Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Englantilaisen koulun eskari Meilahdessa

Vierailija
12.06.2012 |

Tietääkö kukaan tästä mitään?

Kuinka paljon teettää vanhemmille töitä?

Onko lapselle stressaavaa?

Kuinka nopeasti lapset oppivat kieltä? Ja miten hyvin osaavaat esim. 1 vuoden päästä?

Ryhmäkoko on aika iso, käsittääkseni 25. Onko sama tavallisessa eskarissa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on opettajapiireissä haluttu työpaikka, mutta muuta en tiedä.

Vierailija
2/10 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ensimmäinen vuosi oli vaativampi kuin toinen. Olemme täysin suomenkielinen perhe, tosin kielet ovat aina kiinnostaneet...Lapsemme tuntui viihtyvän. Hyvät tavat ja toisten huomiominen ovat varvostettuja piirteitä. Viikottain sanastokysely ja pienimuotoisia esityksiä. Stressiä emme ole huomanneet. Tässä varmasti lapset eroavat kovin. Lapsemme on luonteeltaan vilkas ja hakeutuu omaehtoisesti kielten pariin myös vapaalla. Kysyin häneltä 6v mistä on itse tykännyt eskarissa ja vastaukseksi tuli: Kaverit ja hyvä opetus. Tähän minulla ei ole mitään lisättävää. Taustaksi hän oli käynyt englannikielisen leikkikoulun, jossa lapset olivat suomenkielisiä. Olemme aina lukeneet paljon suomeksi ja nykyisin puhumme huviksemme välillä englantia. Mitään kielellistä taantumaa en ole huomannut kummallakaan kielellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ensimmäinen vuosi oli vaativampi kuin toinen. Olemme täysin suomenkielinen perhe, tosin kielet ovat aina kiinnostaneet...Lapsemme tuntui viihtyvän. Hyvät tavat ja toisten huomiominen ovat arvostettuja piirteitä. Viikottain sanastokysely ja pienimuotoisia esityksiä. Stressiä emme ole huomanneet. Tässä varmasti lapset eroavat kovin. Lapsemme on luonteeltaan vilkas ja hakeutuu omaehtoisesti kielten pariin myös vapaalla. Kysyin häneltä 6v mistä on itse tykännyt eskarissa ja vastaukseksi tuli: Kaverit ja hyvä opetus. Tähän minulla ei ole mitään lisättävää. Taustaksi hän oli käynyt englannikielisen leikkikoulun, jossa lapset olivat suomenkielisiä. Olemme aina lukeneet paljon suomeksi ja nykyisin puhumme huviksemme välillä englantia. Mitään kielellistä taantumaa en ole huomannut kummallakaan kielellä.

Vierailija
4/10 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen esikoulu! Lapseni oppi kahden eskarivuoden jälkeen puhumaan ja myös kirjoittamaan englanniksi. Jatkoi sieltä "big schooliin" ja on viihtynyt sielläkin hyvin. Kivat, asiantuntevat opettajat ja opiskelumyönteinen ilmapiiri! Ilolla suosittelen!

Vierailija
5/10 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuohon eskariin ja kouluun pitkät jonotus? Paljonko maksaa kuukaudessa? Meillä on mies puhuu englantia ainoastaan lapselle ja minä suomea. Eli kaksikielinen lapsi on tulossa, nyt vasta puolivuotias.

Vierailija
6/10 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

englantilaisen koulun ongelmina ovat nuo isot ryhmäkoot. Lapsia ei huomioida yksilöinä :/ 

Vierailija
7/10 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne ei pääse jonottamalla vaan pääsykokeiden kautta. Eskari on kaksivuotinen eli 5-vuotiaana pyritään.

Vierailija
8/10 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia lähivuosilta?

Vierailija
9/10 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen englanninkileiset päiväkodit ja vastaavat ovat aivan vallan mainioita vaihtoehtoja jos on vain mahdollisuus saada lapsensa sellaiseen . Aika haluttuja työpaikkoja ja kohtuuvaikea päästä töihin ellei osaa englantia (ja mieluiten muitakin kieliä)  sujuvasti..

Vierailija
10/10 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset opetetaan kohteliaiksi ja hyvin käyttäytyviksi ja henkilökunta on positiivista ja motivoitunutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi