Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit peruttu, peruutanko myös suihkurusketuksen?

Vierailija
14.06.2012 |

Voihan nenä, piti olla treffit viikonloppuna, mutta ei olekaan. Onko nyt mitään itua mennä suihkurusketukseen? En ole ennen käynyt, mutta se rusketushan ei kestä kai kovin pitkään. Sitten jos ja kun tapaan sen miehen joskus myöhemmin, pitäisi olla jo uudet rusketukset. Äsh. Mies ei varmaan edes välitä ihonväristäni. Olisin vain halunnut näyttää vähän terveemmältä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tällä hetkellä huolettaa eniten tuo ihottuma. Minulla on siihen lääkärin määräämä voide, mutta iho on sen verran rikki, että ei ehkä ehdi parantua. Haluaisin kyllä sen rusketuksen, mutta entäs jos näytän sitten naamasta kirjavalta?

ap.

Vierailija
22/32 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun tällaisia täällä kyselen. Olen kyllä ihan aikuinen ja järkevä ihminen, mutta tarvitsisin tukea tässä, kun on se ihmissuhdekin vireillään.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytä rahat yhteiseen kivaan treffeillä. se on mielipiteeni. :)

Nainen vm. -72

Vierailija
24/32 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vain näyttää terveeltä. Olen paperinvalkoinen talven jälkeen.

ap.

Vierailija
25/32 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene jos on ihottumaa kasvoissa. Saattaa tosiaan jäädä ruman näköiseksi.

Liian tumma väri on ruma, mutta sellanen sopivan vaalea rusketus on terveen ja kauniin näköinen. Mutta muista että kannattaa käydä treffejä edeltävänä päivänä, että väri ehtii toimia, ja pääset käymään suihkussa vielä ennen treffejä. Haisee karsealle, kun se alkaa käymään iholla.

Vierailija
26/32 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla... Teetkö muistakin asioista noin isoja kuin tuosta suihkurusketuksesta?

PS. Ellei miehesi ole ns. guido, ei hän luultavasti välitä tuon taivaallista mistään rusketuksista, ennemmin tykkää luonnollisemmasta.

Vierailija
27/32 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten siksi täällä kyselin. Onhan täällä muitakin aloituksia elämää pienemmistä aiheista. Mutta ehkä olen sekopäinenkin.

En ole nyt yhtään luonnollinen. Näytän todellakin sairaan valkoiselta. Meikillä voisi yrittää saada väriä, mutta sitten muu kroppa olisi edelleen valkoinen. Enkä yleensä edes meikkaa kuin silmät ja vähän huulia.

Lähden nyt sinne rusketukseen. Ihottuma on melkein kokonaan pois. Onneksi tuo voide on niin tehokasta.

ap.

Vierailija
28/32 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vain pikasuihku. Kun niin oli neuvottu. Yleensä en etenkään laittele voiteita kropalle, koska se ei ole kovin kuiva. Nyt kuitenkin huomasin, että kyllä sen pehmeämmäksikin saa. Tuo ihottumakohta oli vielä vähän punainen sen eilisen takia ja on vieläkin, mutta ei onneksi mitenkään tummunut siltä kohdin.

ap.

Vierailija
29/32 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se henkilö puhui aluksi vain kahdesta, mutta meni siis kielitaidottomuuden piikkiin.

ap.

Vierailija
30/32 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin siis rusketukseen ja kokemuksena se oli ihan myönteinen. Valitettavasti vain kävi niin, että se rusketusihminen oli joku ulkomaalainen, joka puhui huonosti suomea. Hän antoi sellaisen käsityksen, että vaihtoehtoja oli kaksi. Eurooppalainen rusketus ja sitten joku tosi tumma. Valitsin tietysti eurooppalaisen. Rusketuksen jälkeen hän kysyi, olenko tyytyväinen. Ihmettelin ihon vaaleutta ja sitten vasta selvisi, että olin valinnut kaikkein vaaleimman vaihtoehdon. Keskimmäisestä kun en tiennyt. Se ihminen oli pahoillaan ja pyysi anteeksi monta kertaa. Olisi pitänyt kysyä, puhuuko hän englantia. Nimittäin aluksi olin ihan ulalla, kun hän sanoi aina "veri" kun tarkoitti sanoa "väri". Muuten hän oli ystävällinen ja luonteva. Kielitaito ei vain riittänyt.

Kai tätä ihonväriä voi ainakin sanoa terveemmäksi kuin oikea värini olisi, mutta samalla vaivalla ja hinnalla olisi saanut tulla vähän päivettyneempikin tulos. Mutta parempi tietysti näin päin kuin että olisi tullut liikaa väriä eikä kehtaisi mennä ollenkaan ihmisten ilmoille. Tummuukohan tätä tästä muuten enää yhtään?

ap.

Vierailija
31/32 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota seuraavaksi astetta tai kahta tummempi rusketus

Vierailija
32/32 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on talven jäljiltä ihossa kuivia kohtia ja miltähän tuollainen suihkurusketus niissä kohdin näyttäisi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi