Mitä tämän päivän tapahtumaa et kehtaa "tunnustaa" Facebookissa?
Kommentit (17)
Tosin tunnustin kyllä. Moni tykkäsi.
Tosin tunnustin kyllä. Moni tykkäsi.
:DDDDD
Että en ole tehnyt mitään ja mitään ei ole tapahtunut.
(tosin se nykyinen työ on ihan perseestä ja täysin kestämätöntä paskaa..)
En tiedä onko kyse siitä että kehtaanko, mutta en vaan kerro siellä omalla nimelläni. Ex-mies kuitenkin vittuilisi siitä.
ihan kummallisesta syystä: Tarjosin lastenhoitoa huomiseksi lapselle, jonka äiti on väsynyt ja "ei saa omaa aikaa, eikä kukaan auta lastenhoidossa" ja äiti kieltäytyi avusta. Sitten tarjosin toiselle lapselle, jonka perheessä sama tilanne ja sama vastaus. Ihan käsittämätöntä mielestäni, olen siis ihan normaali perheenäiti, ettei mistään epäluotettavuudesta liene kyse. Ei myöskään siitä, että heillä olisi sovittu mitään menoa tms. lasten kanssa.
En siis kehtaa päivittää: Kiillottakaa vaan sitä marttyyrinkruunuanne ihan rauhassa ja valittakaa kovaan ääneen, kun ei kukaan auta!!! Hajotkaa päiviinne marttyyrit!
maannut sohvalla ja lueskellut av:ta.
Justin Bieberin Overboardia :D
ja päädyin vielä lataamaan sen molemmat levyt :D
ihan kummallisesta syystä: Tarjosin lastenhoitoa huomiseksi lapselle, jonka äiti on väsynyt ja "ei saa omaa aikaa, eikä kukaan auta lastenhoidossa" ja äiti kieltäytyi avusta. Sitten tarjosin toiselle lapselle, jonka perheessä sama tilanne ja sama vastaus. Ihan käsittämätöntä mielestäni, olen siis ihan normaali perheenäiti, ettei mistään epäluotettavuudesta liene kyse. Ei myöskään siitä, että heillä olisi sovittu mitään menoa tms. lasten kanssa.
En siis kehtaa päivittää: Kiillottakaa vaan sitä marttyyrinkruunuanne ihan rauhassa ja valittakaa kovaan ääneen, kun ei kukaan auta!!! Hajotkaa päiviinne marttyyrit!
Oon kans ite äiti-ihminen ja paras ystäväni sai hetki sitten lapsen.Lapselal on koliikki ja huutaa siis aika paljon :( äiti valittaa kun on niin väsynyt,ja varmaan onki,mutta kun tarjosin apua että tuo vauva mulle hoitoon ja nuku niin ei sitten apu kelpaakkaan...
Miksi se vaan tuntuu minusta kuitenkin vähän nololta?
että pengoin joka ikisen taskun, mitä talosta löysin ja ilokseni löysinkin yhdestä kuittisyttyrästä ryppyisen femman. Pärjaa ylihuomiseen.. ehkä, kunnes taas palkka tipahtaa tilille.
Että tapasin vanhoja ystäviäni ja tajusin etten pidä heistä vaan olen tapaamisen jälkeen aina ihan poikki.
En kerro koskaan mitään negatiivistä - ystävät tietää, että jos en pitkään aikaan päivitä mitään, asiat on huonosti.
"Tuttavat" taas pitää mua varmaan ärsyttävänä itseni ja saavutusteni kehujana.. ;)
Oon kans ite äiti-ihminen ja paras ystäväni sai hetki sitten lapsen.Lapselal on koliikki ja huutaa siis aika paljon :( äiti valittaa kun on niin väsynyt,ja varmaan onki,mutta kun tarjosin apua että tuo vauva mulle hoitoon ja nuku niin ei sitten apu kelpaakkaan...
koliikkia tms. mutta ymmärrän että joku ei ole KEHDANNU ottaa apua vastaan, vaikka sitä tarttis.. :)
Ja mua pidetään ihan normikokoisena
No, juuri otettiin miehen kans sellainen tunnin seksisessio, joka päättyi anaaliseksiin. Käytettiin tilaisuus hyväksi kun lapset lähtivät naapuriin leikkimään.
En viitsi päivittää tuota feisbuukkiin.