Ongelma: sopivat rintsikat hoikan naisen isoille riippurinnoille?
Olen hoikka nainen mutta mulle jäi imetyksen jälkeen rumat suuret ja pitkät rinnat. Changen myyjä arvioi rintojeni kooksi E70 ja hankin hänen tekemänsä arvion perusteella kahdet kalliit rintsikat. Niiden kanssa on kuitenkin sama ongelma kuin kaikkien muidenkin liivien kanssa, eli rinnat valuu ulos kupeista ja tuppautuvat löysinä riippiksinä kuppien keskiosaan. Kertokaa hyvät naiset vinkkejä, millaiset liivit sopii rumille riippurinnoille vai onko ongelmaan mitään ratkaisua?
Kommentit (35)
Ei taida olla ongelmaan ratkaisua.
Vihaan riippurintojani eikä paljoa lohduta että mieheni on todennut niiden olevan imetyksen jälkeen pelkästään rumat.
ap
Suositukset todella jämäkistä PrimaDonna-merkkisistä liiveistä, joita myyvät ainakin Stockat, FunkyLadyt. Mielestäni kauniita tukevuudesta huolimatta. Kalliita mutta tooodella jämäköitä. Oma kokoni sama kuin sinulla. En ole kymmeneen vuoteen käyttänyt muita.
Pyydä myyjältä apua oikean koon valitsemiseen, kun sovitat! Ympärysmitan pitää olla tosi napakka.
Harkitsen kyllä pienennysleikkausta en niinkään koon vaan juuri tuon roikkumisen vuoksi. Se hankaloittaa elämää, aina oltava liivit päällä.
Mene katsomaan www.lumingerie.fi, ite ostin sieltä juuri parit liivit, jouduin kyllä ajattelemaan kokoni ihan uusiksi ja vaihtamaan liivit kertaalleen sopivampaan kokoon, mutta nyt olen erittäin tyytyväinen :)
Vihaan riippurintojani eikä paljoa lohduta että mieheni on todennut niiden olevan imetyksen jälkeen pelkästään rumat.
ap
sulla miehenä. Ihan oikeasti. Mä kyllä tosi harvoin arvostelen kenenkään puolisovalintoja, mutta nyt ei voinut olla sanomatta.
Mulla ei kyllä valitettavasti ole tarjota sulle ratkaisua, mutta sen voin sanoa, että itse ainakin sain ihan paskaa palvelua Changessa ja ihan väärää kokoa yritti myydä. Mulla siis vähän sama ongelma kuin sinulla.
Ajattelinkin alkaa säästämään ja kun olen tulevankin lapsen imetykset imettänyt käyn rintojen kohotuksessa. Kokoa ei ole tarvi suurentaa, päinvastoin, mitä pienemmät sen paremmat, vaan ylimääräiset nahat pois.
En osaa antaa mitään muuta vastausta kuin että: kokeile, kokeile ja kokeile.
Itselleni huomasin sopivan parhaiten full cup- ja t-paitaliivimallit. Push upit ja balconetet on totaalinen no no.
Changesta olen itsekin ostanut vääränkokoisia ja mallisia liivejä, koska myyjä on väittänyt että ne sopivat täydellisesti...
Ota sovituskoppiin samoja liivejä eri kokoisina, ehkä 65 sopisi paremmin kuin 70?
Löysin Sokokselta Freya -merkkiset liivit, jotka istuvat omille riippareilleni hyvin.
Jos mikään ei auta, niin ehkä voisit kokeilla vaihtaa ukkosikin?
ap
Hmm, ilkeyttä mieheltäsi. Ihme ukko jolle ei tissit kelpaa. Oon vihainen sun ukollesi nyt ;) Sano että riippuupa sen kiveksetkin kun ovenkolkuttimet tms...
ap
ukko jos tolleen sanoo! Ei ymmärrä!!!
Ei siis lisää silikonilla, vaan muokataan sopivasti siten, ettei rouku enää...
apHmm, ilkeyttä mieheltäsi. Ihme ukko jolle ei tissit kelpaa. Oon vihainen sun ukollesi nyt ;) Sano että riippuupa sen kiveksetkin kun ovenkolkuttimet tms...
oon ajatellut et toisaalta aiheesta. Mitäpä sitä kaunistelemaan että näytän ihan erilaiselta nykyisin kuin ennen raskautta / imetystä. Pahalta tuntuu silti kun toinen huomauttaa asioista jotka tiedän hyvin itsekin, enkä voi niille mitään. Hyviä vinkkejä tullut, laitan merkit muistiin ja lähden shoppailemaan. Rintojenpienennyksestä olen itsekin haaveillut juuri sen ongelman vuoksi että riippareista on niin paljon riesaa...
ap
Jos siis sinulla vasta vähän aikaa loppumisesta. Itselläni palautuivat lopulta jonkin verran ainakin kaikkien kolmen imetyksen jälkeen. Mutta kannattaa vaan kokeilla eri malleja. Itse olen löytänyt hyviä kyllä Changestakin mutta myös esim. Patricialta ja Primadonnalta. Muistathan, että rintsikat pitää myös pukea niin, että nojaat vähän eteenpäin, jolloin koko rinta tulee kuppiin.
Sulla on ihan selvästi liian iso ympärysmitta. Kun liivien ympärys on liian löysä, se ei tue rinnan alta yhtään, ja siksi rinnat yrittää pihalle rintsikoista.
Koita seuraavalla kerralla ostaa 65F-kokoiset rintaliivit, jos noissa 70E:ssä kupin koko on hyvä.
Nyt on jo vuosia ollut B-kuppi ja kovasti olen tykännyt.
Up. Eri tyyppi.
Tämä on mulla iso ongelma, en haluaisi pienennysleikkaukseen.
Koko 70-G
Vierailija kirjoitti:
Up. Eri tyyppi.
Koko 70-G
Käytät väärän kokoisia (ja todennäköisesti myös vääränmallisia) liivejä. Mittaa itsesi tällä laskurilla https://www.abrathatfits.org/calculator.php
Vierailija kirjoitti:
Up. Eri tyyppi.
Koko 70-G
Tämä on 7 vuotta vanha ketju.
Riippareista en tiedä, mutta isoille Primadonna.
Minä tilaan lumingeriesta. Heillä on asiantunteva asiakaspalvelu. Kysyn sieltä.
G70
Vierailija kirjoitti:
Minä tilaan lumingeriesta. Heillä on asiantunteva asiakaspalvelu. Kysyn sieltä.
G70
Olen kans tilannu, nyt viimisimmät ei mahtunut 70F. Sillä laitoin kooksi nyt 70G.
Mutta!!!! mittasin juuri tuolla systeemillä ja se sanoo 70 J/K! Voi luoja, harkitsen pienennnysleikkausta. ja olen kyllä laihdutuskuurilla 10 kiloo tavote pois.
ja genuis bra...ta vastaava