Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aion laihduttaa 2 vkossa 6kg!

Vierailija
14.06.2012 |

olen surutta vetänyt karkkia ja pullaa loppuraskauden ja imettämisen ajan ja nyt järkytyksekseni painan enemmän kuin koskaan aikaisemmin: 75kg! (pituus 170cm) parin viikon päästä matkalle lähdössä ja kun olin shoppailemassa niin järkytyin miltä vaatteet näytti päällä. joten 6 kiloa lähtee: syön keittoja ja ruisleipää ja juon vettä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulepa raportoimaan miten tämä pinnistyksesi tuottaa tulosta! =) Mä saan sitten 2 viikon päästä kirota että ois pitänyt itsekin... =D Olen saman pituinen ja painan 73, aina vaan 73 vaikka kuinka yritän viikot elää kurimuksessa. Viikonlopun mässyt pilaa aina kaiken, ja mä painan aina sen seitkyt-vitun-kolme! >=(

Vierailija
2/7 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuukohan 6 kg kahdessa viikossa? Pitää olla aika tiukka ruokavalio, että lähtisi noin paljon. Mieti tarkasti etukäteen, mitä voit syödä ja mitä et, ettet repsahda.

Oletko ikinä kokeillut lentoemäntädiettiä? Tosi kova dietti, mutta paino tippuu hyvin viikossa tai parissa.

Itsellänikin on just menossa 5 kg laihdutus ja hyvin sujuu, mutta ei ihan kahdessa viikossa onnistu. Tuolla lentoemodietillä ehkä onnistuisikin.

Tsemppiä! Jo kolmen kilon tiputuskin näkyy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaksi viikkoa sitten vaaka näytti 86kg. Tänä aamuna se näytti 80kg. joten onnistuu kyllä. tosin sinulla on suhteessa tosi paljon vähemmän painoa ,joten hankalampaa varmaan myös tiputtaa noin nopeasti.

Vierailija
4/7 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo lopettanut imetyksen? Jos imetät ,niin yritä vaan kestää läskejä imetyksen loppuun asti.

Vierailija
5/7 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ET voi laihtua 6 kg kahdessa viikossa, nesteitä yms. lähtee, mutta tulevat taksin.

Vierailija
6/7 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ET voi laihtua 6 kg kahdessa viikossa, nesteitä yms. lähtee, mutta tulevat taksin.

Kaikkihan sen nyt tietävät, että se ei pelkkää läskiä ole. Näyttää ja tuntuu silti paljon paremmalta vaikka puolet olis nestettä.

Vierailija
7/7 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paino ennen tätä raskautta 62kg. joten aika paljon jäi. lopetin imetyksen noin kk sitten (olisin halunnut täysimettää 6kk mutta lapsi ekat 2vkoo teholla joten imetys ei lähteny koskaan sujumaan niinkuin piti..)

ja olkoon mitä on, nestettä, läskiä... mutta vaa'an haluan näyttävän korkeintaan 69kg 30.6.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan