Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12v poika lähti kavereiden kanssa rannalle. Ja mä olen ahdistunut ja pelottaa et käy jotain :(

Vierailija
14.06.2012 |

Itse olen kyllä siskon kanssa kävellyt varmaan jo 8 vuotiaina yksin rantaan, ja vielä usein leikittiin junan raiteilla matkalla. Mutta kun oma poika lähtee uimaan niin pelottaa ihan kauheasti että käy jotain. Pinnan alle kun joutuu niin järven sameasta vedestä ei ihan äkkiä lasta löydy.

Miten pääsen tästä pelosta? Täytyyhän mun nyt seiskalle menevä poika uimaan päästää ilman että menen vahtimaan viereen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia juttujahan on joka kesä otsikoissa. :(

Vierailija
2/5 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanikäisen kanssa... Meillä on vielä sattunut perhepiirissä hukkumiskuolemia, joten ihan tuulesta temmattu tämä pelko ei ole. Nämäkin hukkuneet olivat aivan uimataitoisia ja ikänsä vesillä olleet.

Mutta se vain on päästettävä irti, omista peloista huolimatta. Suurempi todennäköisyys varmaan on kuolla autojen vuoksi, ja ei sitä silti joka kerta panikoi, kun lapsi lähtee auton kyytiin tai kävelemään ulkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä 12-vuotiasta, 14-vuotiaana kylläkin.

Pojat etenki on joukossa niin tyhjäpäitä ettei tosikaan.

Kävin lasteni kanssa rannalla vuosien ajan ja aina siellä oli niitä tyhmänrohkeita poikaporukoita joiden toimintaa seurasin kauhunsekaisin tuntein. Ikä noissa porukoissa liikkuvilla oli 10-15 vuoden paikkeilla. Uhkarohkeita temppuja.

Vierailija
4/5 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan pelkäsin, poika ei ollut kuulemma mennyt edes uimaan kun kaverit olivat jo käyneet uimassa ja olivat vaan rannalla pelailleet. Mut tosi hurja tuo pelko kyllä on. Ja pojilla on helposti juuri sellaisia "painetaan kaveri pinnan alle"-leikkejä. Vaikka oma lapsi osaisi käyttäytyä, niin kaveriporukassa voi tyhmyys tiivistyä.

ap

Vierailija
5/5 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä lapseni on loistava uimari ja sukeltaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi