Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla alkaa yrittämään lasta ennen 30, vaikka haluaisin ja kaikki on muuten kunnossa.

Vierailija
13.06.2012 |

Olen 20-vuotias nainen ja minulla on 25-vuotias mies, olemme nyt seurustelleet 3v joista vuoden asuneet yhdessä. Minä olen ollut työelämässä kiinni jo täysi-ikäisestä lähtien ja samoin mieheni, eli rahoitus puolikin kohdillaan. Molemmilla löytyy myöskin ajokortit ja autot. Ja perheeseemme kuuluu myöskin parin vuoden ikäinen saksanpaimenkoira, jonka minä hankin itselleni silloin 18-vuotiaana.

Nyt olemme kuitenkin alkaneet haaveilemaan vauvasta.

Ikäkin olisi otollinen alkaa sitä yrittämään. Jos kaikki menisi suunitellusti niin minusta tulisi äiti 21-vuotiaana ja miehestäni isä 26-vuotiaana

Huolettaa kuitenkin eräs pikku asia...

Mä en niinkään oo pinnallinen mitenkään ulkonäön suhteen, koska uskon että nuoren ikäni ansiosta ja treenillä saan kroppani kyllä ulkonäöllisesti suht ennalliseen kondikseen. Mut sit niin kun se, että entä jos mulle jää jotain virtsanpidätys vaivoja tai ulosteenpidätys vaivoja koko loppuiäks tai tulee joku hirvee kohdunlaskeuma.....

MÄ EN KESTÄ!!!! OLISINHAN VASTA SITÄ PAITSI 21V

Simpukka Ry:n sivuilla lukee, että naisen hedelmällisyys rupeaa laskemaan 23 ikävuoden jälkeen ja me kyllä halutaan tehdä lapset siis ajoissa. Mua vaan pelottaa kauheesti tommonen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan