Miten ihmiset voi pitää paskoja syövää elukkaa kotonansa
jotkut jopa nukkua sen kanssa samassa sängyssä?!
Ettekö te ajattele tippaakaan edes lastenne terveyttä?
Hyi olkoon!
Kommentit (12)
paljon hyviä ominaisuuksia myös :) Meillä nukkuu koirat sängyssä myös. En usko että on normaalilla immuunipuolustuksella varustetulle ihmiselle yhtään haitallista vaan hyväksi vaan. Ei ole meillä ainakaan juuri sairastelleet lapset eikä aikuiset vaikka koirat nuolee naamaa, nukkuu sängyssä jne.
Mitenköhän minä voin sietää itseäni kun olen kuulemma vauvana nauttinut oman vaippani sisältöä ;) Miten ihmeessä miehen voi pussata minua...
Tai että lapseni pääsi santalaatikolle ja söi kissankakkaa....
Just. Pettämätön palstalogiikka iski taas.
on jos koira syö vauvan potasta kakkaa tai vauva kerkeää itse maistamaan vaipasta tuotoksiaan? Mun mielestä kumpikaan ei oo yhtään sen viehättävämpää.
Mitenköhän minä voin sietää itseäni kun olen kuulemma vauvana nauttinut oman vaippani sisältöä ;) Miten ihmeessä miehen voi pussata minua...
Just. Pettämätön palstalogiikka iski taas.
joten ei eroa. Paitsi se, että minua on luultavasti pusuteltu enemmän kuin koiraa.
söi oman lämpimän paskansa ja yritti nuoleksia sormia sen jälkeen..hyi helvetti. Onneksi meillä on kissa! Kakinpuolin siisti elukka, joka nuolee puhtaaksi jopa oman perseensäkin....xD
Kaikkien parasta kahviahan on se, joka tehdään pavuista, jotka on käyneet yhden elukan ruokana ja tulevat sitten muun paskan kanssa pois! Pissa & kakka on aina parasta.
on jos koira syö vauvan potasta kakkaa tai vauva kerkeää itse maistamaan vaipasta tuotoksiaan? Mun mielestä kumpikaan ei oo yhtään sen viehättävämpää.
että se rakki syö niitä paskoja niin kauan kuin henki pihisee ja mistä vaan löytää, vauva tuskin tuollaista kauaa harrastaa.
Koira on saastainen elukka, siitä ei pääse mihinkään. Meille kotiin koirilla on ehdoton pääsykielto.
yleensä vain erilaisten puutostilojen seurauksena. :) Jos teidän koirat jätöksiä popsivat, niin ruokavalio remonttiin.
että se rakki syö niitä paskoja niin kauan kuin henki pihisee ja mistä vaan löytää, vauva tuskin tuollaista kauaa harrastaa.
Koira on saastainen elukka, siitä ei pääse mihinkään. Meille kotiin koirilla on ehdoton pääsykielto.
Vertaat siis ihmisvauvaa ja koiraa keskenään?
Itse puhuit aloituksen otsikossa elukoista!
Elukoita molemmat!
yleensä vain erilaisten puutostilojen seurauksena. :) Jos teidän koirat jätöksiä popsivat, niin ruokavalio remonttiin.
ollenkaan. Kyllä villitkin koiraeläimet syövät ulosteita ihan ilman puutostilojakin. Erityisesti märehtivien ruohonsyöjäeläinten paska on oikein hyödyllinen entsyymi- ja kuitulisä, ja ihmisjätöksessäkin on jonkin verran vielä hyödynnettävää.
Pakonomainen, jatkuva kakan syönti voi olla merkki puutoksista, mutta ei aina sitä ole. Mutta siis yleensä kakkaa syövillä koirilla ei ole mitään puutosta, ikiaikaiset vaistot vaan muuten käskevät herkun ahmaisemaan.