Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisko joku mies vastata, lähettääkö miehet toisilleen naisten alastonkuvia?

Vierailija
13.06.2012 |

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sen kuvan minkä olin jo nähnytkin ja toisen missä ollaan takaapäin. Naisen hiukset on naamalla,pylly ylhäällä ja pää muutenkin tyynyissä eikä miehen päätä näy kuvassa eikä miehestä kuin ihan vähän muutenkaan. Iso mies, hyvät vatsalihakset.Toisessa kuvassa näkyy se posliini jos katsoo tarkkaan. Hyi että. Avokkini sanoi, että tyttö ei ole mikään halpa vosu ja on siksi ja kaverin takia luvannut että ei levitä kuvia eteenpäin. En tajua noita äijiä. Miksei vaan katsele itse niitä kuvia. Suutuin tietty omalle avokilleni että ei ollutkaan heti poistanut kuvia enkä edes tiedä montako niitä on.

Vierailija
42/70 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen kuvia kyllä näytetään. Minustakin on otettu vastaavia kuvia aikanaan, joten teoriassa olisi mahdollista, että minunkin kuvani kiertelisivät maailmaa. Ex-mieheni näytti minulle edellisen tyttöystävänsä alusvaatekuvia, kun tyhjenteli tiedostoja läppäristä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ois ne Mcken ottamat kuvat. Onko miehesi jossain "herrakerhossa", harrastekerhossa?? Onko miehesi kavereita tuo kuvassa oleva mies?

Vierailija
44/70 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies saa kavereiltaan välillä aika härskejäkin sähköposteja, joissa voi olla alastomia naisia. Näyttää niitä mullekkin usein ja yhdessä nauretaan vitseille.

Vierailija
45/70 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ois ne Mcken ottamat kuvat. Onko miehesi jossain "herrakerhossa", harrastekerhossa?? Onko miehesi kavereita tuo kuvassa oleva mies?

Avomieheni kuuluu sellaiseen miesporukkaan, jotka tekee yhdessä golf- ja laskettelumatkoja. Tää kuvien lähettäjämies on siis itse siinä kuvassa. Sen kanssa avomieheni on joskus ollut golffaamassa vieraspelaajana tai vast. Mutta on mahdollista ehkä 1 miljoonasta että kuvien mies tai tytsy olisi sinun tuttujasi.

Vierailija
46/70 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne Micken ottamat kuvat ja kuvissa ollut nainen pyörii näillä sivuilla. Tässäkin ketjussa. Joko tämä on provo, sen kuvissa olevan naisen viestien pohjalta, tai sitten yhteensattuma. Laitan kohta hakusanan, niin saat kuvassa olleen naisen viestiketjut. Odotas..

Juu, ja golf porukka nimenomaan kyseessä. Voi..

Vierailija
47/70 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakuun laita: "Olen avautunut täällä suhdesotkuistani ja niiden seurauksista". Se on yksi ketjuista (neljästä ainakin). Tuon viestiketjun 10.ssä viestissä on linkit sen kuvassaolevan tytön muihin ketjuihin. Ensimmäinen ketju on se jossa tyttö ihmettelee, miksi miesystävä ei koskaan pyydä häntä kotiinsa.

Lukemiseen menee aikaa, ovat pitkiä ketjuja. Mutta noissa on siis miehesi kaverin (kuvassa olevan) ja tuon tytön välisestä suhteesta. Siinä on myös sen miesystävän kavereista mainittu, kahdesta. Ja voi olla miehesi on toinen niistä. Lue kaikki läpi.

Nyt kyllä lähinnä tuntuu, että provoilet, koska aikamoinen yhteensattuma!

Vierailija
48/70 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvissa oleva mies on naimisissa. Tiedätkö, saiko hänen vaimo koskaan tietää sivusuhteesta?

Vierailija
49/70 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen että avokkini ei pettänyt minua vaan kuvassa oli toinen mies. Sen takia sainkin nähdä kuvan ja lupasin että en siitä tutuille puhu. Vähän aikaa hakkasi sydän aika kovaa. En tunne sitä miestä itse joka siinä kuvassa on, tiedän vain että kuuluu samaan porukkaan, enkä kyllä usko mihinkään yhteensattumaan että samasta jutusta olisi täällä ollut, vaan ovat varmasti ihan eri henkilöitä.

Vierailija
50/70 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ketjussa viittaa ilmiselvästi minuun. On häviävän pieni mahdollisuus, että tämän ketjun ap olisi nähnyt kuviani. En varmaankaan ole ainoa nainen, josta miesystävä on ottanut kuvia tai joka on rakastellut takaapäin (sitä paitsi tietääkseni sitä kuvaa on vain videolla). Ja kuten tässä ketjussa moni on sanonut, vastaavia kuvia tosiaan lähetellään ja näytetään. Mutta hyvä juttu, että miehesi ei ole sinua pettänyt, ap. (En muista kirjoittaneeni mitään golfaamisesta?)

tämän ketjun 37

Vierailija
51/70 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ketjussa viittaa ilmiselvästi minuun. On häviävän pieni mahdollisuus, että tämän ketjun ap olisi nähnyt kuviani. En varmaankaan ole ainoa nainen, josta miesystävä on ottanut kuvia tai joka on rakastellut takaapäin (sitä paitsi tietääkseni sitä kuvaa on vain videolla). Ja kuten tässä ketjussa moni on sanonut, vastaavia kuvia tosiaan lähetellään ja näytetään. Mutta hyvä juttu, että miehesi ei ole sinua pettänyt, ap. (En muista kirjoittaneeni mitään golfaamisesta?) tämän ketjun 37

Edelleenkö olet sitä mieltä että se äijä RAKASTELI sua? Tiedän muutaman vähän paremman sanan siihen mm. panna, nussia, bylsiä...

Vierailija
52/70 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sattumalta micken muija eksyi tänne...

Sori nyt vaan, mutta jo otsikosta tajusi ketä tämän on huomionkipeydessään laatinut.

Pääsee taas aloittamaan levynsä alusta, kun ei ole "oma" aloitus niin ei voi kukaan ärsyyntyä näistä lukuisista ketjuista...

Hohhoijaa...

Vierailija
53/70 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi olla varma, mikä on aloittajan motiivi, mutta itse en mene kenellekään huutelemaan, että hän valehtelee. Se taitaakin olla tämän palstan ominaisuus. Ja hyvinkin eksyn, käyn täällä nykyään melkein joka päivä. Pitäisi tosin varmaan vierottaa itsensä, koska päätin jo yhtenä päivänä, että näihin viesteihin en vastaa. Mutta jos mun kokemuksistani on jollekin hyötyä, kerron ihan mielelläni sen, minkä näin julkisesti voin kertoa.

37, "ei kenenkään muija"

Ja sattumalta micken muija eksyi tänne... Sori nyt vaan, mutta jo otsikosta tajusi ketä tämän on huomionkipeydessään laatinut. Pääsee taas aloittamaan levynsä alusta, kun ei ole "oma" aloitus niin ei voi kukaan ärsyyntyä näistä lukuisista ketjuista... Hohhoijaa...

Vierailija
54/70 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi olla varma, mikä on aloittajan motiivi, mutta itse en mene kenellekään huutelemaan, että hän valehtelee. Se taitaakin olla tämän palstan ominaisuus. Ja hyvinkin eksyn, käyn täällä nykyään melkein joka päivä. Pitäisi tosin varmaan vierottaa itsensä, koska päätin jo yhtenä päivänä, että näihin viesteihin en vastaa. Mutta jos mun kokemuksistani on jollekin hyötyä, kerron ihan mielelläni sen, minkä näin julkisesti voin kertoa.

37, "ei kenenkään muija"

Ja sattumalta micken muija eksyi tänne... Sori nyt vaan, mutta jo otsikosta tajusi ketä tämän on huomionkipeydessään laatinut. Pääsee taas aloittamaan levynsä alusta, kun ei ole "oma" aloitus niin ei voi kukaan ärsyyntyä näistä lukuisista ketjuista... Hohhoijaa...

Ärsyttääkö nyt kun olikin liian läpinäkyvää?

Vierailija
55/70 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

37

Vierailija
56/70 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta miehen kertomus kuulostaa ihan uskottavalta, toki musta voisi ja pitäisikin näyttää sulle sekä ne kuvat että se viesti (näet kenen lähettämä). Vaikken miestä epäilisikään niin aika pitkät keskustelut kävisin tuollaisesta toiminnasta, musta tollanen kuvien lähettely on todella sairasta ja väärin sitä naista kohtaan. Miehesi siis kehtaa jauhaa näitä juttuja kavereidensa kanssa, ällöttävää.

Vierailija
57/70 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen että missä ne kuvat olikaan kun ensin sanoo että näki sähköposteissa ja myöhemmin että kännykässä.

Vierailija
58/70 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiljeni

Vierailija
59/70 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen että missä ne kuvat olikaan kun ensin sanoo että näki sähköposteissa ja myöhemmin että kännykässä.

Vierailija
60/70 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiljeni

:D