Voisko joku mies vastata, lähettääkö miehet toisilleen naisten alastonkuvia?
Kommentit (70)
Mitä sulle kuuluu nyt? Onko M jättänyt rauhaan jo, vai ilmoitteleeko itsestään ja ehdottelee? Kerro nyt ihmeessä miten teidän juttu päättyi. Se varmasti kiinnostaa monia täällä.
Kiitos ja kaikkea hyvää sinulle. :)
En tiedä ketään joka tekisi sellaista.
En tiedä ketään joka tekisi sellaista.
Kosto, nöyryytys, miesten yhteinen kuvanvaihtosopimus...
Jos kostaa, nöyryyttää tai tekee alastonkuvista kuvanvaihtosopimuksia, on tärähtänyt ja pahasti.
siihen että missä ne kuvat olikaan kun ensin sanoo että näki sähköposteissa ja myöhemmin että kännykässä.
"Vierailija - 13.6.2012 23:27 (9/72)
No niin, kysytty on.
Ei meinannut ensin kertoa, mutta kun pyysin kännykän tarkastettavaksi, mies sanoi nopeasti, että ne on jonkun tuttunsa ottamia ja lähettämiä kuvia joista ei saa puhua enkä minä saa kertoa, että olen nähnyt sellaisen. Kuvia on siis enemmän kuin yksi. Uskonko?"
"Siis oli sähköposteissa ja kun katsoin sinne päin, näytöllä
oli kuva tummatukkaisesta naisesta. "
Joo, älypuhelin on hyvä veto kun käy ilmi että on puhunut itsensä heti alussa pussiin.
siihen että missä ne kuvat olikaan kun ensin sanoo että näki sähköposteissa ja myöhemmin että kännykässä.
"Vierailija - 13.6.2012 23:27 (9/72) No niin, kysytty on. Ei meinannut ensin kertoa, mutta kun pyysin kännykän tarkastettavaksi, mies sanoi nopeasti, että ne on jonkun tuttunsa ottamia ja lähettämiä kuvia joista ei saa puhua enkä minä saa kertoa, että olen nähnyt sellaisen. Kuvia on siis enemmän kuin yksi. Uskonko?" "Siis oli sähköposteissa ja kun katsoin sinne päin, näytöllä oli kuva tummatukkaisesta naisesta. " Joo, älypuhelin on hyvä veto kun käy ilmi että on puhunut itsensä heti alussa pussiin.
Mä ainakin luen sähköpostit puhelimellani ja ne näkyy siinä puhelimen NÄYTÖLLÄ, vallan liitetiedostotkin osaan avata. Ilmeisesti sulle aivan uutta tekniikkaa???
"Vierailija - 13.6.2012 23:27 (9/72) No niin, kysytty on. Ei meinannut ensin kertoa, mutta kun pyysin kännykän tarkastettavaksi, mies sanoi nopeasti, että ne on jonkun tuttunsa ottamia ja lähettämiä kuvia joista ei saa puhua enkä minä saa kertoa, että olen nähnyt sellaisen. Kuvia on siis enemmän kuin yksi. Uskonko?" "Siis oli sähköposteissa ja kun katsoin sinne päin, näytöllä oli kuva tummatukkaisesta naisesta. " Joo, älypuhelin on hyvä veto kun käy ilmi että on puhunut itsensä heti alussa pussiin.
Mä ainakin luen sähköpostit puhelimellani ja ne näkyy siinä puhelimen NÄYTÖLLÄ, vallan liitetiedostotkin osaan avata. Ilmeisesti sulle aivan uutta tekniikkaa???
Mutta kuulostaa silti pussiinpuhumiselta.
Onko se jotenkin sinulta pois?
On kuitenkin viive noissa viesteissä, tuskin ovat missään autossakaan kun molemmat koneella jne, miksi pyytää kattoa juuri kännykältä kun samat kuvat varmaan koneella jos sähköpostissa?
oman aloituksen rehellisesti, hienoa =)
En kyllä ymmärrä tuota miten huomionkipeä sinä olet.
Kyllä lähettävät ja minulle on lähetetty kokonainen nainenkin jonka otin vastaa tyytyväisyydellä.ja vaikka olisin naimisissa niin kyllä luulen et kuvia ja naisia tulisi netin kautta kun tarjontaa on paljon mut se hän on hyvä,eikö se ole sama toisinkin päin..!!
nm:arska 60 v lapista.
Suosittelen että luet nuo annetut viestiketjut läpi. Kuvattu nainen mainitsi jossain viestissään, että hän katseli kuvaa siitä miehestä viheriöllä tms. Viittaisi juuri golffiin. Mutten ole varma. Voisi hyvinkin olla sama, koska mulla on tuntuma että senkin ketjun ihmiset ovat pääkaupunkiseudulta. Jos näin on, niin kyllä on pieni maailma! :)