Nurmikolta löytyi naapurin kissan paskaa!
Että suututtaa. Miten toimin? En ole enää puheväleissä kys. naapureitten kanssa.
Kommentit (25)
Ei ole kissan vika vaan ajattelemattomien omistajien.
Vai kuvitteletko kissojen olevan kokonaan paskantamatta jos ympärillä on vain nurmikkoa ja asfalttia?
Eihän ne omalle pihalle kyllä paskanna, mutta naapurin pihalle kyllä. Ja se on täysin paskapuhetta mitä joku aiemmin väitti että kissa kaivaisi kuopan ja peittelisi paskansa siististi. Kissa ei kykene nurmikolle kuoppia kaivamaan vaan sontii mihin parhaaksi näkee ja kynsii hieman irtoruohoa päälle.
Tänäänkin on pari kertaa jo pihasta lapioitu tuollainen haiseva kurasonta, joka on aivan varmasti kissan jätöksiä. Irtokoiria ei pihassa ole koskaan näkynyt, mutta kissoja kyllä monta kertaa päivässä.
Voi hirveetä, voi kamalaa
naapurin kissa mun nurmikolle paskantaa
ja hatuttaa kun aurinko paistaa taas
sen peltikatto säteet mun silmiin heijastaa
Suu puhtaaksi puhutaan
Vaasaradioon soitetaan
koko kaupunki kuulee sen, nyt hatuttaa
Jotain karmeeta mä havaitsin äskettäin
naapuri pumppas muijaansa, mä sen periskoopilla näin
ei sellaista haurautta meidän talossa saa harrastaa
otan luurin käteen ja tutun numeron veivaan taas
Suu puhtaaksi puhutaan
Vaasaradioon soitetaan
Koko kaupunki kuulee sen, nyt hatuttaa
Ja me kaikki suurella mielenkiinnolla kuunellaan
kun joku vitun kissa taas tuli sontimaan
HEI HEI HEI
Suu puhtaaksi puhutaan
Vaasaradioon soitetaan
Koko kaupunki kuulee sen, nyt hatuttaa
Oli sen verran isoa tavaraa. Jatkuvasti se kolli tuossa pihalla heiluu ja useasti olen yllättänytkin sen kuselta/paskalta meidän tontilla. Sisällekin se änkeää kuselle jos ovi on auki.
-ap
-jos et ole puheväleissä, kirjoita asiallinen kirje.
- toiseksi, älä ole kissalle vihainen
- epäilen vahvasti, että kissa olisi sisälle tulossa kuselle
Jäniksen ja linnun paskaa on pihassamme paljon. Hyvää lannoitetta. Annetaan eläintenkin elää, ei tapeta kaikkia, koska kohta ei ole täällä pallolla muuta kuin ihminen, ja arvatkaapa mitä, ihminen ei selviä pallolla ilman eläimiä.
Nyt jo mehiläiskanta romahtanut, ja se tietää sitä että ei ole pölyttäjiä ja se taas sitä että ravinto loppuu.