Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 6 ja vatsa ollut pahasti turvoksissa lähes viikon

Vierailija
12.06.2012 |

Eli näytän sille kun olisin raskaana kuudennella kuukaudella jtn. Mistä tämmöinen nyt voi johtua että vatsa reagoi näin? Aiemmissa raskauksissa tällaista ei ole ollut ja mahakin kasvanut siellä viiden kuukauden kohdalla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallea ja alavatsa vaan pömpöllään niin paljon että jopa haittaa hieman hengitystä. Ehkäpä tämmöinen turvoitus sitten normaalia. Ei vaan haluaisi vielä tässä vaiheessa kertoa tuttaville raskaudesta mutta minkäs teet kun tämän näköinen ja varmasti alkavat kysellä.

Vierailija
2/4 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni turposi maha aivan järkyttävästi jo Rv 4 ja sitten teinkin raskaustestin. Oli ns. ensimmäinen oire raskaudesta. Voi sitä ilman määrää ja pieremistä :D Tuntui oikeasti kuin olisi ollut 6kk jo. Helpotti kuitenkin parissa viikossa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt viikolla 6 ja viime viikolla oli ihan jäätävät turvotukset! Nyt on jo tosi paljon helpompi olo, mieskin varmaan kiittää kun vaimo ei ihan koko aikaa rupsuttele vieressä :D

Vierailija
4/4 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei mennyt enään vanhat housut jalkaan 6 vk jälkeen niin turvonnut olin. Sitä ennen pari viikkoa kiristellen. Multa alettiin kysyä 4 vk oonko raskaana. Niin näköjään olin. :) Mä en oikein tiedä koska mulla helpotti kun sitten jo tuli oikea vauvamaha.. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi