Ongelma: sopivat rintsikat hoikan naisen isoille riippurinnoille?
Olen hoikka nainen mutta mulle jäi imetyksen jälkeen rumat suuret ja pitkät rinnat. Changen myyjä arvioi rintojeni kooksi E70 ja hankin hänen tekemänsä arvion perusteella kahdet kalliit rintsikat. Niiden kanssa on kuitenkin sama ongelma kuin kaikkien muidenkin liivien kanssa, eli rinnat valuu ulos kupeista ja tuppautuvat löysinä riippiksinä kuppien keskiosaan. Kertokaa hyvät naiset vinkkejä, millaiset liivit sopii rumille riippurinnoille vai onko ongelmaan mitään ratkaisua?
Kommentit (35)
Mä olen viime vuodet käyttänyt lähinnä urheiluliivejä, koska mitkään kaarituelliset liivit eivät ole mukavia päällä vaikka periaatteessa oikean kokoisia olisivatkin. Noh, onneksi kohta nämä on pienennetty leikkauksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tilaan lumingeriesta. Heillä on asiantunteva asiakaspalvelu. Kysyn sieltä.
G70
Olen kans tilannu, nyt viimisimmät ei mahtunut 70F. Sillä laitoin kooksi nyt 70G.
Mutta!!!! mittasin juuri tuolla systeemillä ja se sanoo 70 J/K! Voi luoja, harkitsen pienennnysleikkausta. ja olen kyllä laihdutuskuurilla 10 kiloo tavote pois.
EU vai UK koko?
Riippurinnoille kannattaa kokeilla balconette-liivejä. Ne eivät työnnä pehmeää rintaa keskelle ja eteen vaan rinta pääsee asettumaan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Riippurinnoille kannattaa kokeilla balconette-liivejä. Ne eivät työnnä pehmeää rintaa keskelle ja eteen vaan rinta pääsee asettumaan hyvin.
Minä käytän balconetteja. Liivit nostavat tissit tarjottimelle, hämäävät ne pyöreiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G70
Olen kans tilannu, nyt viimisimmät ei mahtunut 70F. Sillä laitoin kooksi nyt 70G.
Mutta!!!! mittasin juuri tuolla systeemillä ja se sanoo 70 J/K! Voi luoja, harkitsen pienennnysleikkausta. ja olen kyllä laihdutuskuurilla 10 kiloo tavote pois.
Millä hitolla sä oot saanut itsesi ängettyä 70F kokoisiin liiveihin? Onko kaarituki edessä rintalastaa vasten vai leijuuko? Se on ainakin merkki ihan liian pienestä kupista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G70
EU vai UK koko?
Eu, uk koko oli GG
Vierailija kirjoitti:
Mä olen viime vuodet käyttänyt lähinnä urheiluliivejä, koska mitkään kaarituelliset liivit eivät ole mukavia päällä vaikka periaatteessa oikean kokoisia olisivatkin. Noh, onneksi kohta nämä on pienennetty leikkauksella.
Niin minäkin, yhdet kaarituellisetjuhliin mutta ei kivat päällä:/
Kauhtuneita urheiluliivejä loppuun asti kulutette. Ne on mukavat jos koko ja malli löytyy..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G70
Millä hitolla sä oot saanut itsesi ängettyä 70F kokoisiin liiveihin? Onko kaarituki edessä rintalastaa vasten vai leijuuko? Se on ainakin merkki ihan liian pienestä kupista.
Ei ole yleensä kaarituellisia, pursuaa edestä. Ympärys on hvä ja napakka 70.
Up.
Tilasin nyt lumingeriesta 70J (uk G G) liivit katotaan sopiiko..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän balconetteja. Liivit nostavat tissit tarjottimelle, hämäävät ne pyöreiksi.
Tätä just en halua, haluan että NE ovat mahdollisimman huomaamattomat:(
Eikös riippareille paras ole fullcup?
Vierailija kirjoitti:
Up.
Tilasin nyt lumingeriesta 70J (uk G G) liivit katotaan sopiiko..
Muista sitten pukea liivit päälle ”oikein”
https://www.curvykate.com/blog/this-little-trick-is-the-only-way-to-kno…
Eli aina etunojassa ja kahmaise tisu kainalosta asti kuppiin. Kaarituki pitää olla ihan rinnan alla ja myös pysyä siellä. Liivi voi olla myös väärän mallinen ja siksi tuntua/näyttää huonolta, vaikka koko olisi oikea. Varsinkin suositut kokotopatut kupit sopivat tosi harvalle rintamallille.
Vierailija kirjoitti:
Eikös riippareille paras ole fullcup?
Se riippuu ihan rinnan mallista.ja tietenkin kupin. Ei kaikki full cupit ole samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G70
Ei ole yleensä kaarituellisia, pursuaa edestä. Ympärys on hvä ja napakka 70.
Monesti käy niin, että kun kokeileen kupista sopivaa (isompaa) liiviä niin se ennen sopiva ympärysmitta tuntuukin löysältä. Liian ahtaat kupit tekevät ympärysnauhan kireämmän tuntuiseksi koska rinnat eivät mahdu kuppeihin kokonaan ja valloittavat itselleen tilaa lisää kuppien ulkopuolelta.
Niin minäkin, kun changesta tuli jo H70.
Siksi minä laihdutin syksyllä 10 kiloa (bmi 24:stä), mutta ei liivikoko pienentynyt.... kilot lähti tasaisesti joka puolelta,