Uudet vaunut kuopukselle?
Haluaisin muutaman viikon ikäiselle kuopukselleni uudet vaunut, Bugaboo Cameleonit.
Esikoinen on 4-vuotias. Häneltä on periytynyt Teutonia Funit, joita on käytetty pääasiallisina menopeleinä 3 vuotta. Olen niihin totaalisen kyllästynyt. Kuolaan ja läähätän bugiksia, pyörivät mielessä koko ajan. Unia niistä en sentään ole toistaiseksi nähnyt.
Mitä luulette, selviänkö kyllästymisen yli vai hajoanko kappaleiksi, jos en saa bugiksia? Niiden ostamisessahan ei ole mitään järkeä, vanhoissa kärryissä kun ei (valitettavasti) ole mitään vikaa. Halu vaan on kova.
Kommentit (12)
Ostakaa vaikka käytettyinä, jos uusina ovat liian kalliit.
joten kynnys niiden myymiseen on suuri. Mitenhän kehtaan esitellä bugat hänelle, jos olen kaupannut funit pois...? Tai vaikka en myisikään funeja vaan jättäisin ne parvekerattaiksi.
Mieshän ei tietenkään kannata tätä hanketta, vaan sanoi että jos meinaan bugikset saada, niin jostain täytyy säästää. Esim. hesari pois kokonaan (nyt tulee joka päivä paperilehti+digilehti). Tai jos saan sen tonnin jostain repäistyä, niin voin ostaa (luottokorttia ei lasketa). Ja kuinka ollakaan, duunin lomarahat tuli eilen, enkä muistanut niitä ollenkaan. Rahat siis kasassa ja hesarikin säästyy.
Ehkä juuri tuon anopin takia painiskelen täällä nyt, että kehtaanko ostaa vai enkö kehtaa...
Tämä voisi olla mun kirjoittama aloitus! Meillä myös esikoinen 4 vuotias kun kuopus syntyy, Teutonia Funit olemassa ja kuolaan Bugiksia.
Ihanaa, että löytyy joku samankaltainen :)
Sama vika. Haluaisin uudet vaunut, jotkut ihanan väriset, vaikka pinkit! Esikoisen vaunut on vihreä-beiget emmaljungat. Rumat ku synti! Mutta eihän noihin hemmetin emmaljungiin tuu koskaan mitään vikaa. :p nillä ajelis vaikka kymmenen kakaraa. Yritän lohduttautua sillä että oikeestihan niissä kärryissä on melkein aina sadesuoja päällä, että ei kukaan edes näkis vaikka ois hienot, mutta kun haluan nätit! Vai myydäänkö jossain pinkkejä sadesuojia? :D
Mäkin pähkäilin saman asian parissa n. vuosi sitte ja päätin ostaa kolmannelle lapselleni vielä uudet vaunut, vaikka vanhoissakaan ei periaatteessa ollut mitään vikaa.
Sano kuule anopille esim. että vanhojen vaunujen runko hajosi ja olisi ollut liian kallis korjata, joten päätit hankkia uudet. Tuleehan noita uusiakin käytettyä vielä 3 vuotta, joten ei ole huono ostos.
joten kynnys niiden myymiseen on suuri. Mitenhän kehtaan esitellä bugat hänelle, jos olen kaupannut funit pois...?
niin pikkasen pistät valkoista valhetta, että vanhoissa vaunuissa oli pikkuvikaa. Ole muutama viikko ilman vaunuja, odota, että anoppi tulee kylään ja kerro ongelmastasi. Hyvässä lykyssä anoppi ostaa Bugikset.
Matkan varrella ollut yli kymmenet kärryt. Olen ostanut aina tarpeen mukaan ja myynyt pois tarpeettomat. Saa ostaa, ei ole turhamaista
Kävin googlaamassa molemmat :). Ja ne teutoniat oli aivan syötävän suloiset. Bugaboon suosiota ihmettelen kovasti, olivat mielestäni suorastaan rumat.
Mutta jos mielesi niitä tekee, niin osta toki. Onhan se kuitenkin aika tärkeä osa elämää silloin, kun lapset ovat pieniä. Miksi ihmeessä anoppi siitä pahastuisi?
Kaikkea hyvää teille! :)
1-v9kk ja meillä jo neljännet rattaat menossa. Mä kyllästyn niihin nopeesti
tosin oma kuopukseni on jo 11v. Mun mielestä noi näytti ihan samanlaisilta.
Mä ostaisin rattaat tai ihan kunnon vaunut, kun tollaset välimallit jo on. Miten noi kulkee talvella?
Mustakin nuo näyttää aika samanlaisilta, mikä ero niissä on? Eikö vanhoihin vaunuihin myydä kivoja koppia, jos ostais vaan uuden kopan? Vai onko noissa siis joku oikea ero jota en vaan huomaa?
6
Jos mä saisin lapsen niin ehdottomasti ostaisin bugat.