Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mita musiikkia 40-50 vuotiaat yleensa kuuntelee?hassu kysymys mutta kun ostaisin mutsille musaa joululahjaksi mutta en viela tieda etta mita sen ikaset kuuntelee.

Vierailija
23.11.2005 |

Tykkää kotimaisesta musiikista,voi auttakaahan nyt joohan??=)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ehdotuksiahan nämä vaan ovatkin...

entäs: lea laven, eino grön, paula koivuniemi,, katri helena, sinatra...

Ehkä oma äitini kuuntelisi. Minä kuuntelen Maija Vilkkumaata, Jonna Tervomaata.. ulkomaisista Tina Turneria jne.

Vierailija
22/31 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija Vilkkumaa, Hassisen Kone, Nightwish, Ramstein, Neljä Ruusua, U2, Irina jne jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hectorilta taisi juuri ilmestyä jotakin kokoelman tapaista. Suomalaista musiikkia, jonka jokainen tunnistaa, ja luultavasti ainakin osa biiseistä kuuluu omiin lemppareihin.

Vierailija
24/31 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Alanko, Jonna Tervomaa, hmm... no Yö menee myös sekä Mamba (nostalgiaa).

Mutta toivottavasti ainakaan mulle ei KUKAAN osta Paula Koivuniemeä tai Lea Lavenia..... ;)

Vierailija
25/31 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen kampaus viiskymppisillä yleensä on? millaisia kenkiä ne käyttää? minkämerkkistä huulipunaa? mikä on niiden lempiväri?

Vierailija
26/31 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä parikymppinen kuuntelen power metallia, W.A.S.Pia, elvistä, sekä jotain iskelmiä

Vierailija
27/31 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. toiveajattelua kentien tai alitajuisesti olen 20v nuorempi

Vierailija
28/31 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntelee mm. Hurriganesia, Ultra Brata, Jari Sillanpäätä, Nightwishia, Agit Propia ja muuta mukavaa.

Vierailija
29/31 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla kuunneltiin Hassisen konetta, Sielun veljiä, Kauko Röyhkää, Bruce Springsteeniä, Clashia, U2:ta, Iron Maidenia jne. Etenkin heviä.

Vierailija
30/31 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tykkää Irinasta, Laura Pausinista, K-Marosta jne. Eli todellakaan ei häneen uppoa mitkään katri helenat, hectorit eikä simo silmut.

Vierailija
31/31 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oma musiikkimakunsa iästä riippumatta enkä lähtisi arpoen ostamaan minkäänlaista musiikkia lahjaksi, jos en tiedä, mitä lahjanssaja mahdollisesti haluaisi. Anna lahjakortti levykauppaan,saa mutsisi itse valita. trev. viiskymppinen