekoon ja se pitäis saada pois pellon kautta joka ei kovin kauaa kestä ajamista.

Voisin toki mennä mutta tulin vasta hommista enkä enää jaksa. Lauantaina teimme yhdessä tytön kanssa.

ap

Vierailija
6/6 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ysiluokan aikana, kun murrosikä ja kasvuvauhti on kiihtynyt. Pakko tunnustaa, että olen antanut aika paljon mennä sormienkin läpi, muistan itse niin hyvin miten paljon silloin väsytti ja miten ahdistunut mielikin oli usein, kun piti pohtia maailman asioita.

Olen edellyttänyt, että koulutyö hoidetaan kunnolla ja katsonut, että nukkumisrytmi ja syöminen pysyy järkevänä. En ole kerta kaikkiaan jaksanut vääntää ukkoja väkisin pihatöihin ja ties mihin. Kotityöt sisällä ovat kyllä tehneet yhdestä pyynnöstä.

Tuo pahin väsymys ja vanuminen menee kyllä ohi ja yhtäkkiä vierellä on oma-aloitteisia nuoria miehiä, jotka tarjoituvat itse halkotöihin, lumenluontiin ja vaikka mihin.

7 poikaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän