Siirsin s-tilille rahaa nordeata aamulla. NÄkyykö huomenna s-tlillä?
Kommentit (6)
ja välillä mennyt se kolmekin päivää.
On tosiaan välillä omituisen hidas. Mutta sanokaapa nyt samalla, että jos ostan s-tilin kautta kaupasta vaikka 40 euron ostokset ja tilillä olikin vain 38 euroa, ilmoittaako kassa mulle ettei tilillä ole katetta?
Oon hukannut tunnukset, enkä pääse katsomaan paljonko tilillä on.
On tosiaan välillä omituisen hidas. Mutta sanokaapa nyt samalla, että jos ostan s-tilin kautta kaupasta vaikka 40 euron ostokset ja tilillä olikin vain 38 euroa, ilmoittaako kassa mulle ettei tilillä ole katetta?
siitä mikä kortti sulla on. Jos tavallinen debit niin ei välttämättä ilmoita, jos ainavarmentava, niin ilmoittaa.
siitä mikä kortti sulla on. Jos tavallinen debit niin ei välttämättä ilmoita, jos ainavarmentava, niin ilmoittaa.
onko se sellainen
1-2 pankkipäivässä perillä niinä muutamana kertana kun olen katsonut. Yleensä siirrän sinne vain rahaa jemmaan, joten ei ole tarvetta tietää koska se sinne on tullut.
nordeasta ässään