Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse olin juuri huonosti organisoiduissa yo-juhlissa

Vierailija
13.06.2012 |

oli siellä sitten vähemmän kivaa kun sanottiin että tervemenoa kahvipöytään. Mentiin eikä siellä ollut meille edes kuppeja varattuna. Pöytä notkui herkkuja mutta ei ollut lautasiakaan saati lapsille juotavaa. Ei paikkaa missä istua (pöydässä notkui lähes koko ajan juhlakalun toisen suvun anoppi, tädit ja sedät).

siellä sitten epätoivoisesti yritettiin keksiä paikkaa missä syödä ja juoda (kun itse oltiin kaivettu kupit ja lautaset kaapista). Lapsille kaadoin vettä mukeihin hanasta.Lapset istuivat lattialla ja minä miehen kanssa syötiin ja juotiin seisten.

Todellakin olisin toivonut niihin juhliin jonkinlaista porrastusta!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

whaaaatttt? :D:D:D

t.ap

Vierailija
2/5 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pää tyynyyn ja simmut kii.....aa tuutti lullaa anna uneeeen tuuuullaaaa..."silittää rauhoittavasti päätä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten vieraita EI saisi kohdella. NOLOA!

Vierailija
4/5 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodeissa tai kyläpaikoissa on vain yksi ainoa pöytä ja siihen pöydälle kannettu kaikki tarjottava ja sen pöydän ääressä vieraat saavat istua kahvittelemassa sen sijaan, että olisi ns. noutopöytä ja istua voisi vaikka olohuoneessa tai parvekkeella.

Ja miten ihmeessä kaadetaan vettä mukeihin hanasta?

PS. YO-juhlissa on normisti porrastus eli vieraat eivät pitkään viivy, ellei ole erikseen kutsuttu olemaan ja juhlimaan

Vierailija
5/5 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkopäivänä?

Taisi provo lipsahtaa. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi