Mita musiikkia 40-50 vuotiaat yleensa kuuntelee?hassu kysymys mutta kun ostaisin mutsille musaa joululahjaksi mutta en viela tieda etta mita sen ikaset kuuntelee.
Tykkää kotimaisesta musiikista,voi auttakaahan nyt joohan??=)
Kommentit (31)
perinteistä tanssimusiikkia:.KOSKA
Äiti 59v pitää vanhasta 60-70-l ulkolaisesta musiikista(Beatles/Mamas&Papas), kotimaisista vanhoista vaikka Jussi and the Boys...ja Dingosta
Varsinainen tanssimusiikki on aina häntä etonut.
Noo täti vastaavaa ikäkaliperia pitää nykymusiikista, ihan listamusiikista Black eyed peas--tyyliin.
Anoppi taasen samaa ikäluokkaa kuuntelee vain näitä kotimaisia tangokuningattaria.
Yleistä linjaa ei ole olemassa.
Ihan vaan yleisesti ottaen yritin kysellä mitä sen ikäiset suurinpiirtein kuuntelee.Tiedän pitävän kotimaisesta iskelmästä mutta tän hetkisiä suosikkeja en tiedä.SIksi ajattelin täältä kysyy,mut tais olla vikatikki.=(
Niitähän ilmestyy kotimaisilta iskemätähdiltä vähän joka jouluksi. Joululaulut menee vaikkei niin pitäisi artistista muuten.
Mun isä on 59v., hän kuuntelee Stratovariusta, Nightwishiä, Metallicaa yms. Että silleen.
musiikkimaku on silti hyvin henkilökohtainen kysymys, oli se ikä 20 tai 50v. kuunteleeko kaikki 20v green dayta? no ei...
Vierailija:
musiikkimaku on silti hyvin henkilökohtainen kysymys, oli se ikä 20 tai 50v. kuunteleeko kaikki 20v green dayta? no ei...
entäs: lea laven, eino grön, paula koivuniemi,, katri helena, sinatra...
ehdotuksiahan nämä vaan ovatkin...
entäs: lea laven, eino grön, paula koivuniemi,, katri helena, sinatra...
Kotimaisista Nightwishiä, Sonata Arcticaa, Lullacryta ym. mukavaa. Ulkomaisista kovaa hevimetallia ja brittirokkia, esim. Franz Ferdinandia. Pyörtyisin, jos saisin lahjaksi iskelmämusiikkia.
kukaan samanikäisistä ystävistäni ei kuuntele esim. jotain Eino Gröniä, vaan Kauko Röyhkää, Ismo Alankoa jne.
Musiikkimaku on aika yksilöllistä, itse en ostaisi levyä lahjaksi sellaiselle ihmiselle, jonka musiikkimausta en tietäisi mitään. Äitini kauhistuisi jos saisi jonkin Simo Silmun levyn joululahjaksi. Viimeisin levy jonka minä äidilleni ostin oli Lenny Kravitz...
Joku kenties Anna Erikssonista.
Riippuu ihan tyypistä. Jotkut tykkää Salsasta ja toiset Rock´n Rollista ;-)
Se on kuule tosi tarkkaa senkin genren sisällä, että kuka on hyvä ja kuka ei. Jollakin saattaa olla ärsyttävä ääni, toisella persoona. Jonkun lavakarisma ei pure tarpeeksi. Toivoton homma.
Itse olen lähellä viittäkymppiä ja kuolisin, jos joku tois mulle Katri helenaa tms. Huhhuh. Olen Zeppelin/Black Sabbath fani ollut nuorena ja heavy puree edelleenkin. Kotimaisista Him ja Apocalyptica esim. ja viime aikoina olen tykästynyt vanhoihin Queenin levyihin. Ruotsalaista musiikkia kuuntelen mielelläni, vanhat Pugh Rogefeldtit on ihania jne.
Nääntyisin nauruun, jos mun paketista löytyis Agentsia tai Simo Silmua. Yötä, Mambaa, Zen Cafeta, Hectoria, Nightwishiä noin muutamia mainitakseni sen olla pitää.