Mita musiikkia 40-50 vuotiaat yleensa kuuntelee?hassu kysymys mutta kun ostaisin mutsille musaa joululahjaksi mutta en viela tieda etta mita sen ikaset kuuntelee.
Tykkää kotimaisesta musiikista,voi auttakaahan nyt joohan??=)
Kommentit (31)
Maija Vilkkumaa, Hassisen Kone, Nightwish, Ramstein, Neljä Ruusua, U2, Irina jne jne
Hectorilta taisi juuri ilmestyä jotakin kokoelman tapaista. Suomalaista musiikkia, jonka jokainen tunnistaa, ja luultavasti ainakin osa biiseistä kuuluu omiin lemppareihin.
Ismo Alanko, Jonna Tervomaa, hmm... no Yö menee myös sekä Mamba (nostalgiaa).
Mutta toivottavasti ainakaan mulle ei KUKAAN osta Paula Koivuniemeä tai Lea Lavenia..... ;)
millainen kampaus viiskymppisillä yleensä on? millaisia kenkiä ne käyttää? minkämerkkistä huulipunaa? mikä on niiden lempiväri?
minä parikymppinen kuuntelen power metallia, W.A.S.Pia, elvistä, sekä jotain iskelmiä
kuuntelee mm. Hurriganesia, Ultra Brata, Jari Sillanpäätä, Nightwishia, Agit Propia ja muuta mukavaa.
80-luvulla kuunneltiin Hassisen konetta, Sielun veljiä, Kauko Röyhkää, Bruce Springsteeniä, Clashia, U2:ta, Iron Maidenia jne. Etenkin heviä.
ja tykkää Irinasta, Laura Pausinista, K-Marosta jne. Eli todellakaan ei häneen uppoa mitkään katri helenat, hectorit eikä simo silmut.
Jokaisella on oma musiikkimakunsa iästä riippumatta enkä lähtisi arpoen ostamaan minkäänlaista musiikkia lahjaksi, jos en tiedä, mitä lahjanssaja mahdollisesti haluaisi. Anna lahjakortti levykauppaan,saa mutsisi itse valita. trev. viiskymppinen
Vierailija:
Ehkä oma äitini kuuntelisi. Minä kuuntelen Maija Vilkkumaata, Jonna Tervomaata.. ulkomaisista Tina Turneria jne.