Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset voi pitää paskoja syövää elukkaa kotonansa

Vierailija
13.06.2012 |

jotkut jopa nukkua sen kanssa samassa sängyssä?!

Ettekö te ajattele tippaakaan edes lastenne terveyttä?

Hyi olkoon!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän minä voin sietää itseäni kun olen kuulemma vauvana nauttinut oman vaippani sisältöä ;) Miten ihmeessä miehen voi pussata minua...

Tai että lapseni pääsi santalaatikolle ja söi kissankakkaa....

Vierailija
2/12 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon hyviä ominaisuuksia myös :) Meillä nukkuu koirat sängyssä myös. En usko että on normaalilla immuunipuolustuksella varustetulle ihmiselle yhtään haitallista vaan hyväksi vaan. Ei ole meillä ainakaan juuri sairastelleet lapset eikä aikuiset vaikka koirat nuolee naamaa, nukkuu sängyssä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän minä voin sietää itseäni kun olen kuulemma vauvana nauttinut oman vaippani sisältöä ;) Miten ihmeessä miehen voi pussata minua...

Just. Pettämätön palstalogiikka iski taas.

Vierailija
4/12 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jos koira syö vauvan potasta kakkaa tai vauva kerkeää itse maistamaan vaipasta tuotoksiaan? Mun mielestä kumpikaan ei oo yhtään sen viehättävämpää.

Vierailija
5/12 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Pettämätön palstalogiikka iski taas.

joten ei eroa. Paitsi se, että minua on luultavasti pusuteltu enemmän kuin koiraa.

Vierailija
6/12 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

söi oman lämpimän paskansa ja yritti nuoleksia sormia sen jälkeen..hyi helvetti. Onneksi meillä on kissa! Kakinpuolin siisti elukka, joka nuolee puhtaaksi jopa oman perseensäkin....xD

Vierailija
7/12 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien parasta kahviahan on se, joka tehdään pavuista, jotka on käyneet yhden elukan ruokana ja tulevat sitten muun paskan kanssa pois! Pissa & kakka on aina parasta.

Vierailija
8/12 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jos koira syö vauvan potasta kakkaa tai vauva kerkeää itse maistamaan vaipasta tuotoksiaan? Mun mielestä kumpikaan ei oo yhtään sen viehättävämpää.

että se rakki syö niitä paskoja niin kauan kuin henki pihisee ja mistä vaan löytää, vauva tuskin tuollaista kauaa harrastaa.

Koira on saastainen elukka, siitä ei pääse mihinkään. Meille kotiin koirilla on ehdoton pääsykielto.

Vierailija
9/12 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä vain erilaisten puutostilojen seurauksena. :) Jos teidän koirat jätöksiä popsivat, niin ruokavalio remonttiin.

Vierailija
10/12 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se rakki syö niitä paskoja niin kauan kuin henki pihisee ja mistä vaan löytää, vauva tuskin tuollaista kauaa harrastaa.

Koira on saastainen elukka, siitä ei pääse mihinkään. Meille kotiin koirilla on ehdoton pääsykielto.

Vierailija
11/12 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaat siis ihmisvauvaa ja koiraa keskenään?

Itse puhuit aloituksen otsikossa elukoista!

Elukoita molemmat!

Vierailija
12/12 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä vain erilaisten puutostilojen seurauksena. :) Jos teidän koirat jätöksiä popsivat, niin ruokavalio remonttiin.

ollenkaan. Kyllä villitkin koiraeläimet syövät ulosteita ihan ilman puutostilojakin. Erityisesti märehtivien ruohonsyöjäeläinten paska on oikein hyödyllinen entsyymi- ja kuitulisä, ja ihmisjätöksessäkin on jonkin verran vielä hyödynnettävää.

Pakonomainen, jatkuva kakan syönti voi olla merkki puutoksista, mutta ei aina sitä ole. Mutta siis yleensä kakkaa syövillä koirilla ei ole mitään puutosta, ikiaikaiset vaistot vaan muuten käskevät herkun ahmaisemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä