Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~HeInÄsIrKaT kEsKiViIkKoOn~~

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään ekassa neuvolassa. La muuttu päivällä aikasemmaksi 3.7. Mun laskujen mukaan 4.7 ku vikat menkat oli 27.9 Mutta samapa tuo mikä päivä, parempi noin et päivällä aikastu.

Terveydenhoitaja otti papan ku en ollut synnytyksen jälkeen antanu sitä. No, tutkiessa mua väitti et raskaus ois PIDEMMÄLLÄ jopa rv 12. No tuohon en kyllä usko kun mulla oli todella menkat 27.9 ja kesti viikon. HÄnen mukaansa kohdunkaula oli jo kääntynyt taakse joten siitä epäili mutta ei hän mahan päältä tunnustanu. Anto mulle ylimääräsen lääkäriultran ensi viikoksi tuon takia. Kiva mennä ilmaseen ultraan mutta tuskin on jo viikolla 12 raskaus menossa.

Sitten mä joudun äitipolin tutkimukseen ku edellisessä raskaudessa oli lievä raskausmyrkytys. Äitipoli käyntejä tulee rv12, rv20 rv27

et sellaista neuvolassa....

sassa 8+1 (neuvolan mukaan 8+2)

Vierailija
22/23 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikille.

Todella monella on kuvotusta ja pahoinvointia, minulla vähän rinnat kipeenä, no hajut tekee kans pahaa ja ehkä pikkasen öklöttää nälkäisenä.

Uskon, että raskautetuilla opiskelijoilla on keskittymisvaikeuksia, minä en pysty kauppalistaa suurenpiin älyllisiin ponnistuksiin. Nostan hattua teille!

1.12 on suosittu päivämäärä, monta ultraa ja neuvolaa samana päivänä.

maryanne: Minua kiinnostaisi kovasti tietää, että mitä ultrassa näkyi, oliko sikiöpussia jo , arvioiko lääkäri viikkojasi? Anteeksi tämä utelu, mutta mietin omaa napaani tässä, kun minäkin sinne ultraan menen uudelleen. Minulla näkyi kohdussa kaksi sikiöpussia, muttei vielä ollut sikiökaikuja. Onko muita joilla on ultrattu liian aikaisin? Olis kiva tietää milloin ja mitä näkyi.

Mun ajatukset pyörii vain ja ainoastaan vatsan seudulla, enkä tällä kertaa tarkoita ruokaa...

Möhkis 7+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman on jäänyt kirjoittelu vähemmälle, vaikka ajatukset pyörivätkin täysin täällä oman navan tietämillä :)

Minulta myös isot pahoittelut sirkoista poistuneille! :(

(.) pääsin ultraan käymään, jännitti ihan mielettömästi. Mutta siellä se pieni sydän pompotteli ja kaikki näytti olevan hyvin! Olemme molemmat mielettömän onnellisia. Usean vuoden odotuksen odotus on palkittu! Sain mukaan kuvan vauvasta ja sitä pitää tietysti joka toinen minuutti tiirailla. Hienointa on, että lääkäri kysyi että miten huolissani olen, haluanko tulla jo parin viikon päästä uudestaan. Ja minähän haluan! Taitavat olla ihan hyviä nämä uuden kotimaan käytännöt.

Olo ei ole juuri muuttunut, rinnat aristavat ja jos ruokailun väliin tulee liian pitkä tauko, niin sitten tulee hieman pahaolo. Ei siis mitään oksentelua tms.